AndroidHealthClinic

Een goed jaar onderweg! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dank je, persoonlijk kan mij het niet snel genoeg gaan.
Denk nog zo'n 3 maandjes door cutten richting de 10%, en dan eindelijk massa spieren opbouwen.
Doel is six-pack beachproof voor mijn 35e:D!

Gaat je sowieso lukken :thumbs:
 
Gaat je sowieso lukken :thumbs:
Thanks, hierbij de update.

Ben zeker weer wat vet verloren, vooral weer op de benen en borst.
Buik zal rond 18 nu liggen, borst 7, en benen 13.
Mijn buik is zeker kwa huid strakker geworden. Alleen balen dat het buikvet nog niet verdwijnt!
Het gaat wederom te traag, krijg er geen grip op, om het te versnellen!
Mijn gewicht is nog 86kg, zal inhouden dat mijn en vet is afgenomen en spiermassa ophoog (trainingen gaan ook lekker, straks weer om 18:00uur).

Heb wel sinds deze week mijn macro veranderd iets minder vet en iets koolhydraten toegevoegd (totaal nu 300 kalc boven oude schema, elke week met 100 kalc verhoogd). Heb nu nog steeds echt honger (m'n maag knort uit uit), vooral 's ochtends, maar over 30min eten, yes.
125 gram gerulbakt gehakt / 200 gram groente / 80 gram oats havermout / 40 gram eiwitshake / 0,333liter melk / 27 gram amandelen / 2 capsules CLA (vanmorgen Creatine en vitamin D3 gehad en veel water en thee). Vanmiddag 2 broodjes pindakaas / appel / 27 gram amandelen / 250 gram kwark.
Vanavond Pasta / 200 gram kipfilet gebakken in olijfolie / 200 gram groente en om 21:00uur 250gram kwark en 27 gram amandelen.
Traningsdagen E-K-V verhouding:
247-223-99
Rustdagen E-K-V verhouding:
247-145-65
En 1000 kcal over voor in het weekend, vaak stuk pure chocola als cheat beloning (uitgaande onderhoud 3078 per dag)
Zo heb ik 3600 kcal te kort per week. Vraag me wel af hoe lang ik dit vol kan houden, traning was niet top vandaag, snel uitgeput/energieloos zelf icm 1 schepje oude Noxipro??? Misschien beter om een kleiner te kort te maken?
Ben nu langzaam de oefeningen van Rippetoe aan het aanleren "goed uit te voeren" icm met mijn huidige fullbody.

Ga waarschijnlijk volgende week of de week hierop mee starten.
Denk dat ik misschien hierdoor misschien de vetbranding kan stimuleren.
En zodra ik de 10% heb bereikt, dan ook weer eindelijk spiermassa opbouwen.

Je hebt nu het fysiek waar ik van droom!
 
Laatst bewerkt:
Update foto, net gemaakt na de training en nu .:eating::eating::eating:

Ben wel erg aan het twijfelen "hoe verder".
Net te horen gekregen dat ik alleen verder moet trainen.
Mijn trainingsmaat en ik heb hebben beide kinderen, en met de werktijden van ons en van onze vrouwen. Dus kunnen wij helaas niet meer samen trainen, baal ik van!
We willen onze kinderen op zien groeien, afgelopen weken heb ik mijn dochter weinig gezien. En dat zat mij ook niet lekker.
Ben nu aan het brainstormen welk schema te nemen. Juiste net bij de laatste herhalingen heb je een maat nodig!

20131011_194519.jpg
 
Laatst bewerkt:
Netjes, goeie benen idd. Vooral wanneer je op deze leeftijd begint :)
 
je hebt een goede rug man aan je 1e foto's te zien! :thumb:
 
Hoe verder?

Hoe verder?


Ben vandaag druk bezig om een nieuw intermittent fasting voedingschema te maken.

Kom alleen tot de conclusie dat ik op 2 trainingsdagen op eetschema kom van 9uur/10uur (ipv 8uur en dat de vastperiodes niet vast zijn).

Zal er als volgt uitzien, op de trainingsdagen;
maandag van 11:45-19:45uur (sport dan van 17:00-18:15uur)
woensdag van 08:30-18:45uur (sport dan van 07:00-08:10uur)
vrijdag van 12:45uur-20:45uur (sport dan van 18:00-19:15uur)

Rustdagen;
Dinsdag/Donderdag/Zondag van 12:45uur-20:45uur)
Zaterdag van 14:30-22:30uur (bewust iets later).

E-K-V verhouding;
Trainingsdagen (3x) 227,83 296,49 62,10
Rustdagen (3x) 219,21 94,07 109,37
Rustdag (1x) zaterdags incl.cheat 231,78 144,18 127,10

Bovenstaande komt dan uit op uitgaande van verbruik circa 3000kcal per dag op een tekort per week van 3500kcal.
Denk dat mijn vetpercentage helaas hoger ligt dan de 3 punts meting aangeeft van (12,5-13%), ga ik ervan uit dat het circa 15,5-16% is.

I.c.m. fullbodyschema zou ik dit willen doorzetten tot 19 december (dan wordt mijn dochter 1 jaar), doel is dan om 12% vetpercentage te hebben.

