XXL Nutrition

Een professionel board layout, met wat mooie gfx, ik ken wel iemand die dat heel goed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nog even geduld dandyman :)
 
Ja maar ik bedoel niet dat de indeling er anders uit komt zien maar puur je eigen kleuren, Ik heb deze engine van het forum als ergens anders gezien waar je thems kan veranderen en dat is echt niet ON-professioneel.
 
Idd elmar heeft gelijk, het kan er allemaal een stuk gelikter uitzien, maar ze zijn ermee bezig:)
 
Eigenlijk hebben we dit vroeger al gedaan, layouts met veel show eraan, andere kleuren etc...
Gek genoeg was er toen geen belangstelling voor, buiten een paar leden.
Maar met de kleuren en buttons kan er wel wat gedaan worden, event. een optie om meerdere styles te kiezen voor de leden.
 
Admin, ik ,kan anders best ff een test forumpie voor je aanmaken, kan jezelf bekijken wat beter oogt.

Grtz
 
apple style is idd mooi ja
 
ja idd :D Maar kijk de style en design is goed zo. goed overzichtelijk en gziet er gelikt iut het gaat puur om e buttons e kleuren en dat iedereen zijn eigen Theme kan kiezen.

ik weet een leuke Thread:

"Post jou creatie van het een nieuw forumtheme (gemaakt in bijv photoshop)"
 
Originally posted by Elmar
Ja maar ik bedoel niet dat de indeling er anders uit komt zien maar puur je eigen kleuren,

haha, wordt best lastig voor mij aangezien ik kleurendyslectisch ben. Kan nog leuk worden dus:D
 
Originally posted by DJNRG83
apple style is idd mooi ja
Ik ken er wel één maar vond die erg soft van kleuren, echt niets voor een BB board dat toch meer 'kracht' moet uitstralen...
 
Hela, de paginas (content) en het idee van hoe het eruit moet zien komt van mij en ook het logo heb ik gemaakt.
Enkel het design/html/php werk laat ik uitvoeren door onze vriend djnrg ;)
 
Oke bro :thumb: Topwerk !!!

Laat ik het zo zeggen ik weet exact hoeveel werk erin een board/forum zit wat betreft onderhoud en alle voorkomende werkzaamheden ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Lol, nu maar hopen dat alles mooi wordt:)
 
Pfff twijfel je aan mijn deskundigheid?
 
Ik zou het niet weten, maar ik zal je zeggen wat ik ervan vind als je het zover hebt.

Grtz
 
Back
Naar boven