MuscleMeat

Een nerd grapje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
Beetje wiskundige kennis vereisd om hem te snappen :D

X en X² lopen over straat ... plots komt een Sinus langslopen, en ze kijken haar met zen tweeën na. "Wow kijk die rondingen" zegt X, en kijkt om zich heen maar ziet X² nergens meer. Komt dan ineens 2X aanlopen! Zegt X "wat krijgen we nu?" "Ja" zegt 2X, "sorry, ik was even afgeleid!"

:roflol:

Dan even voor de minder wiskundigen en meer seksueelgefrustreerden (= DBB Nivo ;))

We bevinden ons in de wereld van de nulletjes, en zeggen er plots twee buren "gaan we niet eens gaan wandelen in het park?" Aangekomen in het park zegt de ene nul tegen de andere "kijk daar!", zegt de ander "waar?". "Kijk daar in de struiken, een Acht!!"

:roflol:

:D
 
Nerd! snap er geen reet van!
 
MonsterStrength zei:
Beetje wiskundige kennis vereisd om hem te snappen :D

X en X² lopen over straat ... plots komt een Sinus langslopen, en ze kijken haar met zen tweeën na. "Wow kijk die rondingen" zegt X, en kijkt om zich heen maar ziet X² nergens meer. Komt dan ineens 2X aanlopen! Zegt X "wat krijgen we nu?" "Ja" zegt 2X, "sorry, ik was even afgeleid!"

:roflol:


:D

:scratch:
 
Lol die 1e :roflol:
Die 2e kan je ook zo zeggen: 2 nulletjes lopen in de woestijn en komen een acht tegen. Zegt de ene tegen de ander: Je moet wel gek zijn om je riem met zo'n hitte zo strak aan te trekken!

Flauuuuw :D niveau daalt weer :thumbd:
 
Die tweede is opzettelijk zo geformuleerd dat je het coïtusuele ervan inziet, om het toch wat grappig te houden :D
 
Lach je hier serieus om MonsterStrenght?
 
Ja, is echt een grap, moet je gewoon wat wiskunde voor kennen :)
 
:roflol:

vooral die eerste is goed!

karma... ohw nee... :P
 
Ik snap de grap wel, maar.....ja ...maar..
 
Ik heb het idee dat er hier een paar lachen maar er geen flauw benul van hebben. :D
 
Die eerst is leuk :P
Die 2e wat droger :P
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De eerste die hem volledig uitlegd mag zich tot übernerd kronen! (en krijgt wat karma ;))
 
Afgeleide van X² is 2X, ik was afgeleid... Got it? Hier met die titel! :D
 
En nu nog ff uitleggen wat de sinus ermee te maken heeft ;)
 
Ja, ik snap ook niet helemaal waarom ze sinas drinken. :scratch:
 
Centaur zei:
Ja, ik snap ook niet helemaal waarom ze sinas drinken. :scratch:
Omdat ze cosinas niet lekker vinden?

Omg het niveauuu! :o
 
:D Dat deel van die sinus snap ik al niet meer, te lang geleden en ik lette nooit op toen ik op de havo zat :o
 
Back
Naar boven