Zo kunnen we op 1 dag na allemaal samen eten, en zie ik ook mijn dochter, anders ligt ze al in bed (m.u.v. vrijdag).
 
Laatst bewerkt:
Hé!

Je opzet en aanpak lijkt me helemaal prima!
Flexibel eating window die dagelijks iets verschuift maakt echt niks uit :thumbs:
Zorg er gewoon voor dat je een ritme kan hanteren waarbij jij je dag in dag uit goed voelt.
Zodoende blijf je gemotiveerd ondervind je minder stress en zullen de resultaten eerder komen.

Wat ik voorheen altijd deed was voor avondmaal ~750kcal vrij te besteden overlaten.
Zodoende kon ik altijd en overal met iedereen mee eten en nam ik gewoon altijd 1 bord avondeten.
Tuurlijk zal het soms afgeweken hebben maar over de lange termijn genomen beïnvloed dat je resultaat niet ;)

Belangrijkste is namelijk dat het een onderdeel wordt van je leven, maar niet je leven beheerst.
Klinkt wellicht stom (zeker omdat ik nog jong ben en geen kinderen heb), maar je vrouw en kind moeten op 1 staan :)
Zou zonde zijn als je door het sporten belangrijke dingen daarin mist, want je gezin etc moet er niet onder gaan lijden.
Zeg dit puur omdat je eerder aangaf ervan te balen dat je, je dochter te weinig kon zien etc.

De motivatie heb je sowieso dus je doelen zal je zeer zeker gaan behalen!
Kijk alleen goed dat je het kan inpassen binnen je huidige leef patroon ;)

Je kunt ook puur een rustdag / trainingsdag template maken qua eetschema.
Daarbij zou je dan ook elke avond je avondmaal flexibel kunnen laten en gewoon mee eten.
Zodoende kan je dus ook gewoon zeggen als het een keer niet uitkomt ow ik ga vandaag niet trainen, maar dan morgen.

Biedt wellicht net dat beetje extra flexibiliteit wat je nodig kan hebben momenteel + toch die houvast.
Zo train je wellicht de ene week 3x de andere 2x en dan weer 4x :)
Hou in ieder geval altijd minimaal 1 rustdag tussen training sessies aan.

Sorry dat ik een enorm lange feedback geef, maar weet dat je dat wel kan waarderen!
Succes in ieder geval met het behalen van je doelen, want dat gaat je zeer zeker wel lukken man! :D
 
Hé!

Je opzet en aanpak lijkt me helemaal prima!
Flexibel eating window die dagelijks iets verschuift maakt echt niks uit :thumbs:
Zorg er gewoon voor dat je een ritme kan hanteren waarbij jij je dag in dag uit goed voelt.
Zodoende blijf je gemotiveerd ondervind je minder stress en zullen de resultaten eerder komen.

Wat ik voorheen altijd deed was voor avondmaal ~750kcal vrij te besteden overlaten.
Zodoende kon ik altijd en overal met iedereen mee eten en nam ik gewoon altijd 1 bord avondeten.
Tuurlijk zal het soms afgeweken hebben maar over de lange termijn genomen beïnvloed dat je resultaat niet ;)

Belangrijkste is namelijk dat het een onderdeel wordt van je leven, maar niet je leven beheerst.
Klinkt wellicht stom (zeker omdat ik nog jong ben en geen kinderen heb), maar je vrouw en kind moeten op 1 staan :)
Zou zonde zijn als je door het sporten belangrijke dingen daarin mist, want je gezin etc moet er niet onder gaan lijden.
Zeg dit puur omdat je eerder aangaf ervan te balen dat je, je dochter te weinig kon zien etc.

De motivatie heb je sowieso dus je doelen zal je zeer zeker gaan behalen!
Kijk alleen goed dat je het kan inpassen binnen je huidige leef patroon ;)

Je kunt ook puur een rustdag / trainingsdag template maken qua eetschema.
Daarbij zou je dan ook elke avond je avondmaal flexibel kunnen laten en gewoon mee eten.
Zodoende kan je dus ook gewoon zeggen als het een keer niet uitkomt ow ik ga vandaag niet trainen, maar dan morgen.

Biedt wellicht net dat beetje extra flexibiliteit wat je nodig kan hebben momenteel + toch die houvast.
Zo train je wellicht de ene week 3x de andere 2x en dan weer 4x :)
Hou in ieder geval altijd minimaal 1 rustdag tussen training sessies aan.

Sorry dat ik een enorm lange feedback geef, maar weet dat je dat wel kan waarderen!
Succes in ieder geval met het behalen van je doelen, want dat gaat je zeer zeker wel lukken man! :D

Super bedankt voor je "lange:eek:" reactie!

Ben ervan overtuigd dat dit zo beter past in mijn/ons patroon.
Zeker weten dat mijn gezin op nr. 1 staat:D.
Drukke baan, veel onderweg, en sporten, een vrouw die 3 dagen werkt, en ook hobby heeft en sport. En natuurlijk onze dochter Nora. Maakt het altijd wel spannend elke week:bang:.
Voor mijn avond eten heb ik 720kcal per dag ingecalculeerd.
Ben benieuwd als ik de 12% aan kan tikken met 82kg.
En dan wordt het ook hoogtijd om gezond te gaan groeien:meal::eating:!!!

