MuscleMeat

een serieus probleem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nijntje

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2003
Berichten
400
Waardering
0
Graag normale reacties.

Voorheen kon ik eten als een paard, nergens problemen mee en las ik wel eens over mensen die problemen hadden met al die cal's eten...en ik dacht, stel je niet aan, is toch een koud kunstje, eten is lekker en goed!

Maar nu sinds een maand of 2 (ik dacht dat het wel goed kwam, maar houd nu wel erg lang aan), krijg ik niks meer na binnen, tot grote frustratie toe. Ik word er echt helemaal gek van, constant een vol gevoel en geen ouderwets "pijnlijk" honger gevoel, helemaal geen trek niks (en nee ik ben niet verliefd haha). Ik snap er niks van, maar wat ik wel weet is dat ik niet aan mn cal's kom en vet aanzet, mn lichaam lijkt wel niet meer fatsoenlijk te functioneren. Ik heb al een dagje of wat om het uur gegeten (kleine hapjes), zonder enig resultaat. Maar alleen al het feit dat ik elke maaltijd (maakt niet uit wat voor eten etc), met tegenzin na binnen moet proppen...er klopt hier iets niet, iemand hier ervaring mee? Ik heb ook de hele tijd een opgezette buik...(opgeblazen gevoel)
Als ik sochtends begin met mijn bordje brinta (al heb ik geen honger), bij de laatste 4 lepels brinta komt het bijna kokhalsend mn strot weer uitzetten, om even de ernst van mn probleem te schetsen.

Ik zou er haast mee na de huisarts ofzo mee gaan, ik word hier gek van, mn stofwisseling was optimaal, maar nu is hij te gaar.

In de afgelopen maanden heb ik wel roaccutane gebruikt, maar daar ben ik nu al weken vanaf dus dat zal wel geen verband hebben.

Iemand tips, naast het 10 hapjes op een dag eten? Of iemand hetzelfde probleem en heeft een oplossing?

Alvast bedankt

edit: het komt niet door de hitte!!
 
Laatst bewerkt:
Misschien overtraining dan moet je dus een weekje rust nemen. Als je zeker weet dat het dat niet is zou je wat cardio erbij kunnen doen. Paar keer in de week 30-40 minuten zorgt ervoor dat je stofwisseling wat sneller wordt.
 
thanks, ik zat ook al te denken aan overtraning, omdat ik mezelf gek maak (stress heb) en tja, dat gaat een keer goed fout, nu dus....voorheen vond ik het lekker om 4000+ cal na binnen te stoppen en nu eet ik er nog geen 3000 met tegenzin, als het niet minder is...maar overtraning is goed mogelijk, ik vind stoppe moeilijk :( en cardio moet ik ook maar eens mee beginnen :)
 
eetlustopwekkers van bij de apotheek.
heb da ook eens een paar weken gedaan en dan stoppen,om goed te kunnen eten.
weet da da geen optie is maar helpt wel om je erover te zetten.
mijn ervaring..
 
Even langs de dokter. Opgezette buik zegt toch wel dat er ergens iets scheef zit.
Niet zelf gaan dokteren met eetlustopwekkers of andere troep voor je weet dat er daadwerkelijk niets aan de hand is iig!
 
Ik maak wel even een afspraak met de huisarts, er zit ook iets fout, dit is wel extreem....en laat ik nou iemand zijn die praktisch alles uit voedsel haalde en niet eens shakes in huis heb (wel wat amino pillen), dus ik haal even wat shakes en ga na de huisarts! Thanks voor de reacties! Dat zoiets uitgerekend mij moet overkome voor en tijdens de zomer periode, flippen , maar alles komt goed...i hope, ik bel tevens even de dermatoloog die dat roaccutane heeft voorgeschreven, wie weet ..
 
Houdt er rekening mee dat je mogelijk candida of coeliakie hebt!!
 
Ik heb ook de laatste tijd dat ik minder honger heb, maar dat komt denk ik ook omdat ik 5 maanden gecut heb. Me lichaam moet weer wennen aan het vele eten denk ik. Maar een opgeblazen buik heb ik na het eten altijd wel een beetje. Ik de ochtend heb ik soms ook dat ik na 80gr brinta geen hap meer naar binne kan krijgen en het echt ff weg moet leggen.
Ik hoop dat het over gaat. Ik drink wel genoeg water enzo.
 
Ja ik heb nu dus constant een opgeblazen gevoel (een opgezet bol buikje), die als ik na het toilet ga (als dat fatsoenlijk lukt) niet meer bol staat, maar nog wel dat opgeblaze volle gevoel aanhoud + geen trek. Ik heb altijd veel gegeten en hoop ook zeker dat de oude situatie terugkeerd. Ik heb maandagp een afspraak staan met de huisarts, maar ik vrees altijd een beetje dat hun expertise niet veel voorsteld en het verspilde tijd is.

Vermoeiend..
 
Laat me ff weten hoe het gegaan is!
 
weekje rusten. anders eten en even je hoofd van bb-ing weg laten. Kijk derna hoe het dan is.
 
ok ik zal hier posten, wat de huisarts maandag voor diagnose stelt!

Ik wil ook graag even stoppen, er tussen uit, rust (vooral in mn hoofd), voel me slap -> maar dat lukt me juist niet. Ik heb juist ook zo na de zomer uitgekeken, lekker pompen...argh. Het zal wel moeten, maar zou me geen raad weten met mn tijd, aangezien ik sporten op nr1 heb gezet, misschien al te slim. :(
 
Back
Naar boven