MuscleMeat

Een gezonde dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ergerlijk

ik kan me vet opnaaien over het geld dat in de gezondheidszorg over de balk wordt gesmeten binnen de instellingen.

Dat gaat je pet echt te boven.
 
YES karma voor dbc !
Dus zo moet je leven om gezond en verantwoord te leven..
 
Dit is op initiatief van gezondheidsplein.nl. Die site wordt geproduceerd door medicalmedia, wat een commercieel bedrijf is. Van geldverspilling is dus geen sprake. Het is puur een dienst die wordt gebruikt om meer mensen te lokken.

Hilarisch is het wel. Wat een lacher!
 
Haha. Ontbijt: 1 bruine boterham met kaas en een glas melk of thee is al voldoende. :roflol:
 
Dit is op initiatief van gezondheidsplein.nl. Die site wordt geproduceerd door medicalmedia, wat een commercieel bedrijf is. Van geldverspilling is dus geen sprake. Het is puur een dienst die wordt gebruikt om meer mensen te lokken.

Hilarisch is het wel. Wat een lacher!

ohw hehe. nou je beetje rellen is altijd leuk. En het blijft een feit :D

1 bruine boterham als ontbijt. oke dan....
 
Neem geen koffie, koffie is verslavend. En bij bescheiden gebruik goed voor vanalles en nog wat.
Die voeding haalt de 1000kcal nog niet man.
 
ohw hehe. nou je beetje rellen is altijd leuk. En het blijft een feit :D

1 bruine boterham als ontbijt. oke dan....
Het is inderdaad bezopen dat de visie op gezond leven op zo'n manier wordt gepropageerd.

Maar goed, vanuit het perspectief dat er mensen zijn die ontbijten met een kop koffie en een peuk, is een bruine boterham al een hele verbetering.
 
haha mijn dieet is het tegenovergestelde van wat gezegd word:D
een bruine boterham met kaas is voldoende, oh wat een harddrug is koffie:roflol:
 
Whahahahahaha, wat een filmpje! :roflol:
 
Hehehe WTF een kind van 10 jaar oud eet nog meer dan in dit lompe filmpje word aanbevolen :D
 
hoe komen die gasten aan mijn voedingsschema :mad:
 
Hmmm, moet toch maar eens wat meer gaan eten.
 
Alleen voor die stem zou ik ze al vermoorden
 
"rustig sporten, uiteraard op een verantwoorde manier zodat je lichaam niet overbelast wordt"
:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Het is inderdaad bezopen dat de visie op gezond leven op zo'n manier wordt gepropageerd.

Maar goed, vanuit het perspectief dat er mensen zijn die ontbijten met een kop koffie en een peuk, is een bruine boterham al een hele verbetering.

Jazeker niet.

Maar goed, ik teken voor een keurslijf met drie maal daags bruin brood en een appel.
 
Back
Naar boven