XXL Nutrition

Een jaartje trainen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mobex6

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2010
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
60kg
Vetpercentage
7%
Een jaar geleden was ik echt ongelofelijk smal en ongespierd.
Toen ben ik begonnen met trainen, en vooral veel eten.
Nu na een jaar zou ik graag julie mening horen voor dingen die beter kunnen. Natuurlijk kan altijd alles beter, maar grote oneffendheden moeten er zo snel mogelijk uit :).

Foto's zitten in bijlagen.
Foto van voorkant komt nog.
Benen groeien spijtig genoeg niet in massa, wel in kracht. Iemand een idee om dit te verhelpen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Lengte: 1m 70
gewicht: 60 kg
BF: momenteel 7% (serieus gestegen)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG_2540.jpg


IMG_2542.jpg
 
Mooie definitie op de tweede foto. Heb je ook een before pic? Je bent nog steeds erg 'licht', hoeveel kilo heb je erbij geplakt?
 
raad je aan om vooral door te gaan met goed eten, hoeveel woog je een jaar geleden?

wat eet je dan?
 
Mooie definitie op de tweede foto. Heb je ook een before pic? Je bent nog steeds erg 'licht', hoeveel kilo heb je erbij geplakt?
Ik woog een jaar geleden ongeveer 50 kg. met een BF van 4%.
Kzal eens zoeken naar een 'before pic' waarop je duidelijk m'n gestalte kan zien.

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

raad je aan om vooral door te gaan met goed eten, hoeveel woog je een jaar geleden?

wat eet je dan?
Sinds ik ben begonnen eet ik meer eieren, kip en ook wel eens tonijn. Voor de rest heb ik m'n voedingsschema nog niet echt aangepast, omdat het moeilijk is als 18jarige (thuiswonend) iets anders te gaan eten dan wat ze op tafel zetten.
 
Blijf eten, goed voedingsschema en goed trainen dan gaat het lukken, succes!
 
Back
Naar boven