Fitness Seller

Een hele bak kwark of halve voor slapen gaan?

Bezoekers in dit topic

arjan20

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2009
Berichten
89
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
69kg
Vetpercentage
7%
He ik vroeg me nou af wat beter is, een hele bak magere kwark of maar de helft eraf opeten? Ik doe nu maar een halve bak (250 gram). Een volle bak is inhoud 500 gram met 8.8 gram eitwit per 100 gram. En ik heb gelezen dat je lichaam maar 25 tot 30 gram aan eiwit kan opnemen, dus zou het zonde zijn om de hele bak op te eten maar hoor van andere mensen dat een hele bak beter is.
 
Laatst bewerkt:
Ik eet zelf een hele bak, al is het alleen maar om met een volle maag te gaan slapen, en dus snachts geen honger te krijgen.
 
Hele bak.. zijn namelijk trage eiwitten(vooral casseïne).
 
De rest van die eiwitten verdwijnen echt niet en worden later opgenomen, als het al waar is.
 
  • Like
Waarderingen: bbjv
net wat in je macro past, ik zelf neem 350g ipv 500, en handje noten erbij.
 
He ik vroeg me nou af wat beter is, een hele bak magere kwark of maar de helft eraf opeten? Ik doe nu maar een halve bak (250 gram). Een volle bak is inhoud 500 gram met 8.8 gram eitwit per 100 gram. En ik heb gelezen dat je lichaam maar 25 tot 30 gram aan eiwit kan opnemen, dus zou het zonde zijn om de hele bak op te eten maar hoor van andere mensen dat een hele bak beter is.

kwark zijn trage eiwitten met lange afgifte van ongeveer 6 uur
dus ideaal voor het slapen gaan. dus de 500 g kwark
heeft totaal 44 eiwitten. deze eiwitten ga je niet in 1 keer krijgen,
maar gaan geleidelijk aan door u lichaam verwerkt worden.;).
ikzelf neem ook maar 250g kwark voor ik ga slapen maar ik doe er wel nog 30g whey bij
en en 350g sojamelk. bij mij werkt het prima...
maar ik denk moest ik veel zwaarder worden ik dan wel 500g kwark zal moeten nemen. kweet niet wa jou stats zijn?
 
is macro opeens het nieuw dbb woordje?
 
Mijn doel is zwaarder worden.Nog bedankt allemaal voor de snelle reactie,s.
Als ik te veel eitwitten binnen krijg, krijg ik last van puistjes daarom dus ook mijn vraag.
 
is macro opeens het nieuw dbb woordje?

Macro bestaat al eeuwen jordy, je mag alleen onzin praten in 1 sectie op het forum, dus reported.

Groetjes bartje

Mijn doel is zwaarder worden.Nog bedankt allemaal voor de snelle reactie,s.
Als ik te veel eitwitten binnen krijg, krijg ik last van puistjes daarom dus ook mijn vraag.

Komt meestal door zuivel inderdaad, je zou eventueel biergist pillen kunnen nemen (even zoek functie gebruiken op acné / puisten)
 
Mijn doel is zwaarder worden.Nog bedankt allemaal voor de snelle reactie,s.
Als ik te veel eitwitten binnen krijg, krijg ik last van puistjes daarom dus ook mijn vraag.

kdenk niet dat je van kwark snel veel puisten zal krijgen...
dat krijg je meer van melk en kaas enzo.

biergisttabletten kunnen hier tegen helpen!
 
ganse bak op man
 
Dan maar een keer biergisttabletten proberen, ik lees er ook best wel veel van op de forum.
Ik wil nu ook een bak kwark mee nemen naar het werk, dus dan kom ik op twee bakken per dag, ik weet niet of dat een probleem zal gaan geven.
 
Dan maar een keer biergisttabletten proberen, ik lees er ook best wel veel van op de forum.
Ik wil nu ook een bak kwark mee nemen naar het werk, dus dan kom ik op twee bakken per dag, ik weet niet of dat een probleem zal gaan geven.

teveel !eet een halve bak dan op je werk
 
half bakje kwark, kan je even goed niets eten... zelfs een heel bakje alleen vult mijn honger niet tijdens de nacht, word smorgens nog steeds wakker van de honger. :(
 
teveel !eet een halve bak dan op je werk

Dan doe ik dat met wat fruit een wat brood.
Bedankt voor het antwoord.

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 21:22 ----------

half bakje kwark, kan je even goed niets eten... zelfs een heel bakje alleen vult mijn honger niet tijdens de nacht, word smorgens nog steeds wakker van de honger. :(

Ik neem ook 100 gram havermout erbij voor het slapen gaan.
En dat gaat prima bij mijn.
 
Koop ook andere kwark, de mijne (die van de aldi :D) bevat 11,1 g eiwit per 100 g..

En hele bak lol
 
Halve bak (250 ml) voor t slapen gaan met scoop whey. zit in de cut nu.
In de bulk knal ik er een hele bak in met whey.
 
he ik vroeg me nou af wat beter is, een hele bak magere kwark of maar de helft eraf opeten? Ik doe nu maar een halve bak (250 gram). Een volle bak is inhoud 500 gram met 8.8 gram eitwit per 100 gram. en ik heb gelezen dat je lichaam maar 25 tot 30 gram aan eiwit kan opnemen, dus zou het zonde zijn om de hele bak op te eten maar hoor van andere mensen dat een hele bak beter is.

bullshit
 
Dan maar een keer biergisttabletten proberen, ik lees er ook best wel veel van op de forum.
Ik wil nu ook een bak kwark mee nemen naar het werk, dus dan kom ik op twee bakken per dag, ik weet niet of dat een probleem zal gaan geven.


geen prob als je goed tegen melkproducten kunt, eet zelf soms wel 4-5
 
Dan maar een keer biergisttabletten proberen, ik lees er ook best wel veel van op de forum.
Ik wil nu ook een bak kwark mee nemen naar het werk, dus dan kom ik op twee bakken per dag, ik weet niet of dat een probleem zal gaan geven.

Suggestie: op werk een halve bak met brood fruit of watever, in de avond de andere helft met wat pindas of noten...
Je kan ook gewoon 1 hele bak voor slapen gaan nemen, maar dan zou ik overdag niet nog een bak eten
 
Back
Naar boven