XXL Nutrition

Een of twee keer in de week alcohol

Bezoekers in dit topic

Je drinkt per week bijna 2000kcal aan bier, das best veel.
 
Haha wat een reacties hier.
Wat ik ermee wou vragen is dat dat niet mijn hele week proces verknalt. Zou zonde zijn als ik hard train en door die een of twee avonden inde week
paar biertjes het verknal.
Je moet het zelf maar weten... Als jij wekelijks lallend en schuimbekkend over je darttafel wilt liggen doe je ding.
 
Haha wat een reacties hier.
Wat ik ermee wou vragen is dat dat niet mijn hele week proces verknalt. Zou zonde zijn als ik hard train en door die een of twee avonden inde week
paar biertjes het verknal.

Paar biertjes is toch wel zo'n 4 liter per week... zal niet heel bevordelijk zijn voor je spieropbouw en gezondheid maar je helpt hiermee niet heel je progressie om zeep. Het is wel zo verstandig om het enigzins in te calculeren..
 
Dus twee dagen 7 flesjes bier zal mijn progress enorm tegenhouden ?
Ik komt uit het oosten.. maar 7 flesjes is hier toch eigenlijk niet heel veel hoor -.-'
 
Sander0708 check :eyes:
Alsof ik de oude luus hoor praten :hahaha:
 
Oke dus 14 biertjes in de week zullen mijn progress veel verstoren of niet ..? Het zijn 2 dagdelen waarin ik drink rest houd ik me aan het voeding schema en krachttrainings schema
 
Ja paar wijntjes van je Haha, borrel moet kunnen toch maar voortaan in mindere maten ;)

Paar wijntjes aka:
Sander: wijn ?
Luus: Chardonnay!

* Sander loopt jumbo in en komt met 2 flessen terug*

Luus: waarom 2 flessen?
Sander: oh ik dacht dat je zei twee


ZEG CHARDONNAY EN JE KRIJGT ER 2
AA team

Rip oude luus
 
Als ik weg ga zonder vriendin is het bijna standaard om snel een fles captain morgan over te gieten in een cola fles.

Gelukkig is de ketting niet zo vaak los.
 
Oke dus 14 biertjes in de week zullen mijn progress veel verstoren of niet ..? Het zijn 2 dagdelen waarin ik drink rest houd ik me aan het voeding schema en krachttrainings schema

Zou hier aub nog even antwoord op kunnen worden gegeven? Het feit dat ik de biertjes drink is voor de ontspanning tijdens het darten.. Ja dit helpt echt serieus om er beter door te gooien
 
Paar wijntjes aka:
Sander: wijn ?
Luus: Chardonnay!

* Sander loopt jumbo in en komt met 2 flessen terug*

Luus: waarom 2 flessen?
Sander: oh ik dacht dat je zei twee


ZEG CHARDONNAY EN JE KRIJGT ER 2
AA team

Rip oude luus

Ja 2 of chardonnay, hoefde ook niet alles in 1 keer op te drinken :p
 
Oke dus 14 biertjes in de week zullen mijn progress veel verstoren of niet ..? Het zijn 2 dagdelen waarin ik drink rest houd ik me aan het voeding schema en krachttrainings schema

Zou hier aub nog even antwoord op kunnen worden gegeven? Het feit dat ik de biertjes drink is voor de ontspanning tijdens het darten.. Ja dit helpt echt serieus om er beter door te gooien

Ja, alcohol fuckt met je herstel. punt
Af en toe eens een biertje / wijntje / borreltje of 2 kan echt geen kwaad.. maar 14 lijkt me niet heel slim.
Lees meer hier: https://forum.bodybuilding.nl/topics/metabolisme-aankomen-en-afvallen.394572/page-28#post-9446844
 
Oke dus 14 biertjes in de week zullen mijn progress veel verstoren of niet ..? Het zijn 2 dagdelen waarin ik drink rest houd ik me aan het voeding schema en krachttrainings schema

Zou hier aub nog even antwoord op kunnen worden gegeven? Het feit dat ik de biertjes drink is voor de ontspanning tijdens het darten.. Ja dit helpt echt serieus om er beter door te gooien
Ja veel verstoren
 
Back
Naar boven