XXL Nutrition

Een kaart voor onze forum admin Big T. Steun hem in zijn strijd. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Waarschijnlijk hebben veel leden reeds het topic gelezen van Big T waarin hij duidelijk heeft gemaakt dat hij bezig is met de belangrijkste strijd van zijn leven. Een strijd tegen een ziekte die zeker zijn tijd gaat nemen.

Zijn log is te vinden op:http://forum.dutchbodybuilding.com/f295/log-leukemie-372059/

Meerdere leden hebben reeds steun betuigd aan Big T in zijn log maar iedere steunbetuiging is welkom. Het minste wat we als leden kunnen doen is een kaart of andere steunbetuiging sturen naar het adres dat Big T heeft doorgegeven van het ziekenhuis waar hij verblijft.

Het adres is ook te vinden in zijn log maar ik zou er graag nog speciale aandacht op willen vestigen via dit topic. Het adres:

UZA
D2 Kamer 228
tav T.W.
Wilrijkstraat 10
2650 Edegem
Belgie

Dus steun de man die dit forum heeft mogelijk gemaakt en nog steeds mogelijk maakt.

Een kaartje kan o.a. via Kaartje2go verstuurd worden. Hebben een ruim assortiment en je kan de kaarten zelf samenstellen.

http://www.kaartje2go.nl/

Verzenden ook naar Belgie

Als alternatief voor een kaartje:
http://www.greetz.nl/home/
 
Laatst bewerkt:
Mooi initiatief Eric.
Had het al gelezen, ga morgen even een mooi kaartje uitzoeken.
 
terugvindpost
 
Nou, ik heb een mooi kaartje verstuurd hoor. Is wel het minste wat ik kan doen
 
Had het inderdaad al gezien in zijn log maar goed dat je dit extra onder de aandacht brengt.
Ga straks gelijk even kijken of ik een passende kaart kan vinden, thanks Eric!
 
Net een mooie babby gemaakt en gestuurd. Beterschap!
 
Kijk anders ook even naar greetz.nl en andere sites die kaartjes versturen. Anders krijgt T straks allemaal dezelfde kaartjes. Heb bewust ook niet die sexy nurse gekozen, for sure dat hij daar al enkele van zal (hebben) ontvangen :D
 
Kijk anders ook even naar greetz.nl en andere sites die kaartjes versturen. Anders krijgt T straks allemaal dezelfde kaartjes. Heb bewust ook niet die sexy nurse gekozen, for sure dat hij daar al enkele van zal (hebben) ontvangen :D

True dat. Ik heb de mijne ook van Hallmark gehaald. Wilde een knappe kaart sturen, niet 1 die 9 van de 10 op dit forum zou uitkiezen ;)
 
Ik moet oktober op controle, zal mogelijk persoonlijk langsgaan.

Voor forumleden die hem eerder willen bezoeken, neem de trein naar Antwerpen-Centraal en neem daarna bus 17, stopt net buiten het station en het UZ Wilrijk(UZA staat op de bus) is de eindhalte, busreis van zo'n half uur.

Best vooraf verwittigen zou ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
True dat. Ik heb de mijne ook van Hallmark gehaald. Wilde een knappe kaart sturen, niet 1 die 9 van de 10 op dit forum zou uitkiezen ;)
Andere aanbieders zal ik er nog bij zetten ook al heeft Kaartje2go zeker een ruim assortiment

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Ik moet oktober op controle, zal mogelijk persoonlijk langsgaan. Voor forumleden die hem eerder willen bezoeken, neem de trein naar Antwerpen-Centraal en neem daarna bus 17, stopt net buiten het station en het UZ Wilrijk(UZA staat op de bus) is de eindhalte, busreis van zo'n half uur. Best vooraf verwittigen zou ik zeggen.

Aardig maar persoonlijk bezoek wilde hij volgens mij limiteren tot vrienden en familie. Maar misschien kan je zelf wat afstemmen met hem als jij er toch bent.
 
done.

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Andere aanbieders zal ik er nog bij zetten ook al heeft Kaartje2go zeker een ruim assortiment

En je kunt ook eigen plaatjes uploaden.

4iimf4.jpg
 
Ik moet oktober op controle, zal mogelijk persoonlijk langsgaan.

Voor forumleden die hem eerder willen bezoeken, neem de trein naar Antwerpen-Centraal en neem daarna bus 17, stopt net buiten het station en het UZ Wilrijk(UZA staat op de bus) is de eindhalte, busreis van zo'n half uur.

Best vooraf verwittigen zou ik zeggen.
Bedankt maar zoals Eric bevestigde hou ik het bezoek bij familie en directe kennissen. :)
 
Niet meer dan eerlijk dat ik in ruil voor de kaarten die ik op dit forum heb mogen ontvangen een kaartje naar Big T stuur!
 
Done, vanzelfsprekend. Mooi initiatief Eric.
 
Zak wiet opsturen zal wel niet mogen zeker? :p
 
Adres zou ik dan wel als volgt noteren:

UZA
D2 Kamer 228
tav T.W.
Wilrijkstraat 10
2650 Edegem
Belgie

Minder kans op terugzendingen wegens foutief adres.
 
Adres zou ik dan wel als volgt noteren:

UZA
D2 Kamer 228
tav T.W.
Wilrijkstraat 10
2650 Edegem
Belgie

Minder kans op terugzendingen wegens foutief adres.


Ik heb gewoon in de adresbalk gedaan:

UZA
Wilrijkstraat 10
2650 Edegem
Belgie

En stukje eronder:

D2 kamer 228, T.W
 
D2 Kamer 228 T.W.
Big T
Wilrijkstraat 10
2650 Edegem
Belgi

Dubbel zijn naam neergezet, voor alle duidelijkheid natuurlijk. Zal vast wel aankomen, alle info staat erop :D
 
Al 3 kaartjes ontvangen, ze zijn mooi en creatief! Ik ga hier dat bord volhangen :)

Big T hoeft er trouwens niet op bij het adres, niemand buiten dit forum spreekt me zo aan.

Alvast bedankt voor alle kaartjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven