Fitness Seller

Een paar vraagjes over nitrocrea (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BerryDK

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2007
Berichten
3.614
Waardering
74
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Volgende week wil ik met nitrocrea gaan beginnen, alleen zit ik nu met een aantal vragen, ik hoop dat jullie mij daar antwoord op kunnen geven.

- Op trainingsdagen kan ik dan het best 's ochtends en voor de training een dosis nemen, of voor de training en na de training?

- Ik zit nog op school dus kan alleen in me pauzes eten. Ik lunch meestal om 12 uur en wil dan om 2 uur gaan trainen, maar je moet nitrocrea op een nuchtere maag innemen en een 30 tal minuten voor de training. Iemand enig idee hoe ik dit moet gaan oplossen.

- Nitrocrea dien je op een nuchtere maag in te nemen. Mag je dan zodra je de nitrocrea ingenomen hebt op een nuchtere maag een 10 minuten later weer wat eten?

Karma voor de antwoorden;)

Berry
 
Ik gebruik zelf nu een goede 2 weken Nitrocrea van XXL en gebruik het zoals op de verpakking staat.
Niet trainingsdagen, 's ochtends (bij mij rond 08:00) en voor het avondeten, zo rond half zeven.
Op trainingsdagen voor de training op nuchtere maag, een kwartier later eten en dan rustig op pad naar de sportschool. En na de training zo snel mogelijk weer en een kwartier later de whey-shake.

Moet zeggen dat het prima bevalt, krijg alleen een ontzettend droge mond als ik dat spul heb ingenomen, net alsof je een vette joint op hebt.

Heb het ook wel eens na het eten (en voor de training) genomen door omstandigheden, maar merkte geen duidelijk verschil met voor het eten innemen. Ik merk wel duidelijk verschil met toen ik het niet gebruikte.
 
hay berry,gebruik kre-elkalyn.. na de training,dan staan je spieren open en zuigen alles op,ik doe de capsulles open en doe ze in mijn shake,die bevat,100gr hemo poeder voor carbs, 250gr kwark,alles samen met water;)
 
hay berry,gebruik kre-elkalyn.. na de training,dan staan je spieren open en zuigen alles op,ik doe de capsulles open en doe ze in mijn shake,die bevat,100gr hemo poeder voor carbs, 250gr kwark,alles samen met water;)

Het gaat hier over Nitrocrea, niet over kre alkalyn. Waarom neem je touwens niet gewoon kre alkalyn poeder als je de capsules toch open maakt ???
 
Volgende week wil ik met nitrocrea gaan beginnen, alleen zit ik nu met een aantal vragen, ik hoop dat jullie mij daar antwoord op kunnen geven.

- Op trainingsdagen kan ik dan het best 's ochtends en voor de training een dosis nemen, of voor de training en na de training?

- Ik zit nog op school dus kan alleen in me pauzes eten. Ik lunch meestal om 12 uur en wil dan om 2 uur gaan trainen, maar je moet nitrocrea op een nuchtere maag innemen en een 30 tal minuten voor de training. Iemand enig idee hoe ik dit moet gaan oplossen.

- Nitrocrea dien je op een nuchtere maag in te nemen. Mag je dan zodra je de nitrocrea ingenomen hebt op een nuchtere maag een 10 minuten later weer wat eten?

Karma voor de antwoorden;)

Berry

imo beter smorgens en voor training.
wat is het probleem met het eten? eet om 12 tot 12:30 en dan 1uur later nitrocrea...niet zo moeilijk doen.
Ik zou toch een 20-30 min wachten nadat je nitrocrea hebt genomen om dan weer iets te eten...gewoon dat opname niet verstoord wordt.
 
