Fitness Seller

Een squatkont

Bezoekers in dit topic

Squatass present :D
 
Meen je dat nou? Ik heb dus ook een behoorlijk squat kont en krijg juist te horen dat chicks het NIET diggen. Ben absoluut niet dik btw, benen meten zon 65-66 cm en vet is missch 14%

Het moge duidelijk zijn, dat de basis van uiterlijke kenmerken, zoals het hebben van een degelijk gezicht, een vereiste voorwaarde is alvorens jezelf in dit fenomeen te kunnen herkennen .
 
Het moge duidelijk zijn, dat de basis van uiterlijke kenmerken, zoals het hebben van een degelijk gezicht, een vereiste voorwaarde is alvorens jezelf in dit fenomeen te kunnen herkennen .
Dit soort dingen kan je beter niet tegen Juriaan zeggen, hij traint niet alleen voor de (zoals hij ze stoer noemt) ''chicks'' hij koopt kleren, luistert bepaalde muziek, draagt sieraden etc enkel met dit zelfde doel, hij heeft ''succes'' bij de ''chicks'' nodig voor zijn ego en zeflfvertrouwen, grote kans dat ie na jouw opmerkingen weer een kuur zet en plastische chirugie overweegt
 
Ya know homie, There's a difference between taking the piss and pun intended posts, nigga.
 
Ya know homie, There's a difference between taking the piss and pun intended posts, nigga.
Als een neger praten is niet stoer, zelfs al was je zelf echt een neger (al zal dat bij jouw door tmf en the box geprogrammeerde puberkoppie niet echt doordringen
 
Ik stel je in het gelijk. Ik heb nog effe de tijd gelukkig, het is idd te wijten aan m'n leeftijd dat het volwassen bewustzijn er nog niet is, komt met de jaren wel, net als massa.
 
same here, maar denk dat het bij mij door de puberteit meer komt.

Ja volgens mij heb ik het ook echt al lang nu, waarschijnlijk niet door het trainen.
 
Ik kreeg het pas toen ik begon met trainen. Ook mn benen zitten vol met striae.
 
relaties moet je maar via msn of pm doen.
 
MrJ and Samu sitting in a tree k-i-s-s-i-n-g:eyebrow:
 
werd er gisteren weer aan herinnerd op het werk dat ik een lekere kont had, iemand kon het niet laten der even lekker op te slaan en laat ik nu net die dag van te voren net even voor het eerst in 2 weken lunges gedaan hebben................................................... :eek:
 
Back
Naar boven