MuscleMeat

Nieuws Eén op de tien Nederlanders wil homo's in de cel steken en hun rechten afpakken

Bezoekers in dit topic

trouwens nador je vergeet waar je zit:P dis dbb

nobody cares hoeveel talen je spreekt, nobody cares about anything but having fun, dit is hetzelfde forum waar 16 jarige ectos jarno hams afzeiken... you get the point?
 
trouwens nador je vergeet waar je zit:P dis dbb

nobody cares hoeveel talen je spreekt, nobody cares about anything but having fun, dit is hetzelfde forum waar 16 jarige ectos jarno hams afzeiken... you get the point?
Jarno wie ???
 
geen probleem met fags zolang ze; niet op mij geilen, buiten elkaar aflikken, overdreven gay doen
 
Ja, ik weet dat (veel) mensen dat dat iedereen die homo's verdedigd zelf ook homo is, dus ik denk, ik zet het er maar even bij. Maar aan de andere kant, als jullie denken dat ik wel homo ben boeit me dat ook niks.

Net als veel mensen denken dat als ze homos aanvallen (dus zeggen dat het smerig is e.d) ze dan iig niet als homo gezien worden. Zo primitief. Iemand trouwens gisteren BNN op reis ofzo gezien? Die negerin was in Uganda, waar de doodstraf er binnenkort opstaat. Was wel ziek.
 
Back
Naar boven