Fitness Seller

Een serieus probleem

Yep en dan met je koelbox het klaslokaal in :D

• Topic Starter Topic Starter
Nee, even serieus
Moet ik bijv. spagethi koud eten??

Wie doet dat nog meer?

Hoe doen andere BB hier in school???

geen pasta's meenemen, kan je wel doen in een schaal.

Ik neem gewoon brood mee.

EN als ik thuis ben eet ik weer wat.

10.00 en 12.00 eten, 15.00 ben ik thuis.

altijd wel nadelen aan school :(

Ik ga eind augustus ook weer studeren. Dan neem ik gewoon koude pasta, kip etc mee. 750 ML flesje voor het water. Ik heb echt schijt aan wat de rest ervan vinden. Ik hoop dat ze daar een magnetron hebben, dan kan ik het misschien nog wel opwarmen.

School was mijn beste tijd!
Toevallig hadden we precies om de 2 uur pauzes. Ideaal!!
Schooltas en een evengrote tas voor brood, yoghurt, tupperware met rijst enz, maakte mij niet uit of het warm of koud was.

Mijn maat ging altijd bij de snackbar op de hoek van school even een shake of patat halen en vroeg dan of zijn tupperware 20 seconden in de magnetron mocht, hij kon niet tegen koude rijst/aardappelen/pasta etc.
Hij betaalde de eigenaar 10 gulden per maand ervoor.
The crazy things you do when you're growing up :D

Ja gewoon grote bakken met vreten.
rijst met kipfilet en groeten
brood met eiren in folie
beker met yoghurt
enz

Vind het alleen rot om tijdens college uitgebreid te gaan eten terwijl je moet noteren en iedereen je aan staat te gapen.
Wel eens waar doen ze dat alleen de eerste paar keer, daarna weten ze het wel.

Jopie

het verrotte is.... dat men er in de collegebanken geen probleem van maakt dat iemand een dikke vette Mars© naar binnen schuift, maar een bak rijst opentrekken en een lepel uit je jas toveren, dat mag dan weer níet!
Maarem, trainingfreak, tgaat niet om de temperatuur van je eten, maar wat er in zit :P

Iedereen heeft toch een broodtrommel ????

Goede koolhydraten/eiwitten combi's

Roggebrood met kipfilet
Bruinbrood met gebakken tonijnommeletten (avond ervoor klaarmaken)
Roggebrood met pindakaas en een bakje magere franse kwark.
Shake van te voren klaarmaken en in een thermofles meenemen

enz.........

Gewoon brood. Heb geen zin in rare reacties.
En op brood kan toch ook genoeg voedzaams?
Kip, tonijn, ei etc.
En als school uit is (gem. rond 15 uur) dan eet je thuis toch wat pasta ofzo.

werkt dat eigenlijk wel als je 's ochtends een shake klaarmaakt en die in een thermosfles mee naar school neemt? gaat die shake dan niet helemaal "instabiel" worden dat je het weer opnieuw moet mixen ofzo?

En wie heeft er nou weer geld en tijd genoeg om kip, rijst en groenten mee te nemen naar school?! en dan neem je zeker je magnetronnetje onder je arm mee. Hebben ze vast wel begrip voor daar.

Lulkoek, is onmogelijk. Maybe kan je kwark ofzo wel meenemen, maar gekker dan dat word t echt niet. Veel brood eten, AAdrink is ook goeie carb drink. En dan maybe die kwark dus.

Shakies ook meenemen???

biceps_blitz zei:
En wie heeft er nou weer geld en tijd genoeg om kip, rijst en groenten mee te nemen naar school?! en dan neem je zeker je magnetronnetje onder je arm mee. Hebben ze vast wel begrip voor daar.

Lulkoek, is onmogelijk.

?
nee man geen probleem. rijst met stukjes kipfilet en groenten is lekker ook als het koud is.
Gewoon een grote bak gebruiken.

jopie

Wow thnx voor jullie reacties.

Ik ga eerst even de aap in de boom uithangen :D

Want ik ga naar een nieuwe school (Nova College)
Maar ik ben reuze blij met al jullie reacties
Hopelijk krijg ik er nog meer :)

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!!

Huh das helemaal geen probleem man. Kip, pasta enzo maak je 's avonds gewoon klaar en neem je in bakkies mee. Zoveel tijd kost het niet hoor om het klaar te maken.

Ik kreeg in het begin ook scheve gezichten wanneer ik mijn tupperware bak opentrok met kip en macaronie in de pauzes. Eerst kijken ze vreemd en moeten ze een beetje lachen. Maar uiteindelijk krijgen ze er respect voor, wanneer ze je zien groeien :p

Gewoon schijt aan de rest.

Bij mij was het zo:

Al die magere of hangbuikerige gassies onder de puisten, zaten in het begin gek op te kijken. En wat vraten hun? Pakken koek, zakken chips, chocola, liters cola, enz, enz...in de pauze.. en dan vreemd opkijken wanneer ze onder de pukkels zitten!

Opzich doe ik gewoon in de ochtend voordat ik naar school ga een shake nemen met de nodige vitas en minas. Voor op school gewoon simpel boterham met beleg. Kaas/ham. Enn..vanaf volgend schooljaar wat vaker langs de Kentucky Fried Chicken :D:D:D

biceps_blitz zei:
werkt dat eigenlijk wel als je 's ochtends een shake klaarmaakt en die in een thermosfles mee naar school neemt? gaat die shake dan niet helemaal "instabiel" worden dat je het weer opnieuw moet mixen ofzo?

Lulkoek, is onmogelijk. Maybe kan je kwark ofzo wel meenemen, maar gekker dan dat word t echt niet. Veel brood eten, AAdrink is ook goeie carb drink. En dan maybe die kwark dus.

Shakies ook meenemen???

Ja hoor waarom niet, eiwitten worden niet instabiel in vloeistof, je bent waarschijnlijk in de war met creatine, dat wel instabiel wordt.

en als je het zker wilt weten of het niet instabiel word (wat het niet wordt :p ), kun je het beste alleen de poeder in je beker doen en op school met water of melk vermengen.

Terug
Naar boven