Fitness Seller

Een hardcore gym bevolkt door softies! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
That's my gym! :thumbd:

Van een min of meer hardcore gym (dumbbells tot 65kg, squatrek, zware leggpress, etc. etc.) zou je toch een apart slag mensen verwachten.

Meer de die hards eigenlijk, mensen die er altijd zijn. Weer of geen weer, ziek of niet ziek, het maakt niet uit, ze zijn er.

NOT

Gisteren en vandaag zeker 3/4 van de tijd als enigste in de gym op gvd prime time (19.30/20.30) nog wel!

Waar zijn als die josti's gebleven zeg? ???


Ach ja, trainen schiet wel lekker op als je niemand om tegenaan te ouwehoeren hebt. Bovendien is trainen zonder hempje/shirtje ook wel geil (in de zin van; "ik ejaculeerde op de spiegel en likte hem af").

Zo nu maar ff vriendinnetje ophalen, anders wordt er niet gedoet en dat kunnen we niet hebben toch? :cool:
 
Hoe minder hoe beter, vind alleen trainen fijn :p
 
lol haha, bij mij in de gym is het nog wel redelijk druk, jammer genoeg. Geen airco of andere ventilatie = doodgaan. Maar goed..we slaan ons er door heen... :p
 
ik vind het heerlijk dat alle mensen op het strand liggen en ik alleen kan trainen en inderdaad ongeneerd in de spiegel kan koekeloeren !!
Maar vandaag is die school van ons om 16.00 dicht gegaan omdat er een feest gegeven wordt met Tiesto ?????!!!! wat vinden jullie daar nou van ?
ik betaal ****ing 80 euro per maand en ik kan niet trainen vandaag, ik vindhet echt droevig hoor... afgelopen week 2 x naar het buitenland geweest dus ik moet het inhalen, ik schijt een beetje op die school............
 
moet je nu een heel verhaal neertikken terwijl je eigenlijk gewoon wilt vertellen dat je na 3jaar wachten weer een keertje over je wijf heenmag???
 
Sport2000 zei:
moet je nu een heel verhaal neertikken terwijl je eigenlijk gewoon wilt vertellen dat je na 3jaar wachten weer een keertje over je wijf heenmag???
:roflol: Eindelijk weer een papieren zak gevonden om over je hoofd te trekken J? :D
Maar idd zeg, vreemde mensen. Ik denk dat ik maar es in jouw buurt kom wonen. :p
 
Ach hier ook, gisteravond kwam ik als enige aan (oke, wel om 9 uur 's avonds maar voor de tijd zullen er ook niet veel zijn geweest) en na mij volgde nog iemand. Vanavond incluis mij en meneer eigenaar zelf 3 man daar. 4 als je de barjuffrouw ook nog mee telt.

Zo zie je wie echt traint voor bb resultaat en wie for fun. Je moet gewoon gaan, klaar, eens je er bent gaat het toch lekker. :)
 
Hebben hardcore lui die zich echt kunnen ontroeren over iets uberhaubt in Nederland bestaan op dat handje vol na?
 
Bij mij zitten de diehards er nog gewoon hoor. Het is wel rustig op het moment dat wel. Meer dan 5 man vind er niet op hetzelfde tijdstip nu. Ok , behalve een stel cardio malootten....wie gaat er met dit weer nu in de sportschool zitten.......zucht dat snap ik nu nooit....
 
wow, naaktrainen!! Dat lijkt mij ook wel wat!
Trouwens, lekker makkelijk schijven laden, hangt gewoon wat 20kg schijven om je stijve billyboy
 
Sport2000 zei:
moet je nu een heel verhaal neertikken terwijl je eigenlijk gewoon wilt vertellen dat je na 3jaar wachten weer een keertje over je wijf heenmag???

Gut o gut, dat is ook weer het enige wat je oppakt uit m'n post he. ;)


PS: 2e keer over 5 minuten. :o


boogie zei:
wow, naaktrainen!! Dat lijkt mij ook wel wat!
Trouwens, lekker makkelijk schijven laden, hangt gewoon wat 20kg schijven om je stijve billyboy

20kg maar? :cool:
 
Hallo forumleden,

Zoals je weet is Mr J. rukken. Hij noemt dat echter nken.

Als je hierover vragen hebt, dan kan je de moderator(s) hierover een PM sturen.

Met vriendelijke groet,
Het DutchBodyBuilding.com Forum team.

(c) Brutez
 
Ik voorspel dat 'Hallo forumleden' een blijvertje gaat worden.
 
huckfinn zei:
Ik voorspel dat 'Hallo forumleden' een blijvertje gaat worden.

Je meent het :rolleyes:

Blahaha "zoals je weer is MrJ rukken, hij noemt dit echter nken" :roflol: :D
 
superwoman zei:
ik vind het heerlijk dat alle mensen op het strand liggen en ik alleen kan trainen en inderdaad ongeneerd in de spiegel kan koekeloeren !!
Maar vandaag is die school van ons om 16.00 dicht gegaan omdat er een feest gegeven wordt met Tiesto ?????!!!! wat vinden jullie daar nou van ?
ik betaal ****ing 80 euro per maand en ik kan niet trainen vandaag, ik vindhet echt droevig hoor... afgelopen week 2 x naar het buitenland geweest dus ik moet het inhalen, ik schijt een beetje op die school............


80 euro is way over the top zeg!! :eek:

Ik zou een andere zoeken als ik jou was.
 
boogie zei:
Hallo forumleden,

Zoals je weet is Mr J. rukken. Hij noemt dat echter nken.

Als je hierover vragen hebt, dan kan je de moderator(s) hierover een PM sturen.

Met vriendelijke groet,
Het DutchBodyBuilding.com Forum team.

(c) Brutez


:roflol:
 
MrJ zei:
PS: 2e keer over 5 minuten. :o
Das 2x in zeer korte tijd. Ik zie dat je het steeds iets langer kan volhouden, goed hoor :thumbs:
 
Stelletje thread hijackers!

We hebben het hier over mensen waarvan je het niet verwacht die thuis blijven met het warme weer. Niet over andere dingen. :p
 
Dani zei:
Das 2x in zeer korte tijd. Ik zie dat je het steeds iets langer kan volhouden, goed hoor :thumbs:

Trotse Dani :thumbs:

Heeft dat afspraakje tussen jullie toch iets goeds voortgebracht :D
 
Back
Naar boven