MuscleMeat

Een Post Shakieee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frietbakker

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
3.948
Waardering
31
Zo jongelui, landgenoten en andere lieden!

Ik wilde eens een goeie postworkout shake hebben, ik ga naar barcelona binnenkort dus ik weet niet hoe het daar zit met dextrose los kopen ofzo.... laat staan hoe ze dat daar noemen! :d

Maar nu wilde ik dus eens een goeie post workout shake kopen, maar nu is de vraag welke heeft een goeie prijs/kwaliteit verhouding?? Die universal LAVA is nogal duur heb ik gezien.... dus ik zoek gewoon een whey shake met snelle Kh. en creatine minstens..... maar welk merk heeft een goeie?? Liefst dus een internationaal merk wat ze ook in spanje zouden kunnen hebben...... iemand, plz...?
 
Pak gewoon goedkope siroop met whey en water, heb je je post workout shake..
 
Aaah ja, en dan kan ik natuurlijk er apart creatine bij donderen... volgens mij is het een best slim idee SR! Thx.
 
Ik denk dat een complete postworkot shake vrij lastig is te vinden voor een redelijke spijs. We zijn bij J-Tech bezig de RAGE wat aan te passen...deze is dan wel compleet (en tegen de gebruikelijke lage prijzen).
 
Originally posted by Robin
Ik denk dat een complete postworkot shake vrij lastig is te vinden voor een redelijke spijs. We zijn bij J-Tech bezig de RAGE wat aan te passen...deze is dan wel compleet (en tegen de gebruikelijke lage prijzen).

Hee Robin, wat wordt er dan aan verandert?
 
Zou je trouwens het water en siroop kunnen vervangen door sinasappelsap of druivensap ofzo? ??? Of is dat een raar idee om je water en snelle suikers te vervangen door een sapje?
 
een postworkeout shake is dat eigenlijk het zelfde als een weigtgainer?
 
Ongeveer AAJ, alleen is een post workout shake meer bedoeld voor de snelle aanvoer van verloren energie.
Een weightgainer is meer om snel veel callorieën binnen te krijgen met als doel een overschot halen voor het winnen van energie en dus gewicht.
 
ik maak me eigen postworkout

30 gram whey
3-4 gram crea
100 gram kwark
1 banaan
en wat melk

lekker en goed :)
 
waar moet je dan opletten bij het maken van een postworkout
 
Mijn post shake:
30 gr. met 4 soorten whey
10 gr. caseine
70 gr. met 5 soorten koolhydraten-> snelle en trage
4 gram crea
4 gram gluta
100% multi vit&min.
zelf mixen om aan mijn eigen behoefte te voorzien
 
dat is te complex, en daardoor niet eens optimaal.
 
Mijne is:
55gr Whey+gluta wat erbij zit
20ml siroop
100ml halfvolle melk
20gr carboplus

En als dat lekkers op is neem ik een banaan, appel en 2 glazen vruchtensap.
 
Mijnes is
40gr whey
20gr dextrose
300ml magere melk

Daarbij ook nog geelwortel en lijnzaadolie.
 
Zelf doe ik 40 gram eiwit, 60 gram dextrose, 1000 mg vit C, 5 gram creatine.
20 min later uitgebreide maaltijd met alles erop en eraan.
 
20 minutel later al T ? uitgaande dat je whey binnen 15 minuten opgenomen is en je eiwit uit je voeding na een uur dan heb je niet echt verdeling van je eiwitten ? Zou eerder voor 45 minuten na je shake gaan.

Verder Lava van universal zit ook alles bij elkaar.

Neem zelf 50 gram dextrose 40 gram whey 7 gram creatine 1000 c en tab b6
 
Originally posted by Robin
dat is te complex, en daardoor niet eens optimaal.

Verklaar je 's nader? Er zit alles in wat je nodig hebt om te herstellen en te groeien. Combi van snelle en trage eiwitten en koolhydraten is voor een langduriger en onderhoudend effect zodat je niet na een half uur weer een shake hoef te nemen. Vitamines heb je nodug voor hestel en opname van de voedingsstoffen. Ik voeg geen vet toe, omdat dit de opname vertraagt.
 
Originally posted by Zwier
20 minutel later al T ? uitgaande dat je whey binnen 15 minuten opgenomen is en je eiwit uit je voeding na een uur dan heb je niet echt verdeling van je eiwitten ? Zou eerder voor 45 minuten na je shake gaan.

Verder Lava van universal zit ook alles bij elkaar.

Neem zelf 50 gram dextrose 40 gram whey 7 gram creatine 1000 c en tab b6
Het verschilt van dag tot dag, maar als ik honger heb eet ik, en die honger komt tussen de 20 a 30 minuten na de shake.
 
Back
Naar boven