MuscleMeat

Een korte cyclus voor cutten en bulken

Bezoekers in dit topic

Tatie

Cool Novice
Lid geworden
26 aug 2013
Berichten
144
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hey toppers

Ik vroeg me af of het kwaad kan om de cyclus van cutten en bulken vrij kort te houden.

Ik ben op zich best tevreden met mijn huidige gewicht, alleen niet met het vet percentage. Aangezien ik overal leest dat je geen vet kunt verbranden en tegelijk spiermassa aan kunt komen, zal ik toch echt moeten cutten om het vet kwijt te raken en dan weer bulken om weer op mijn huidige gewicht te komen met minder vet. Ik wil eigenlijk alleen van 82kg-15% naar 82kg-8%.

Ik zie veel mensen een hele winter bulken en dan weer cutten tot de zomer. Ik dacht eraan om gewoon drie weken te cutten en dan weer drie weken bulken enz, enz.

Heeft dat nadelen zo'n kortere cyclus?
 
Hey toppers

Ik vroeg me af of het kwaad kan om de cyclus van cutten en bulken vrij kort te houden.

Ik ben op zich best tevreden met mijn huidige gewicht, alleen niet met het vet percentage. Aangezien ik overal leest dat je geen vet kunt verbranden en tegelijk spiermassa aan kunt komen, zal ik toch echt moeten cutten om het vet kwijt te raken en dan weer bulken om weer op mijn huidige gewicht te komen met minder vet. Ik wil eigenlijk alleen van 82kg-15% naar 82kg-8%.

Ik zie veel mensen een hele winter bulken en dan weer cutten tot de zomer. Ik dacht eraan om gewoon drie weken te cutten en dan weer drie weken bulken enz, enz.

Heeft dat nadelen zo'n kortere cyclus?

Cutten tot 10% kan in principe naturel ;). Dat doen zelfs de wedstrijd jongens. Wil je daaronder dan zou ik kiezen voor Test P en Parabolan Met misschien wat mast P voor hardheid. Korte bulk Test P en DNNP ( Kort werkende deca )
 
Kan prima, heeft geen nadelen. Je kunt ook onder de 10% komen zonder AAS, duurt alleen langer.
 
Ik zou misschien iets langere periodes nemen, zodat je meer uit je 'optimale' de hormoonspiegels kan halen. In deweek na de laatste cutweek bijvoorbeeld moeten je hormonen weer zodanig zijn dat ze optimaal voor spieropbouw zijn, al zal een cut van 3 weken niet zoveel impact hebben. Probeer dus uit wat je lekker vindt, ik doe nu 2 maanden bulken en 1 maand cut telkens
 
Back
Naar boven