AndroidHealthClinic

Een paar ei-weetjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je koopt voor 2,50 30 eieren bij de Appie, scharreleieren. Die 50 cent extra is het me wel waard, ook al zitten scharrelkippen ook nog dicht op elkaar. Vrije uitloop is beter.
 
Ik eet ruim 100 eitjes in de week, gewoon door eten raken ze ook niet over de datum... :D
 
EricR zei:
Je koopt voor 2,50 30 eieren bij de Appie, scharreleieren. Die 50 cent extra is het me wel waard, ook al zitten scharrelkippen ook nog dicht op elkaar. Vrije uitloop is beter.

Klasse Eric.
 
Denk dat je je vergist: bij AH kan je geen 30 eieren tegelijk kopen. Wel 20 eieren in 1 klein traytje. Daar AH mijn favo-winkel is voor alle verse waar en bevroren spullen (ga wel 1x per 6 wkn naar ALDI voor vnl. bevroren vlees) kan ik het weten...

Miss zou het goed zijn eens een strooptocht in de omgeving te maken of ik een kippenboer kan vinden waar ik kwalitatief betere eieren tegen een vergelijkbare prijs kan kopen. Heb ik gelijk weer een nuttige reden om een fietstocht te maken... cardio zomaar om de cardio kan ik nooit zo goed voor elkaar krijgen. Rijd zo bijv ook 1x per 2 wkn naar belendend dorp naar de Lidl voor de bakken huttenkaas: 59 cent voor 200g huttenkaas, terwijl de goedkoopste bij Hoogvliet 95 ct per 200g kost. Danone ruim boven de hele euro (1,30 oid?)
 
ka2 zei:
Leg jij deze eieren zelf dan?

Tok tok tok. Ik ben iemand die de mening heeft dat voor dit soort dingen, net zoals voor fruit en groente, je beter naar de markt kan gaan. Veel minder lange trajecten doorlopen voordat het in de winkel ligt, en misschien nog goedkoper ook. (En je bouwt een band op met die marktlui :D)
 
Esperantisto zei:
Rijd zo bijv ook 1x per 2 wkn naar belendend dorp naar de Lidl voor de bakken huttenkaas: 59 cent voor 200g huttenkaas, terwijl de goedkoopste bij Hoogvliet 95 ct per 200g kost. Danone ruim boven de hele euro (1,30 oid?)

Goeie tip, dan ga ik dat daar ook halen, heb normaal die van danone maar is wel duur ja. Smaakt dat dan wel een beetje hetzelfde ???
 
De huttenkäse vd Lidl is iets luchtiger, maar nog steeds prima te eten!
En meer dan 2x zo goedkoop als die van Danone ...
 
Idd heel lekker. Enige lastige is de vorm. De cups lopen van smal naar breed toe, zodat ze niet erg voordelig stapelen in de koelkast.
Lidl heeft ook zeer smakelijke gerookte forelfilets in 3 smaken. Forel bevat opvallend weinig vet voor zo'n lekker visje.
 
ik heb hier op het moment verse eieren van 5 kippen uit de tuin, en schrijf altijd de datum wanneer ik het ei onder de kip vandaan jat, op het ei; gaat goed :thumbs:
 
ik haal ze bij zwarte markt bij mij in de buurt. Zijn wel gewoon leg batterij eieren maar aangezien ze 1,50 per 30 stuks kosten :)
 
Back
Naar boven