1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

een soort bobbel op mijn ribbekast onder mijn borstspier

Discussie in 'Gezondheid en Uiterlijk' gestart door Henk Janssen, 27 jul 2018.

Bulkpowders 30% korting
Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Henk Janssen

Henk Janssen Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    81kg
    Ik heb een soort bobbel onder mijn rechterborst. Het voelt als een spier wanneer ik mijn borstspieren aanspan en het is ook verbonden met mijn borstspier maar ik heb het niet onder mijn andere borst. Ik vind het vervelend omdat mijn andere borst er meer gevormd uitziet terwijl de andere meer op een driehoek lijkt. Kan dit het gevolg zijn van verkeerd trainen, genetica of een blessure? Help zou flink gewaardeerd worden!

IMAGE_056.jpg

2. Briekie

Briekie Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    342
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m68
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    12%
    Is gewoon genetisch, net als de vorm van dat 3 hoekje tussen je borstspier.

Laatst bewerkt: 27 jul 2018
  3. JochemB

JochemB Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.158
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    10%
    Genetisch inderdaad. Dit is gewooon de aanhechting van je borstspier aan de ribbenkast.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie