Fitness Seller

Een Paar Foto's

Bezoekers in dit topic

zow hey ! goed droog man.. ik vind in tegenstelling tot Juriaan je borst wel goed ! vooral bij de most muscular kan je zien dat je een goede en volle borst hebt.

verder erg droog !! mijn complimenten !!

btw kan je miss je oudere foto's erbij zetten.. ?

Levrone@ zei:
Bro, hoe laag ben je in carbs gaan zitten..en hoeveel cardio deed je?

ben begonnen op denk 4000 en gewoon iedere week afgebouwd, vooral de carbs, later ook steeds vaker cardio erbij (eerst gewoon afbouwen toto je onderhoudsniveau en dan met de week een sesie extra, ik zat op het eind op de 4x ofzo bestaande uit hardlopen sochtends en fietsen na de krachttraining, en de laatste weken op ong 400 pro en weinig carbs (denk maar iets van 150 gram ofzo) en de laatste week zuivel en alle carbs eruit, natuurlijk wel de goede vetten ook iets verhoogd!

Moet wel zegggen dat ik de zaterdag toch een beetje zag als een lekker refeed dag, met de nadruk op lekker!! om het ook mentaal nog positief te blijven bekijken;)

Johny zei:
Damn, looking good! Ik wil die trainingsmaat van je wel eens zien :D :D

die is pas f*cking huge!!!!

Komende tijd weer wat weer wat massa pakken. We gaan weer knallen :thumbs:

idd even langzaam die kcal weer omhoog brengen en aan de swole! ben benieuwd!!

cool, erg mooi droog, massief.
en een damn grote bicep!!
Vooral respect voor de droogheid, is toch moeilijk zo droog te komen en zoveel massa te houden. Was je veel verloren in je cut??
ech heel cool, complimenten!!

Ziet er echt super uit :thumbs:

Hoeveel woog je eigenlijk voor je begon te cutten? En wat was je bf% ?

Warrie

D. zei:
cool, erg mooi droog, massief.
en een damn grote bicep!!
Vooral respect voor de droogheid, is toch moeilijk zo droog te komen en zoveel massa te houden. Was je veel verloren in je cut??
ech heel cool, complimenten!!

nee niet echt bgon bij de 90kg (nu 87kg)en vet was toch best hoog, zag me abs niet meer, maar over een best lange periode uitgesmeerd, dan verlies je denk het minst en de pro's goed hoog houden! en toch viel het ook qua kracht erg mee, alleen de laatste weken merkte ik het op de bench, en op sommige punten juist in kracht gestegen,
Toch moet ik ook zeggen dat ik zo echt wel lekker in me vel zit ivm bijv een flinke bulk (vorig jaar gedaan), kijk nu echt beetje uitvogelen om toch lekker qua kracht vooruit te gaan en toch nog wat droge kilos pakken....

hm oke, dus juist massa gewonnen? zou evt. wel kunnen als je het inderdaad over hele lange periode uitsmeert met de nodige refeeds. Hoelang heb je erover gedaan dan?

D. zei:
hm oke, dus juist massa gewonnen? zou evt. wel kunnen als je het inderdaad over hele lange periode uitsmeert met de nodige refeeds. Hoelang heb je erover gedaan dan?

begonnen denk zo rond half oktober, toen begonnen om vanuit bulkschema steeds lager te gaan, en idd met de nodige (lekkere) refeeds op de zaterdag!:)
had nog wel wat lager in vet% gestaan denk, als ik dat gelaten had, en ook met kerst en o&n heb ik me lekker laten gaan, maar anders is het ook niet echt goed vol te houden als je het 'gewoon' doet, dus niet ergens speciaal voor....

exarchos zei:
begonnen denk zo rond half oktober, toen begonnen om vanuit bulkschema steeds lager te gaan, en idd met de nodige (lekkere) refeeds op de zaterdag!:)
had nog wel wat lager in vet% gestaan denk, als ik dat gelaten had, en ook met kerst en o&n heb ik me lekker laten gaan, maar anders is het ook niet echt goed vol te houden als je het 'gewoon' doet, dus niet ergens speciaal voor....

Wat at je zoal op je refeed (welke kh rijke voeding is er nou zo lekker :p)? en op hoeveel kcal zat je tijdens je refeed?

Ziet er verder MASSIVE uit :thumbs:

Laatst bewerkt:
Hoelang ben je nu al bezig met trainen? Waar jij aan zit is mijn ideaal streefdoel, misschien dat je me leermeester wordt :-)))

@ An_G: op zaterdag, altijd eerst cardio (hardlopen) of een fullbody training gedaan, met altijd in het vooruitzicht om daarna weer heerlijk veel boterhammen met pindakaas, andere snelle carbs en savonds lekker afen toe paar wijntjes een effe een stuk gebak ofzoiets, dus denk wel rond de 3500kcal,

@Dandy: vooral in het begin op gevoeld gedaan, op een gegeven moment zit je gewoon alles in je hoofd op te tellen, qua pro en carsb ,aar denk toch wel in het begin ronde 300/400 kcal per week gezakt en later wat minder en juist de verdelingen
veranderd, dus meer eiwitten en vetten en minder carbs, en dit werkt bij wel ok, nu blijf ik ook hoog in me eiwitten en carbs maar tot de 200/300 gr ofzo

@Ruud: altijd beetje bezig met gewichten enzo maar echt serious train ik nu denk pas bijna 2 jaar qua voeding en training

Ah, ik train nu 3 maanden, dus heb nog alle tijd :-))

damn!!!! zeer netjes! respect :thumb:

Zoals ik al zei op Fitnessnet: Nice! :eek:

Zeer netjes, goede massa en superlaag vet! Ga zo door zou ik zeggen. :thumb:

Jeps ziet er echt top uit kerel :thumbs:

Ook erg mooi droog!

Terug
Naar boven