AndroidHealthClinic

Een nacht slaap overslaan, erg?

Bezoekers in dit topic

avg

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
64
Ik heb sinds kort weer werk gevonden en het bevalt me erg goed. Ik ben nu hulpdrukker. Echter doordat iemand ziek is moesten ze nog een mannetje hebben die snachts meehelpt bij de drukpersen voor deze week. Dat is niet zo erg enkel moet ik morgenvroeg naar de verjaardag van het kind van me zus (word 1) en die willen een verjaardagstaart aansnijden om 10 uur smorgens (op de taart is een foto van het knulletje afgebeeld) en het is de bedoeling dat ik als peetoom ook aanwezig ben. Dus morgensvroeg ben ik om 6 uur afgewerkt en zou pas om 7 uur naar bed toe kunnen echter als ik dat doe en 2 uurtjes slaap zal ik helemaal brak zijn, dus wil ik proberen om wakker te blijven. Hoe erg is dat voor je groei?

Voor 1 keer is dat niet zo erg, wel zien dat je die dag even veel eet als op andere dagen. Als je je bioritme niet wil verstoren door door de dag te gaan slapen kan je proberen wakker te blijven door middel van natuurlijke guaranatabletten!

slapen = groeien, niet slapen = niet groeien

Een nachtje is niet zo'n ramp.. en als je het gewend bent, kun je ook nog wel 2 nachten doorhalen.
Mijn eigen record ligt op 3 etmalen niet slapen.. afgelopen week in 4 nachten slechts 3 uur geslapen bijv.

Extra eten wellicht?

Maak je geen zorgen, voor deze ene keer is het geen punt..

Espi

Originally posted by Esperantisto
Een nachtje is niet zo'n ramp.. en als je het gewend bent, kun je ook nog wel 2 nachten doorhalen.
Mijn eigen record ligt op 3 etmalen niet slapen.. afgelopen week in 4 nachten slechts 3 uur geslapen bijv.

is niet gezond, 2 nachten. heb dat vroeger ook vak gedaan. maar niet slape is gewoon ongezoind. slaap kan je gewoon nie inhalen

idd heb vroeger ok welles 1-2 dagen overgeslagen.. t is dan wel HEERLIJK om dan te slapen.. maar je voelt je k*t op die dagen.

iig groeien doe je t meest wanneer jeslaapt :)

• Topic Starter Topic Starter
Mmm vervelend wakker zijn terwijl iedereen voor de rest lekker licht te maffen

Originally posted by Frenkpie
idd heb vroeger ok welles 1-2 dagen overgeslagen.. t is dan wel HEERLIJK om dan te slapen.. maar je voelt je k*t op die dagen.

dat is zeker lekker, op bedje ploffen en weg ben je..voelt heerlijk..ok niet gek he:)

heb eens een feest avn 3 nachten bij mij thuis gehad en heb alleen op alcohol en af en toe een hijs van een pretsigaret het 2 nachtenn volgehouden (heel knap vind ik) en ben toen smiddags een paar uur plat gegaan waarna ik vrolijk verder ging.wakkker wordren is dan ok een ellende

Er was laatst eens zon man in China ofzo die wilde t record verbreken, toen ie na de 8e slapeloze nacht even naar de wc wilde, viel ie dood neer op de pot.

Terug
Naar boven