XXL Nutrition

Een hardcore gym bevolkt door softies!

Bezoekers in dit topic

superwoman zei:
Waarzo dan, mogelijk wat voor mij ????

Voor 80 euro kun je gaan zwemmen en sauna/turks badderen waar ik dus NOOIT kom simpelweg omdat ik geen tijd /geduld voor heb om in die omgeving te zitten.
Tevens voor het gigantische aantal trilplaten wat er neergezet is voor de brainless people.

Wij hebben ook trilplaten en gratis zwemmen. :p
 
superwoman zei:
Waarzo dan, mogelijk wat voor mij ????

Voor 80 euro kun je gaan zwemmen en sauna/turks badderen waar ik dus NOOIT kom simpelweg omdat ik geen tijd /geduld voor heb om in die omgeving te zitten.
Tevens voor het gigantische aantal trilplaten wat er neergezet is voor de brainless people.

zeker healtcity ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ben 37 euro kwijt in de maand...

Bij ons gaat er volgende week een uur af, zijn ze ipv tot 22:00 tot 21:00 open. :mad: Tot 1 september... Dat wordt weer snel eten en haastig heen... En veel drukker daardoor straks natuurlijk. Vanaf half 9 kun je nu altijd lekker rustig trainen.
 
MrJ zei:
That's my gym! :thumbd:

Van een min of meer hardcore gym (dumbbells tot 65kg, squatrek, zware leggpress, etc. etc.) zou je toch een apart slag mensen verwachten.

Meer de die hards eigenlijk, mensen die er altijd zijn. Weer of geen weer, ziek of niet ziek, het maakt niet uit, ze zijn er.

NOT

Waar zijn als die josti's gebleven zeg? ???
J, vriend, held, makker.... sorry man maar ik ben gewoon niet echt hardcore :sad:Ik weet dat je altijd erg tegen me op keek. Die keren dat ik voordrukte om te laten zien dat 100 kilo echt te doen was, snik... ik zal ze nooit vergeten.. Hoop dat ik je niet teveel teleur stel..


Ok crap the cut ben er donderdag en vrijdag!!!
 
post dan ff een posefoto van jullie 2en; Vikkel en Mr J. Das ook leuk voor later en voor het forum uiteraard. Ok doei.
 
Vikkel zei:
J, vriend, held, makker.... sorry man maar ik ben gewoon niet echt hardcore :sad:Ik weet dat je altijd erg tegen me op keek. Die keren dat ik voordrukte om te laten zien dat 100 kilo echt te doen was, snik... ik zal ze nooit vergeten.. Hoop dat ik je niet teveel teleur stel..


Ok crap the cut ben er donderdag en vrijdag!!!

100% zeker? :D
 
Back
Naar boven