Fitness Seller

Een kaarsje voor de overledenen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
En ja er is opnieuw een nieuwe haard ontdekt. Deze keer een meer intens bericht dan tevoren. De naam van de nieuwe haard luit: "Loenhout, Wuustwezel".. Idd, mijn woonplaats.

We staan er niet al te vaak bij stil. De gevolgen van de vogelpest zijn groter dan we denken. Het raakt ons misschien niet allemaal, maar toch, op een of andere manier zijn we er slachtoffer van. Ons pa kweekt al enkel jaren kippen, hij kweekt araucana kippen, hij kruist ze, hij houdt uitwisselingsprogrammas, hij gaat zelfs naar vergaderingen omtrent zijn kippen..
Momenteel heeft hij 30 eieren in zn broedkast liggen, allemaal zelf gekweekt, voor de eerste maal in zijn eigen broedkast waarvoor hij juist 600 Euro heeft voor moeten neertellen. Die 600 Euro heeft hij gespaard met zn eigen zakgeld.. (Het inkomen gaat naar ons ma toe en onze pa en ik krijgen steeds een zondag, volgens de oude manier).

Nu komen er binnen enkele dagen mannen naar ons toe in witte pakken. Een voor een zullen onze kippen worden afgemaakt, tot de laatste toe. Zelfs de pasuitgekomen kuikens moeten eraan geloven. Het gaat niet enkel om de kippen het gaat om de passie die van je wordt afgenomen.

Stel, je houdt je bodybuildingondernemingen vol tot je erbijneervalt.. Op je 30ste heb je eindelijk dat doel bereikt, je bent breed en je voelt je goed, nooit als tervoren. Plots breekt er een of andere spierbundel ziekte uit in heel het land.. De overheid belt bij je aan en mannen in witte pakken verzoeken je vriendelijk om je uit te kleden. Ze ontdoen je op een of andere manier van je spieren, en daar sta je..

Hoe zou jij je voelen? Zou jij helemaal opnieuw kunnen beginnen?

Neen, want je bent dertig.. Meeste mensen die 60 jaar kippen, of andere vogels houden, kunnen gewoon niet opnieuw beginnen, omdat ze simpelweg te oud zijn geworden. Ze kruipen in hun graf met een leeg gevoel, een ontnomen levenswerk. Trieste zaak hoor..

Als je levensdoelen ontnomen worden, is dat een hele trieste zaak, bovendien.. Wij als bodybuilders... Je bent tenslotte wat je eet.. Laten we daarom uit respect voor de mensen die hun passie (voor het moment) verliezen, een kaarsje branden...

de url voor een kaars is http://www.rainbowconnextion.com/prayer candle.gif



[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Hierbij mijn kaarsje Bracke. Ik leef met jou en je ouders mee homie! Dit is gewoon niet relaxed... Wij hebben thuis nog 1 kip en die gaan ze potverdomme niet krijgen! Ik zal door het vuur gaan voor dat kipje!
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik leef met je mee BRacke. T is zowiezo klote om (huis)dieren te moeten verliezen. Als je al je tijd, moeite en geld erin hebt gestoken valt dit uiteraard zwaar...heel triest Barcke en strekte ermee ook namens je pa uiteraard.

Anders komen wij met zn allen naar Loenhout, Wuustwezel voor een alterbatieve krachttraining


ps. Bracke, zou je je tekst in vervolg op willen breken in meerdere alineas.
leest een stuk vlotter en heel wat prettiger;)
 
Jah Bracke, op je toetsenbord zit een dikke knop waar 'enter' op staat, GEBRUIK DIE!!! :)
 
Originally posted by Rob G
Jah Bracke, op je toetsenbord zit een dikke knop waar 'enter' op staat, GEBRUIK DIE!!! :)

[Abeelding niet meer beschikbaar]ROGER!!!

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Gecondoleerd met je kippen :(
 
Das de pest met die vogelpest.
 
Das de pest met die vogelpest.
 
duuuh,ik bedoelde met die 2e:veel sterkte en succes met de wederopbouw.
 
Back
Naar boven