Tof dat je zo snel reageerde:)!

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 12:21 ----------

Dank je!
 
Laatst bewerkt:
Al een mooi doel behaald! Nu lekker doorzetten dan kom je er wel!
 
Je komt er idd wel ! succes met je doelen man ;)
 
Al een mooi doel behaald! Nu lekker doorzetten dan kom je er wel!
Dank je, zal wel zwaar worden tot 19 december. Maar dat vet moet eraf......voordat ik ga cleanbulken.
Afgelopen 2 weken op onderhoud gegeten, en dan neemt mijn kracht behoorlijk toe en heb ik ook meer energie.

Je komt er idd wel ! succes met je doelen man ;)
Dank je, aan m'n motivatie ligt het niet!
Was vanmorgen alweer om 07:00uur in de sportschool.
 
super goed bezig,

ik zelf ben net 11 weken bezig gaat behoorlijk goed maar ik kan veel van je leren.
idd ben ook veel te laat begonnen had ook 15 jaar eerder kunnen zijn. maar maakt niet uit beter laat dan nooit,toch.
 
Dank je, zal wel zwaar worden tot 19 december. Maar dat vet moet eraf......voordat ik ga cleanbulken.
Afgelopen 2 weken op onderhoud gegeten, en dan neemt mijn kracht behoorlijk toe en heb ik ook meer energie.


Dank je, aan m'n motivatie ligt het niet!
Was vanmorgen alweer om 07:00uur in de sportschool.

Ahaha lekker in de morgen =)
 
super goed bezig,

ik zelf ben net 11 weken bezig gaat behoorlijk goed maar ik kan veel van je leren.
idd ben ook veel te laat begonnen had ook 15 jaar eerder kunnen zijn. maar maakt niet uit beter laat dan nooit,toch.

Daar heb je helemaal gelijk aan "beter te laat dan nooit".
Leuke is wel, dan juist de mensen om je heen steeds dikker worden (huisje/boompje/beestje zeg maar).
En dat wij juist met deze leeftijden vol aan de bak gaan, om gewoon een gezonde leefstijl te hebben en er natuurlijk goed uit willen te zien. Dit forum werkt super, je krijgt veel feedback en tips van de andere leden.
Heb je log net doorgelezen:thumb:

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 23:41 ----------

Ahaha lekker in de morgen =)

Zeker, morgen weer om 18:00uur.
Heb jouw log ook net door gelezen, ik zou lekker gaan bulken met een fullbody schema 3x per week (ma/wo/vrij). Succes:D.
 
Goed bezig man! Moest ik in jou plaats staan zou ik lekker gaan bulken en tegen de lente terug cutten:D
 
Goed bezig man! Moest ik in jou plaats staan zou ik lekker gaan bulken en tegen de lente terug cutten:D
Gezien ik slecht vet verlies. Leek het mij beter om nog 2 maandjes te cutten. Doel is 12%.
En dan goed te gaan groeien, daar heb ik heel veel zin in!
 
Daar heb je helemaal gelijk aan "beter te laat dan nooit".
Leuke is wel, dan juist de mensen om je heen steeds dikker worden (huisje/boompje/beestje zeg maar).
En dat wij juist met deze leeftijden vol aan de bak gaan, om gewoon een gezonde leefstijl te hebben en er natuurlijk goed uit willen te zien. Dit forum werkt super, je krijgt veel feedback en tips van de andere leden.
Heb je log net doorgelezen:thumb:

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 23:41 ----------



Zeker, morgen weer om 18:00uur.
Heb jouw log ook net door gelezen, ik zou lekker gaan bulken met een fullbody schema 3x per week (ma/wo/vrij). Succes:D.

Heb geen log :p Maar ben momenteel wel aan het bulken met fb :rolleyes::D
 
Was is bloedvorm vanavond :p,
Vanavond werd bij elke oefening mijn PR ruim verbroken.

Deadlift (doe ik sinds 3 weken), zit nu op 5x100kg / 5x120kg / 3x130kg.
Dumbell Press (liggend op een plat bankje), zit nu op 8x28kg / 7x34kg / 3x34kg per hand.

Een personal trainer bij ons in de sportschool had momenteel geen klant, vroeg als hij mij even wou helpen met een paar oefeningen. Hij kent mij ook al 2 jaar, en was ook onder de indruk van mijn prestaties en fysiek.
Met hem nog over IF gehad, maar dat kon/wil hij niet begrijpen, dat IF goed voor je is. Hij vind dat je de gehele 7x moet blijven eten.

Zit nu lekker languit op de bank met een bak kwark, m'n benen branden het uit en de rest is ook goed voelbaar!

Ben hemaal happy:D!

Goed weekend!

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 09:32 ----------

Heb geen log :p Maar ben momenteel wel aan het bulken met fb :rolleyes::D
Sorry, ik bedoelde > Topics gestart door: Jimn:D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven