Fitness Seller

een serieuse vraag over mijn voeding?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fizzel

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2006
Berichten
516
Waardering
4
Ik heb een vraag over mijn voedings patroon train nu 1 jaar met zeker mooie resultaten terwijl ik eerst niet goed op me voeding letten ben ik erachter gekomen dat je dan niets bereikt kwa spierop bouw maar eerder spier braak krijgt.let steeds beter op me voeding heb nu een vraag of deze goed is en ja ben op uitzending dus kan niet helemaal erop letten dat ik sommige dingen binnen krijg ga ook over 2 mnd naar huis en daar kan ik er nog beter opletten :D

7.00 uur
shake
half uurtje later neem ik havermoutpap schaaltje vol geen suiker
sogar vitm pil
1 glas melk

9.30 uur
neem ik 2 bruine boterham met 3 schijfjes tomaat en vlees waren salamie of iets anders wat ze hier hebben en een appel

11.30 uur
lijnzaad olie (omega,3,6,9)
4 bruine boterhamen met kipfilet of salamie als dat er niet is met iets anders erop en 6 schijfjes tomaat
2 glazen melk

14.00 uur
2 bruine boterhamen met salamie of kipfilet of als dat er niet is iets anders en 3 schijfjes tomaat

5.00 uur
avondeten wat de pot schaft maar let wel dat ik niet vet eet en een goed stuk vlees
aardappelen rijst en een andere groeten is per dag verschillend omdat ik het niet kan bepalen
2 glazen melk

7.00 uur trainen

na het trainen appel of bannaan half uur later shake

aanvulling een ook tussen door noten amandelen wandelnoten chashual niet gezout:D


hoop serieuse reacties te krijgen en ja maak spelling fouten :p
en als ik thuis ben wil ik het nog beter schema dus als jullie tips hebben graag
 
eet na je training nog wat meer
 
ohwja vergeten en ja ik drink ook tussen door water of iets anders geen frisdranken:D
 
oke zoals wat moet ik me daarbij voorstellen ?
 
Gewoon een pot kwark dan ben je klaar.
 
Zoals Mars zegt lijkt me dit heel beperkt qua eiwitten...heb je dat al eens uitgerekend vr jezelf? 2gr/kg (iets in die richting toch)
 
wandelnoten?:D
 
eej figret ik zag net dit artikeltje : Wei-eiwitten na de training missen de boot moet je maar eens doorlezen, en heroverwegen of je die shake wel na je training zou nemen.

Overigens zit ik vast op hetzelfde militaire kamp als bovenstaande poster. Is erg lastig om hier een goed en vast voedingsschema in elkaar te zetten.
 
ja ik bedoel walnoten ik heb last van dislectie sorry daarvoor
en ja ik weet dat kwark goed is voor het slapen gaan maar hier hebben ze dat niet maar bedankt voor de reacties als ik weer thuis ben pas ik me schema aan als jullie meer aanvullingen hebben graag:D
Neem ook extra veel beleg op me brood omdat daar ook eiwitten inzit maar dan krijg je ook weet meer vetten binnen
ja dat klopt 2 gr eiwit per kilo
ehy bedankt he Jan:D
 
Back
Naar boven