MuscleMeat

Een keer wat anders.

Bezoekers in dit topic

Falcor

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2009
Berichten
1.702
Waardering
129
Lengte
1m86
Wil mijn schema een keer helemaal omgooien.
Wil de komende 6 weken de focus zetten op mijn armen.

Ga ik mezelf overbelasten met het volgende schema?

Maandag. Borst + Triceps.
Dinsdag. Rug + Biceps
Woensdag.
Lats + Onderarmen
Donderdag. Benen + schouder
Vrijdag. Rust
Zaterdag. Armen
Zondag.
Alleen Cardio.
 
Laatst bewerkt:
Slecht schema imo, gewoon 5 daagse split doen met dus voor elke groep een dag en niet meer als een groep per keer. Dus geen borst triceps maar alleen borst. Aparte dag voor armen kan goed helpen ze te laten groeien.
 
Slecht schema imo, gewoon 5 daagse split doen met dus voor elke groep een dag en niet meer als een groep per keer. Dus geen borst triceps maar alleen borst. Aparte dag voor armen kan goed helpen ze te laten groeien.
Heb het imo altijd een goed idee gevonden om eerst een grote spiergroep samen met een kleine spiergroep per dag te doen.
Normaal deed ik altijd.

Maandag. Borst + Triceps.
Dinsdag. Rug + Biceps
Woensdag. Rust
Donderdag.
Lats + Onderarmen
Vrijdag. Benen + schouders
Weekend. Rust

Of ik zetten altijd een rustdag neer op dinsdag, donderdag en zaterdag. 4 daags..

Alleen nu wil ik 4 dagen achter elkaar gaan.
1 rustdag.
Armendag
En een cardio half-uurtje op zondag.
 
Ja snap ik maar als je een aparte dag voor je armen neemt lijkt het me niet nodig om ze op de andere dagen ook te trainen. Meer aandach leggen op de armen kan op 2 manieren, een aparte dag of ze in een 3/4 daagse split voor de compounds trainen. Ik kan niet direct meer terug vinden waar ik dit las, volgens mij wetenschap gedeelte van dit forum :/. Maar ze dan zo vaak pakken lijkt me overkill.
 
Back
Naar boven