MuscleMeat

Een professionel board layout, met wat mooie gfx, ik ken wel iemand die dat heel goed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
262
Waardering
0
Kan, lol, paste er niet meer op. Een gfx update zou geen kwaad kunnen want dit kan er 100 x beter uitzien. Ik ken een knul die doet dat in een paar uur en goed dat ie is. Laat me ff weten als jullie interesse hebben.

Grtz
 
Te grafisch maakt het traag, mee dataverkeer, duurdere hostongkosten, lager wachten op datgene waar het daadwerkelijk omgaat. onvriendelijk voor modemgebruikers..
 
Nee soulreaver, ik heb zelf ook een forum en qua snelheid maakt dat niet uit!
 
En je komt niet op zo een board om van de plaatjes te genieten, maar voor info en ervaringen uit te wisselen. ;)
 
Riki, daar zijn we al hard mee bezig.
 
Oki, als jeullie hulp nodig hebben geef een gil, want die knaap kan dit er in een paar uurtjes heel anders doen uitzien, want het oog wil ook wat, maar het gaat natuurlijk om de inhoud.

Grtz
 
kan ik ook
 
Hoe meer zielen hoe meer vreugd:)
 
Riki, plaatjes vertragen de boel wel en dat weet jij ook. Maar ik doe zoiezo het meeste zelf zoal de hacks ed. Djnrg helpt momenteel met de site. Maar ik vind het er goed en rustgevend uitzien. Al die bellen en krullen hoeven niet voor mij, functionaliteit is veel belangrijker voor een board :)

Maar toch bedankt voor het aanbod;)
 
helpt, pfff. ik MAAK de site en shop:rolleyes: :p
 
Originally posted by admin
Riki, plaatjes vertragen de boel wel en dat weet jij ook. Maar ik doe zoiezo het meeste zelf zoal de hacks ed. Djnrg helpt momenteel met de site. Maar ik vind het er goed en rustgevend uitzien. Al die bellen en krullen hoeven niet voor mij, functionaliteit is veel belangrijker voor een board :)

Maar toch bedankt voor het aanbod;)

Helemaal gelijk, houden zo. Ik wordt schijtziek van al die onoverzichtelijke sites. Dit ziet er zo toch netjes en professioneel uit!
 
Vind dat het er héél goed uitziet allemaal - dus help heeft ie niet echt nodig.
Idd soms wel wat traag. Enig idee waar dat aan ligt?
 
Voor mij hoeft het board niet te veranderen. Je kan er zo al lol genoeg trappen vind ik!!
 
Originally posted by Big Byron

Idd soms wel wat traag. Enig idee waar dat aan ligt?
Jep, zie andere thread, het zou beter moeten worden nu :)
 
Ik vind het forum zelf al best mooi. Alleen paars ???
Hmm zou blauw doet of iets dergelijks..
 
Vind het perfect zo. Strak en overzichtelijk.
 
Originally posted by soulreaver
Vind het perfect zo. Strak en overzichtelijk.
Ben het zeker met je eens!! Ik vind het toch wel een van de mooiste en beste forum engines. En qua kleur is het puur persoonlijk dit is wel mooie kleur maar voor afwisseling kan het best keer leuk zijn om andere themes neer te zetten. Of dat gebruiker zelf kan kiezen.
 
is standaard layout, elmar
 
Ja duh, dit is standaard maar ik zal al "maar voor afwisseling kan het best keer leuk zijn om andere themes neer te zetten" Dat je in je control Panel zelf een theme kan kiezen. Dat kan je n.l. ook integreren in dit forum.
 
Voor mij hoeft dat niet. Vind de site er zeer professioneel en degelijk uitzien. heeft zekers geen goedkope uitstraling waar ik wel bang voor ben als je andere themes en andere kleuren kan kiezen. Niks aan veranderen dus.

Less is more:D

ben overigens razend benieuwd naar de vernieuwde site met bijbehorende homepage. Enig idee wanneer dat te bewonderen is?
 
Back
Naar boven