MuscleMeat

een stout poesje... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Angelus

Gargantuan Beast
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
31.441
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Nee, geile testobommen, dit topic is niet wat je verwacht:p

Heb een probleem met mijn kat, hij is enorm agressief, altijd als je hem even aait begint hij na een halve minuut ofzo enorm hard te krabben en bijten uit het niets. Ik sta dan ook constant vol met sneden in mn handen (en polsen), waardoor de gemiddelde mens denkt dat ik emo ben:D
Weet iemand toevallig waar dat aan kan liggen, en/of hoe je zoiets oplost? en kom nu niet af met 1000 reacties van "klop er eens goed op", want kben geen dierenmishandelaar:p
 
Waarschijnlijk heb je gewoon een k*t kat.

Is maar 1 ding aan te doen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Maar als je dat niet wilt doen, zijn er natuurlijk ook andere mogelijkheden.
Hoelang heb je die kat al? Heb je hem vanaf dat hij een kitten was? Waarschijnlijk ben jij niet dominant genoeg dus voelt hij zich baas. Volgende keer als hij jouw aanvalt moet je hem gewoon in ze nek pakken en goed in ze ogen kijken van dichtbij totdat hij wegkijkt. Zo je laat je zien wie baas is. De kans dat hij je dan nog een keer pakt is dan aanzienlijk kleiner omdat je hebt laten zien wie het mannetje is ;)
 
Nee, geile testobommen, dit topic is niet wat je verwacht:p

Heb een probleem met mijn kat, hij is enorm agressief, altijd als je hem even aait begint hij na een halve minuut ofzo enorm hard te krabben en bijten uit het niets. Ik sta dan ook constant vol met sneden in mn handen (en polsen), waardoor de gemiddelde mens denkt dat ik emo ben:D
Weet iemand toevallig waar dat aan kan liggen, en/of hoe je zoiets oplost? en kom nu niet af met 1000 reacties van "klop er eens goed op", want kben geen dierenmishandelaar:p

Hum deed die van ons ook altijd... nooit achter gekomen wrm...
 
kan zijn dat ie wil spelen :)
en tsja.. klop er eens goed op werkt ook wel hoor.. of anders onder de kraan flikkeren etc.
Heb zelf ook 2 katten en beste manier om iets af te leren is ze gewoon hard aan te pakken
 
mischien is je kat gewoon niet erg blij dat er aan hem word gezeten ofzo ?? , mischien aai je hem op een plek waar 't hem zeer doet (wondje bijv.)
 
mischien is je kat gewoon niet erg blij dat er aan hem word gezeten ofzo ?? , mischien aai je hem op een plek waar 't hem zeer doet (wondje bijv.)

nee, het lijkt er idd op dat hij gewoon wilt spelen, maar het spelletje is niet zo leuk voor mij:D
 
Waarschijnlijk is hij gewoon speels, als die zich zonder in te houden wilt vergrijpen aan je arm hou je iets meer over dan wat schrammen en tandafdrukken.
 
Waarschijnlijk is hij gewoon speels, als die zich zonder in te houden wilt vergrijpen aan je arm hou je iets meer over dan wat schrammen en tandafdrukken.

ik moet hem meestal met mijn andere hand in zijn nek pitsen voor hij loslaat, anders hou ik er idd veel meer aan over:D die kat is gewoon een psychopaat:D
 
Is het een kater? Mss doet die ook mee aan de niet-schiet contest hier, dat kan hem serieus agressief maken ;)
 
Neem een plantensproeier.. of iets gelijkaardigs en spuit hem elke keer in het gezicht nadat hij je echt hard gekrabt heeft.. normaal leer hij het zo wel af als je echt consequent bent.
 
Die kat gaat elke avond uit als jij ligt te pitten en ligt dan met een enorme kater in zijn mand en dus wil hij rust en als je hem dan aanraakt wordt hij boos.












Ik houd van dubbelzinnige woorden
 
Is het een kater? Mss doet die ook mee aan de niet-schiet contest hier, dat kan hem serieus agressief maken ;)

het is een wijfje:p en ze komt zelden nog op dbb kijken, dus ik denk niet dat ze meedoet
 
Hard aanpakken kan, alleen zonder dat hij weet dat jij degene bent die hem aanpakt (onverwacht geluid of sproeien met water op die momenten zonder dat hij het ziet). Doe je het op de kat af dan gaat hij je mijden en blijft hij alsnog wantrouwig en agressief op zijn tijd (hoewel hij dan minder fysiek zal zijn uit angst).

Dergelijk gedrag is typerend voor jonge katten. Laat hem beter met rust zodra hij dergelijke praktijken begint, negeer hem. Dat is nog het beste. Hij moet socialer worden, zelf pakte ik hem in het nekvel zette hem weg en negeerde hem compleet.

Op het moment ben ik aardig tevreden (hij is echter bij mijn ex). Toch heb ik hem iets te hard aangepakt en is hij soms nog bang en ontzettend ondeugend naar mij toe. Mijn ex die geen hol met het dier deed krijgt al zijn liefde:D Ook omdat ze dikke tieten heeft denk ik:roflol: Ach ja, beter hij op mijn ex dan gelijk een ander:P
 
Hard aanpakken kan, alleen zonder dat hij weet dat jij degene bent die hem aanpakt (onverwacht geluid of sproeien met water op die momenten zonder dat hij het ziet). Doe je het op de kat af dan gaat hij je mijden en blijft hij alsnog wantrouwig en agressief op zijn tijd (hoewel hij dan minder fysiek zal zijn uit angst).

Dergelijk gedrag is typerend voor jonge katten. Laat hem beter met rust zodra hij dergelijke praktijken begint, negeer hem. Dat is nog het beste. Hij moet socialer worden, zelf pakte ik hem in het nekvel zette hem weg en negeerde hem compleet.

Op het moment ben ik aardig tevreden (hij is echter bij mijn ex). Toch heb ik hem iets te hard aangepakt en is hij soms nog bang en ontzettend ondeugend naar mij toe. Mijn ex die geen hol met het dier deed krijgt al zijn liefde:D Ook omdat ze dikke tieten heeft denk ik:roflol: Ach ja, beter hij die op mijn ex zit dan een ander:P

is misschien wel een goed idee, een pan met wat bestek ofzo op de tafel zetten, en het moment dat hij me weer aanvalt, die shit naar beneden trekken met mn andere hand:p zal wel genoeg herrie maken om ze wakker te schrikken
 
naar mijn weten vertoont bijna elke kat dit gedrag, de mijne kan ook hevig tekeer gaan, en trappelt dan ook met zijn poten:D
de kat van mijn vriendin doet dit ook
is volgens mij gewoon speelgedrag;)
 
is misschien wel een goed idee, een pan met wat bestek ofzo op de tafel zetten, en het moment dat hij me weer aanvalt, die shit naar beneden trekken met mn andere hand:p zal wel genoeg herrie maken om ze wakker te schrikken

Try it! Nogmaals mag ze geen idee hebben dat jij dit doet!
 
In ze nek pakken en respect afdwingen door in ze ogen te kijken totdat hij wegkijkt. Je moet hem echter geen pijn doen.
Gewoon ff dominant doen als hij dominant probeerd te doen.


Maar haalt de kat uit, uit agressie? of uit speelsigheid? dat is n.l. een groot verschil..
 
Sommige katten houden er trouwens niet van als je ze over hun onderbuik aait.
 
Back
Naar boven