Ik zit nog op de middelbare school en ik heb een klas over moeten doen waardoor ik met wat jongere mensen zit. Als hun zien dat ik nitrocrea inneem, dan mag jij raden wat er gebeurt. Dan zullen de wildste verhalen over mij door de school gaan. Ze begrijpen toch niet wat creatine is. De meeste zullen denken dat ik aan de anabolen zit ofzo:p
 
Ik zit nog op de middelbare school en ik heb een klas over moeten doen waardoor ik met wat jongere mensen zit. Als hun zien dat ik nitrocrea inneem, dan mag jij raden wat er gebeurt. Dan zullen de wildste verhalen over mij door de school gaan. Ze begrijpen toch niet wat creatine is. De meeste zullen denken dat ik aan de anabolen zit ofzo:p


wat kan jou het schelen?

persoonlijk zou ik een dosering voor het ontbijt nemen. dus bij opstaan de nitrocrea met een glas water, dan lekker douchen en dan je ontbijt.

De tweede dosering zou ik direct na je training nemen met een sportdrankje of wat dextrose.

veel succes, enneh alvast bednakt voor de Karma!!;)
 
Ik zit nog op de middelbare school en ik heb een klas over moeten doen waardoor ik met wat jongere mensen zit. Als hun zien dat ik nitrocrea inneem, dan mag jij raden wat er gebeurt. Dan zullen de wildste verhalen over mij door de school gaan. Ze begrijpen toch niet wat creatine is. De meeste zullen denken dat ik aan de anabolen zit ofzo:p

Dit geval herken ik dus bij mezelf :p
Dan lopen ze te zeuren van al die proteineshakes dat jij neemt dat kan toch
niet gezond zijn enzovoorts.
Gelukkig maar dat ze niet weten dat ik creatine neem :p
 
wat kan jou het schelen?

persoonlijk zou ik een dosering voor het ontbijt nemen. dus bij opstaan de nitrocrea met een glas water, dan lekker douchen en dan je ontbijt.

De tweede dosering zou ik direct na je training nemen met een sportdrankje of wat dextrose.

veel succes, enneh alvast bednakt voor de Karma!!;)

De tweede dosering moet toch juist een uur voor de training, zodat je het tijdens de training zelf goed merkt?
 
De tweede dosering moet toch juist een uur voor de training, zodat je het tijdens de training zelf goed merkt?


het maakt in mijn ervaring niets uit of je het ochtends neemt of net voor je training. Als het voor je training maar in je lichaam zit. Daarbij als je het voor je ontbijt neemt weet je zeker dat de stoffen bij je training al in je spieren zitten.
 
Ben nu twee dagen bezig met nitrocrea en merkte vandaag tog wel ietjes verschil denk ik:p

Maar ik had nog een vraagje, op de pot staat dat je het met vruchtensap kan innemen om de viese smaak te verbergen, maar ik dacht eens gelezen dat vruchtensap de werking van creatine beinvloeden?
 
Ben nu twee dagen bezig met nitrocrea en merkte vandaag tog wel ietjes verschil denk ik:p

Maar ik had nog een vraagje, op de pot staat dat je het met vruchtensap kan innemen om de viese smaak te verbergen, maar ik dacht eens gelezen dat vruchtensap de werking van creatine beinvloeden?

Staat mij ook iets van bij. maar volgens mij hebben citrusvruchten alleen effect op monohydraat en niet op CEE (oa nitrocrea)
 
Ben nu twee dagen bezig met nitrocrea en merkte vandaag tog wel ietjes verschil denk ik:p

Maar ik had nog een vraagje, op de pot staat dat je het met vruchtensap kan innemen om de viese smaak te verbergen, maar ik dacht eens gelezen dat vruchtensap de werking van creatine beinvloeden?

Mijn pot is nu bijna leeg en ik ga het zowat lekker vinden. Nam het in het begin met vruchtensap in, maar doe het nu met een halve maatschep dextrose (Dextro Juice van Olimp) en dan vind ik het goed te doen. Klein beetje water erbij, roeren en achteroverslaan. Daarna nog een heel glas water.
 
Back
Naar boven