XXL Nutrition

Een paar foto's....

Bezoekers in dit topic

skinny

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2003
Berichten
72
Waardering
0
Foto's staan hier...


Sorry de foto's zijn niet heel scherp want ze zijn met de webcam gemaakt, maar beter dan nix :p , er zijn nog niet echt heel veel spier bundels maar het begin is er... vooral rond de schouders moet ik nog opbouwen, maar het is al beter dan dat het was, want het was echt te bottig :p :) ... Ook ben ik bijna 2 weken niet naar fitness geweest omdat ik zwaar de griep had, wat gelukkig bijna helemaal weg is, en daarna er weer flink tegen aan natuurlijk :D
 
Ziet er goed uit Skinny!

maar ja zoals je nick het al zegt :P tis skinny :)

*zet voor de mannen een kwijlemmer neer*
 
NaiaD zei:
Ziet er goed uit Skinny!

maar ja zoals je nick het al zegt :P tis skinny :)

*zet voor de mannen een kwijlemmer neer*

hehehe ja daarom :p , maar hopelijk komt er verandering in... :D
 
NaiaD zei:
Succes!! :) maar dat zal wel lukken toch?

tuurlijk :D , gewoon veel hier lezen, en zolang je het zelf wilt, moet het lukken
 
Je nick zegt wel veel over je bouw maar als je er zelf in geloofd dan geraak je heel ver wat ze ook maar zeggen!
Je bent goed op weg, je zegt dat je jezelf ziet vooruit gaan dat zal je wel wat verder pushen, het lukt wel! :thumbs:
 
Gisteren waren ze er bij mij, vandaag niet. Moet iets foutgelopen zijn :D .
 
??? :( sorry, vet vaag, maar ik heb de foto's opgestuurd naar admin dus ik hoop dat hij ze kan plaatsen voor mij.. :)
 
skinny zei:
??? :( sorry, vet vaag, maar ik heb de foto's opgestuurd naar admin dus ik hoop dat hij ze kan plaatsen voor mij.. :)

k wacht met smart af.. :)
 
ik ben benieuwd. je foto van je gezicht kan ik btw ook niet zien/openen in die desbetreffende topic
 
Foto's

benen

been.jpg
 
schouders

schouders


Goede basis hoor, nu nog de spiertjes :)

schouders.jpg
 
Goede basis om op te bouwen :thumbs:
 
thanx admin voor het plaatsen van de foto's, please advies en kritiek altijd welkom :D
 
Np Wat zijn je stats? Ieg meer gaan eten zowel calorieën als proteïnen. Post ook eens je dagelijks voedingschema. Hoe verloopt de training verder?
 
Ik vind je best een mooi lichaam hebben maar iets voller zou best mogen ;)

Succes en laat je progressie zien, dat vinden we vast niet erg :D
 
stats: 20 jaar
1.80 m
62 kg

Ik had vorige week de griep en dus bijna niks gegeten alleen wat soep en kwark tuurlijk wel veel gedronken, maar nu met het eten heb ik nog steeds niet veel trek en moet ik mezelf echt dwingen om te eten :( , maar daar voor de normale dagen was dit ongeveer wat ik at:

7.00
250 gr. magere kwark met all bran of 2 eieren en 1 eiwit met 1 snee donker brood
1 kop groene thee

(ik kan nooit zoveel eten in de ochtend)

10.00
1 snee donker brood met kip filet of kalkoen filet
1 kop thee of water

13.00
500 gr. kwark met fruit (banaan of kiwi) of 2 waldkorn bol met kip filet
250 ml. vifit

15.30
1 snee donker brood met kip filet
250 ml. vifit

18.30
groente met vlees of kip (gegrild) en rijst of couscous

rond 19.30 fitness

22.00
250 gr. kwark met whey proteine


dit is dus als ik overdag moet werken en in de avond naar fitness ga, maar nu ga ik van 40 naar 32 uur werken dus heb ik de dinsdag en woensdag vrij en dan eet ik wel meer dan op mijn werk dagen.. niet dat ik meer eet me snoep ofzo maar in de middag ook warm en ga ik in de ochtend naar fitness wat ik beter vind en ook met kickboxen.
 
Super. Persoonlijk hou ik erg van deze fysiek voor een vrouw. Je kan me wegdragen als ik die abs van je zie, echt fantastisch.
Wat je inderdaad kunt doen is iets voller en gespierder worden. De basis is er een om van te dromen als vrouw! :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven