AndroidHealthClinic

Een lage borstspier ontwikkelen?

Bezoekers in dit topic

JeanJoep

Cool Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
27 nov 2005
Berichten
90
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Ik train al een tijdje en ze zeggen dat bij mij de borstspier toch wel het grootste is. Dat vind ik best leuk om te horen want dat is ook in mijn ogen de belangrijkste spier. Ik ben echter nog lang niet tevreden met wat ik heb. Nu ziet het er ongeveer zo uit:

PICT1861.jpg

PICT1849.jpg


''Tiet zat'' zeggen ze maarja ik streef naar zoiets (de rechter):

bolofaceoff3.jpg


Ik heb veel dingen geprobeerd maar mijn tietspieren worden maar niet groter in de lengte. Ik wil ze echt heel laag hebben ''hangen.'' Ik snap dat wat breder worden zowiezo essentieel is maarja er is vast wel iets waar ik nu al mee kan beginnen waardoor het misschien wat beter wordt in mijn ogen. Enige tips/suggesties? Alvast bedankt.

Greetz JeanJoep
 
streef liever naar zoiets

http://forum.bodybuilding.com/photo/showphoto.php?photo=36340&cat=506&limit=views

dan naar vrouwetieten, zo noem ik ze toch:mad:

hopelijk krijg ik hier geen negatieve commentz op, maar ik vind ze ongelijkmatig getrained en ze hangen.

Mooiste is het "spleetje" in het midden...en 2 stevige "vierkante" blokken!:D

grtz

edit* had he tover die japanees é, jouw borstspieren zien er deftig uit, verneuk ze nu niet door enkel onderkant te trainen...
 
Subwoofer zei:
streef liever naar zoiets

http://forum.bodybuilding.com/photo/showphoto.php?photo=36340&cat=506&limit=views

dan naar vrouwetieten, zo noem ik ze toch:mad:

hopelijk krijg ik hier geen negatieve commentz op, maar ik vind ze ongelijkmatig getrained en ze hangen.

Mooiste is het "spleetje" in het midden...en 2 stevige "vierkante" blokken!:D

grtz

edit* had he tover die japanees é, jouw borstspieren zien er deftig uit, verneuk ze nu niet door enkel onderkant te trainen...

Ja ik snapte dat het niet over mij ging haha ;) Mrja ieder z'n ding toch? Ik hou niet zo van buikspieren. Die train ik ook nooit meer. Dat deed ik alleen het eerste jaar. Ik vind zo'n spleetje in het midden niet zo mooi eigenlijk ik wil een grote tietmassa waarvan mensen schrikken als je ze aanspant :eek: :D Misschien een beetje overdreven maarja ben pas tevreden als ik zoiets heb wat erop lijkt ;)

Edit- En die Chinees is vaak zat Bodybuild kampioen geweest in China. Hij staat ook bekend als ''Chinese Hercules.'' Op dat plaatje zijn z'n spieren nog niet eens zo goed te zien ;)
 
Laatst bewerkt:
stoppen met decline en je volledig richten op bovenkant borst (incline bench press, incline fly's...)
 
Kun je me ook vertellen waarom?
 
Jammer van de buikspieren die je saai vind...

Maar ik zeg je, dat ik wel meer zou opkijken moest je borst verder ontwikkeld zijn dan nu maar in dezelfde mate en vorm.

Dan naar die japanees zijn hangtieten, denk dat ik de eerst 10 minuten niet meer bijkom van het lachen als die zijn b-h afdoet.

Maar als je echt die borst wil =>

Decline benchpress
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/BBDeclineBenchPress.html

Ofwel gewoon benchen maar dan op de onderkant van de borst neerkomen.

Btw denk wel dat ge de barbell redelijk breed hoeft te nemen als je het optimale "tieteffect" wilt ;)

grtz
 
:roflol: de belangrijkste spier?

iig train gewoon je hele lichaam...
 
Subwoofer zei:
Jammer van de buikspieren die je saai vind...

Maar ik zeg je, dat ik wel meer zou opkijken moest je borst verder ontwikkeld zijn dan nu maar in dezelfde mate en vorm.

Dan naar die japanees zijn hangtieten, denk dat ik de eerst 10 minuten niet meer bijkom van het lachen als die zijn b-h afdoet.

Maar als je echt die borst wil =>

Decline benchpress
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/BBDeclineBenchPress.html

Ofwel gewoon benchen maar dan op de onderkant van de borst neerkomen.

Btw denk wel dat ge de barbell redelijk breed hoeft te nemen als je het optimale "tieteffect" wilt ;)

grtz

Dank u voor deze tip. Ik doe de decline benchpress pas 2 weken maar nu weet ik zeker dat ik ermee door moet gaan. De stang breed vastpakken is geen probleem dat heb ik altijd gedaan. Voorheen deed ik altijd de incline benchpress maarja daar ben ik nu mee gestopt. Zou ik niet beter de incline- decline- en de gewone benchpress kunnen doen? Ik ben dan misschien wel lang bezig op 1 apparaat maarja als ik dat het snelst doet wat ik wil moet men maar wachten ;) Is dat niet iets toevallig?
 
Subwoofer zei:
Ofwel gewoon benchen maar dan op de onderkant van de borst neerkomen.
en dan???
 
