MuscleMeat

een paar PGF2a vraagjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
Is het ok als de recreatie gebruiker PGF gebruikt, of is het alleen maar nuttig, verstandig om het te houden bij de wedstrijdatleten?

Hoe lang voor de wedstrijd kan het nog gebrukt worden zonder op te duiken in een test als hiervoor getest wordt.

In combinatie waarmee is het het beste om te gerbuiken?
Wat is het verschil met esiclene?
Zijn de behaalde resultaten de moeite van de behaalde bijwerkingen waard?
Is gebruik van ancillaries nodig?
Wordt het alleen gebruikt voor plaatselijke injecties om de site te vergroten?
 
Er zijn weinig BB die het de moeite waard vinden om het te gebruiken, de neveneffecten zijn nl. redelijk slecht.
Ongecontroleerde stoelgang (ja je schijt gewoon alles uit wat op dat moment in je darmen zit)

Verder is het heel pijnlijk. En er zijn zo nog wel een paar bijwerkingen.
Plaatselijke groei moet je al helemaal niet verwachten, globale groei is miniem, enkel voor vet reductie is het interessant omdat vetcellen daadwerkelijk kapot gaan.
 
veel menigen over.. je kan het combineren met AS alleen dan pas spuiten 4 uur na de AS...

met insuline combineren is top.. insuline verhoogt de receptoren voor PGF2.. daarom half uur na de maaltijd nemen.. of dus half uur na je insuline..

voor plaatselijke groei heb ik gehoord niet meer dan 0,5ml per keer.. meer dan 5ml zorgt zelfs voor spierafbraak..

vet verbranding 10ml per keer ga je lekker op schijnt :D

niet detecteerbaar.. dus ...
 
PGF is het enige product waarvan elke veteraan zegt dat ze het ooit een keer gebruikt hebben, en zweren het nooit meer te zullen doen. Zo erg zijn de ervaringen die je er mee oploopt. Ik ben van het principe dat je moet lijden om schoon te zijn, maar het is niet eens in verhouding. PGF is een relatief laag anabolisch progestine dat uiteindelijk weinig oplevert. Dus wedstrijdatleet of niet, PGF is en blijft pure bucht.

Esiclene is een compleet ander middel. het is een heel zwak anabolicum op basis van boldenone, aan 2 mg/ml. Dus zelfs al wil je het gebruiken als anabolicum, dan moet je alle dagen 30 a 40 ml spuiten. Esiclene dankt zijn gebruik voornamelijk aan het feit dat het erg irritatief is. Het veroorzaakt een inflamatie die het aangetaste weefsel, de spierbuik die ingespoten is, doet opzwellen en zo een vollere look geeft. Esiclene verkoopt heel duur en wedstrijdatleten gebruiken het wel eens de laatste 4 a 5 dagen naar een wedstrijd toe. Van 1 tot 2 ampullen per dag in alle zwakke spiergroepen. Een gelijkaardig, ietwat goedkoper effect kan bekomen worden met 1-test.

onthou dat dit de spier niet vergroot, het irriteert ze enkel maar. Daarna is ze terug normaal. Aangezien formebolone geen enkele aromatisatie heeft en laag androgenisch is en nooit in hogere dosissen dan 20 mg per dag gebruikt wordt maakt het gebruik van ancillaries overbodig. Maar ik ken niemand die esiclene buiten een kuur gebruikt heeft. Dus snap ik het nut van de vraag niet.
 
Originally posted by Big Cat
Maar ik ken niemand die esiclene buiten een kuur gebruikt heeft. Dus snap ik het nut van de vraag niet.

hoe bedoel je?
ik had het over PGF2a buiten een kuur gebruiken, niet esiclene
die esiclene vraag was 1 vraag betreft de esiclene de rest sloeg op pgf.
 
Voor vet reductie lijkt het me een geweldig middel, bij welk ander middel kan je zeggen dat vetcellen nooit meer terug komen?
Ken genoeg verhalen van BB die plaatselijk vet hebben verloren met pgf2a en tevreden waren over het resultaat.
Het is wel zo dat ze allemaal klagen over de pijn/neveneffecten.
Maar als je echt van 'koppig' vet af wil en er echt alles voor over hebt dan kan dit zeker interessant zijn.
 
op bodypage klonk pfg2 nog als een soort wondermiddeltje...maarja heb er nog geen enkele gebruiker echt heel positief over horen praten duss maar gewoon niet gebruiken denk ik
 
Back
Naar boven