Fitness Seller

Een hardcore gym bevolkt door softies! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sport2000 zei:
moet je nu een heel verhaal neertikken terwijl je eigenlijk gewoon wilt vertellen dat je na 3jaar wachten weer een keertje over je wijf heenmag???

OMG :roflol:
 
Bij mij in de gym waren er gister welgeteld 4 personen aanwezig incl. mezelf en een trainer !! normaal zijn het er zo'n 50 !! Ook mijn trainingsmaatje heeft het afgelopen week laten afweten....its'a shame..!!
 
Gek genoeg loopt er bij ons nog steeds wat volk rond met dit weer. Maar zelf beperk ik het toch tot de late of de vroege uren. Hardcore mag allemaal wel leuk klinken, maar als je barbell uit je pollen begint te glippen van het zweet (zelfs bij mijn huidige babygewichtjes) is de fun er wat af.
 
Raistlin zei:
Gek genoeg loopt er bij ons nog steeds wat volk rond met dit weer. Maar zelf beperk ik het toch tot de late of de vroege uren. Hardcore mag allemaal wel leuk klinken, maar als je barbell uit je pollen begint te glippen van het zweet (zelfs bij mijn huidige babygewichtjes) is de fun er wat af.

Jaaaa klopt daar had ik ook last van. Minder gewicht ligt niet alleen aan de drukkende hitte en je oplopende bloeddruk maar net zo hard aan je glibberige griploze handpalmen :mad:
 
ik was gisteren alleen in de gym. Complete and utterly alone!!! na een half uurtje is er een maatje van me binnengekomen en voor de rest niemand anders gezien
 
Ik heb gewoon doorgetraind maar om dit hardcore te noemen is erg triest ik doe het gewoon omdat ik me anders maar verveel:)
 
(in de zin van; "ik ejaculeerde op de spiegel en likte hem af").

het staat tussen " " dus zou hyet een quote moeten zijn maar niet van mij. IK gebruik het woord ejaculeren niet als ik de spiegel als woord hanteer.
Maar blij toe dat je lekker kan doortrainen! :D

De afgelopen dagen waren het in mijn gym tussen 12 en 6 ongeveer 4 mensen maar daarna zat de hut elke avond VOL. :thumb:
 
superwoman zei:
ik vind het heerlijk dat alle mensen op het strand liggen en ik alleen kan trainen en inderdaad ongeneerd in de spiegel kan koekeloeren !!
Maar vandaag is die school van ons om 16.00 dicht gegaan omdat er een feest gegeven wordt met Tiesto ?????!!!! wat vinden jullie daar nou van ?
ik betaal ****ing 80 euro per maand en ik kan niet trainen vandaag, ik vindhet echt droevig hoor... afgelopen week 2 x naar het buitenland geweest dus ik moet het inhalen, ik schijt een beetje op die school............

80 euri??? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ????????????????????? zijn de dumbbells soms met goud ingelgd ofzo?
 
DBC01 zei:
het staat tussen " " dus zou hyet een quote moeten zijn maar niet van mij. IK gebruik het woord ejaculeren niet als ik de spiegel als woord hanteer.
Maar blij toe dat je lekker kan doortrainen! :D

I know, dit maakte ik er van omdat ik sterkte vermoedens heb dat het WEL het geval zou zijn. ;)
 
MrJ zei:
That's my gym! :thumbd:

Van een min of meer hardcore gym (dumbbells tot 65kg, squatrek, zware leggpress, etc. etc.) zou je toch een apart slag mensen verwachten.

Meer de die hards eigenlijk, mensen die er altijd zijn. Weer of geen weer, ziek of niet ziek, het maakt niet uit, ze zijn er.

NOT

Gisteren en vandaag zeker 3/4 van de tijd als enigste in de gym op gvd prime time (19.30/20.30) nog wel!

Waar zijn als die josti's gebleven zeg? ???


Ach ja, trainen schiet wel lekker op als je niemand om tegenaan te ouwehoeren hebt. Bovendien is trainen zonder hempje/shirtje ook wel geil (in de zin van; "ik ejaculeerde op de spiegel en likte hem af").

Zo nu maar ff vriendinnetje ophalen, anders wordt er niet gedoet en dat kunnen we niet hebben toch? :cool:

Man jij hebt geluk, ik heb een nerd gym, met breezers die eerst gaan cardioen om massa te pakken(ja, me figures?) en dan even snel blokjes trainen. Botunited is wat ik hier over moet zeggen. Ik heb ook allemaal oude mensen in de gym. Vergrijzing van m'n gym! ik gun ze al het goede met hun lichaam maar ik moet verdomme mn hele schema omgooien voor mevrouw boggelrug
 
RobertHosper zei:
80 euri??? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ????????????????????? zijn de dumbbells soms met goud ingelgd ofzo?
dacht ik ook al . ik betaal 485 per jaar normaal. heb als vaste klant wat korting gepakt. 123.50 voor kwartaal en per maand weet ik nie. laten we zeggen 47
 
vlakbij mij (veel dichter als ik waar ik nu zit: zit nu in een klein stadje haha) in een klein dorpie zit een kleine harcore gym voor minder als 100 eurie per kwartaal trainen dus 33 eurie per maand
 
Tommyboy zei:
vlakbij mij (veel dichter als ik waar ik nu zit: zit nu in een klein stadje haha) in een klein dorpie zit een kleine harcore gym voor minder als 100 eurie per kwartaal trainen dus 33 eurie per maand

24.50 hier en hardcore genoeg :D

Die belachelijke prijzen ook altijd :rolleyes:
 
50,- hiero. :spaz:
 
80 euri per jaar ofzo...
En vandaag ook lekker rustig met circa 5 man.
 
Sport2000 zei:
train je op school ofzo???

Studentengym van de Uni, en omdat nu mijn huidige werkgever is, mag ik er fijn trainen voor weinig euri :cool:
 
delguy zei:

Waarzo dan, mogelijk wat voor mij ????

Voor 80 euro kun je gaan zwemmen en sauna/turks badderen waar ik dus NOOIT kom simpelweg omdat ik geen tijd /geduld voor heb om in die omgeving te zitten.
Tevens voor het gigantische aantal trilplaten wat er neergezet is voor de brainless people.
 
Back
Naar boven