MuscleMeat

Een geweldig lichaam is te koop.

Bezoekers in dit topic

benchMarc zei:
Ik ben al (toen ik 81.5kg woog) 20kg aangekomen sinds toen ik begon. Voor mij was 62kg een normaal gewicht, omdat ik toch genoeg at, maar geen flikker aan kwam. Die 20kg is dan ook amper vet. Je ziet hoe droog ik nog steeds ben.
Bij mij gaat het nu gewoon ontzettend traag. Mede omdat ik geen of nauwelijks vet aan zet word ik niet echt massiever. Daar leg ik me dan gewoon bij neer. 85kg droog zou ik een leuk gewicht vinden. Armen 40cm en dan is het wel ok.
Ik ga niet kuren om verder te gaan, want ik zal toch terugzakken naar m'n gewone gewicht. Één blessure of een keer vakantie en ik raak al die dure kilo's weer kwijt.
Als ik zo'n beetje op een goed gewicht zit (meer dan beachboy lukt me toch niet echt) dan ga ik wat turnshit erbij doen. Daar ben ik meer voor gemaakt :P

Onzin...

Ik heb ook heel lang op 80kg gezeten nadat ik van 67kg kwam, sinds 6 weken vreet ik me kapot en drink daarnaast weightgainers, zit nu tegen de 90kg aan. En ik ga nog verder komen als ik zo doorvreet, massa vliegt er echt aan :D, nee niet alleen vet.

23kg boven mijn natuurlijke gewicht en mijn vetpercentage is de 14% nog niet ontstegen (ik begon met 15%)

Ik denk dat je niet genoeg eet.
 
delguy zei:
Ik denk dat je niet genoeg eet.
Ik denk dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, ik dacht me te herinneren dat benchMarc al een torenhoge kcal-inname had
 
Santoz zei:
Ik denk dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, ik dacht me te herinneren dat benchMarc al een torenhoge kcal-inname had

Ik heb iedere dag wel een paar keer dat ik boven het aanrecht sta omdat het eten in mijn nek ligt, niet prettig, maar wel noodzakelijk als je aan wil komen.
 
Hoe kan het eten dan op je nek komen?
 
Back
Naar boven