Fitness Seller

Een goed trainingschema voor elke week

Bezoekers in dit topic

B.M.E.

Novice
Lid geworden
2 jun 2019
Berichten
7
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
65kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Om te beginnen is dit mijn eerste topic op een forum, dus alvast mijn excuses als sommige dingen onduidelijk zijn.

Ik ben een jonge bodybuilder en ik train al anderhalf jaar. Toch vind ik het soms moeilijk om te zeggen of ik het beste uit mijzelf haal.

Ik proberen sinds een half jaartje 5x per week te trainen, ook al lukt dat niet altijd vanwege school, en in het weekend te rusten. Ik drink sommige dagen ook eiwit shake’s, wanneer ik weinig heb gegeten die dag of wat extra heb getraind. Ik heb ook een weekschema waar ik me aan houd, maar soms doe ik wat dingetjes extra als ik me goed voel. Ik train altijd thuis en ik heb enkel toegang tot dumbells.

Sinds afgelopen 2 maanden merk ik dat mijn armspieren zijn toegenomen vergeleken met 2 jaar geleden en dat me buikspieren er ook strakker uit zien. Ik merk ook dat ik zwaardere dumbells kan tillen en dat ik ook een betere conditie heb. Ik heb echter geen opvallende chestspieren en sinds ik laatst een hechting heb gehad waardoor ik minder kon trainen voelt het gelijk alsof ik ben verzwakt.

Ik vroeg me af of ik iets kon verbeteren aan mijn manier van trainen en of iemand misschien tips heeft. Ik zal in de bijlage mijn weekschema zetten en nog een aantal foto’s van mijn progressie.

Groetjes,

Batuhan



Toen ik begon met trainen
22A8FDE4-C8C0-4E8D-ACD3-337D89CAE7D3.jpeg


Voor blessure
CCA023F6-AFC7-4B1E-ACB4-77B448DE4EBD.jpeg


Na blessure
ABDCCC39-3913-48A2-9ADE-0E2DF4B71CF0.jpeg


Weekly training schedule:

Monday:
  • 25x2 pushups
  • 30 weightlifting bicep 16kg
  • 50 sit-ups 8kg
  • 20 min boxing technique 2x2.5kg
  • 100 jumping jacks
Tuesday:
  • 25x2 pushups chest stand
  • 10x3 weightlifting tricep 14kg
  • 20 min jogging
  • 20 min boxing technique 2x2.5kg
  • 10 min planking
Wednesday:
  • 25x2 pushups middle stand