XXL Nutrition

Een squatkont (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben van huis uit al gezegend met een negerkont.
Dit in combinatie met het full-squatten leidde tot de welbekende BADUNKADUNK (lees BIG ASS).

Nu mag ik niet meer full squatten, omdat me kont echt uit verhouding raakt.

Niet dat me armen voorlopen... Nee, ik krijg weer super kont genen :(
 
Gespierde reet: hard en lang stoten daarom vinden vrouwen het lekker. :D
 
Gespierde reet: hard en lang stoten daarom vinden vrouwen het lekker. :D
Het leuke is dat vrouwen in hun onbewustzijn een bolle aars écht als voordeel zien; beter kunnen stoten is theoretisch een factor voor hogere vruchtbaarheid. Net als dat mannen daarom op vrouwen geilen met een smalle taille icm heupen en een flinke bos tropisch hardhout voor de deur. :hornyna:
 
Levert niets op.. vind het gewoon mooier om te zien dan een kont die niet squat.

In mijn achterhoofd heb ik tioch zeker niet de gedachte over het stoten... Mannen denen weer zo raar zeg.
 
Levert niets op.. vind het gewoon mooier om te zien dan een kont die niet squat.

In mijn achterhoofd heb ik tioch zeker niet de gedachte over het stoten... Mannen denen weer zo raar zeg.

En waarom vind je dat mooier? Ik had het ook over onderbewustzijn. Gedachten en gedrag van de mens laat weinig aan toeval over :)
 
En waarom vind je dat mooier? Ik had het ook over onderbewustzijn. Gedachten en gedrag van de mens laat weinig aan toeval over :)

Dus eigenlijk zeg je nu, dat purple een squatkont mooier vindt, omdat ze denkt aan harde, lange en diepe stoten, die met die kont gemaakt kunnen worden. He?
 
Ja dat klopt niet want daar hou ik niet eens van... dus ja daar gaat je theorie.

:D

Het ziet er gewoon beter uit dan zo'n skinny ass
 
ik heb geen squatkont laat staan iets wat lijkt op een kont .
in die zone knijpen resulteert vaak in een bruine vinger
 
Dat kan ik beamen :)
 
ik heb ieders vreemds op m'n monstershredded quadz

een soort x vorm (zal wel es fotos probere te maken), dat moet die swa's toch wel warm maken ;)
 
ha die D. leest mee, die jeudenkont van jou moet wat groter man
 
mijn squatreet is buitenaar(d)s.. meet gvd 104cm in omtrek! :D
 
Maar wat mighty en Adema zeggen klopt wss wel door de evolutie.. Man kan harder stoten en dieper, wat er weer voor zorgt voor een mogelijk betere bevruchting... Evolutie, evolutie
 
mijn squatreet is buitenaar(d)s.. meet gvd 104cm in omtrek! :D

whaha, nooit aangedacht om op te meten :roflol:

moment;

haha ook 104cm.

Merk idd dat vrouwen dat erg aantrekkelijk vinden. Beter dan een kippenkont.
 
Dit topic klopt als een bus.
 
Je moeder zag me anders wel zitten:eyebrow:

Ik wil niet heel lullig doen, maar zijn moeder leeft niet meer. Je bent niet de 1e die met zo'n k*tgrap tegen hem komt.
 
Back
Naar boven