Idd, geen decline meer, daarvan stijgen je tepels omhoog. Enkel nog Incline bankdrukken, flyes, en ook nog 2 oefeningen vlak natuurlijk. ;)
 
Mugje zei:
:roflol: de belangrijkste spier?

iig train gewoon je hele lichaam...

Ik train ook gewoon m'n hele lichaam, op buik en benen na want buik wil ik niet en ik doe al stretch oefeningen met m'n benen plus ik wil m'n snelheid niet kwijtraken voor de Tae Kwon Do.
 
Ik raak een beetje verward. De een zegt geen decline meer en de ander zegt van wel ??
 
Subwoofer zei:
streef liever naar zoiets

http://forum.bodybuilding.com/photo/showphoto.php?photo=36340&cat=506&limit=views

dan naar vrouwetieten, zo noem ik ze toch:mad:

hopelijk krijg ik hier geen negatieve commentz op, maar ik vind ze ongelijkmatig getrained en ze hangen.

Mooiste is het "spleetje" in het midden...en 2 stevige "vierkante" blokken!:D

grtz

edit* had he tover die japanees é, jouw borstspieren zien er deftig uit, verneuk ze nu niet door enkel onderkant te trainen...


WTF!!!!!!!!!!! Die kerel heeft Bitchtits. (op die foto van de link hierboven) :eek: Die japanees heeft een perfecte borst. Prachtig gewoon hoe die tepels naar beneden hangen door de spiermassa. Dit is pas een ÜberBorst. :cool:

Ik moet wel zeggen, het is voor een groot stuk genetisch bepaald of je zo'n borst kan ontwikkelen, of meer vierkantig. Endomorf heeft een mooie rondere borst, Mesomorf en Ecto meer vierkantig waar de tepels meer naar buiten en boven staan. Maarja, dat is natuurlijk ook niet lelijk...
 
Laatst bewerkt:
wel simpel wil je onderkant borst trainen => decline

bovenkant => incline

grtz
 
JeanJoep zei:
Kun je me ook vertellen waarom?

Omdat je door decline vooral de onderkant benadrukt een daardoor je tepels omhoog gaan trouwens je hebt onderkant & bovenkant borst maar "onderkant" train je met gewoon plat werk dus moet je die niet in principe extra trainen (het zou abnormaal zijn als je onderkant achterloopt maar het kant in jou geval niet dus...) zkr niet als je dit effect wil bekomen.

Subwoofer ik kan je ff niet meer volgen, hij wil z'n tepels lager en jij motiveert hem om decline verder te doen, volgens mij maak je niet goed onderscheid tussen boven & onderkant en moet je je eens verdiepen in deze materie.

decline = dikke onderkant = hoge tepels = niet zijn doel
Incline = dikke bovenkant = lage tepels = zijn doel

Trouwens vind ik je uitspraken over hangtieten wat ongepast!
Dan heb je nu vast veel plezier als je foto's van arnold schwarzenegger bekijkt..
 
Laatst bewerkt:
Corleoné zei:
WTF!!!!!!!!!!! Die kerel heeft Bitchtits. (op die foto van de link hierboven) :eek: Die japanees heeft een perfecte borst. Prachtig gewoon hoe die tepels naar beneden hangen door de spiermassa. Dit is pas een ÜberBorst. :cool:

Helemaal gelijk ;)
 
Ik dacht dat ie een "dikke onderkant" wilde, dan bekom je toch die "hangtieten" (als ik ze zo tenminste mag noemen)

Sorry maar echt bodybuilders in mijn ogen hebben ze niet, maar mooi strak gevormde blokken, de "hangtieten" geven me meer de indruk van vet dan van spiermassa.

Plezier met arnold zijn foto's heb ik zeker niet, vind het net jammer.

grtz
 
Santino88 zei:
Omdat je door decline vooral de onderkant benadrukt een daardoor je tepels omhoog gaan trouwens je hebt onderkant & bovenkant borst maar "onderkant" train je met gewoon plat werk dus moet je die niet in principe extra trainen (het zou abnormaal zijn als je onderkant achterloopt maar het kant in jou geval niet dus...) zkr niet als je dit effect wil bekomen.

Subwoofer ik kan je ff niet meer volgen, hij wil z'n tepels lager en jij motiveert hem om decline verder te doen, volgens mij maak je niet goed onderscheid tussen boven & onderkant en moet je je eens verdiepen in deze materie.

decline = dikke onderkant = hoge tepels = niet zijn doel
Incline = dikke bovenkant = lage tepels = zijn doel

Als ik dit nu ga doen worden mijn borstspieren in z'n algemeen ook groter en lager? Zoja, dan ga ik stoppen met decline. Alvast bedankt voor het advies.

Subwoofer zei:
Ik dacht dat ie een "dikke onderkant" wilde, dan bekom je toch die "hangtieten" (als ik ze zo tenminste mag noemen)

Sorry maar echt bodybuilders in mijn ogen hebben ze niet, maar mooi strak gevormde blokken, de "hangtieten" geven me meer de indruk van vet dan van spiermassa.

Plezier met arnold zijn foto's heb ik zeker niet, vind het net jammer.

grtz

Het maakt me ook niet superveel uit als er wat vet tussenhangt, als dat maar niet te zien is :p
 
Nee het is net omgekeerd

Incline = tepels laag = hangtieten voor jou
Decline = tepels (redelijk) hoog = bitch tits voor ons
 
Back
Naar boven