XXL Nutrition

Een van mijn biceps.........geef eens een reactie

Echt een flinke bicep damn!

Alleen jammer dat ie niet puntig is, maar daar kan jij verder niets aan doen :)

Volgens mij is de rest niet zo bijzonder aangezien we verder nix te zien krijgen!! :rolleyes:

lekkere kortzichtige post ... als hij nou verder geen pics heb nog?

Laatst bewerkt:
Gezien de datum van zijn foto en het aantal posts wil ie alleen ff ze ''imposante'' spierbal laten zien. Lekker boeiend verder. BB zijn niet alleen armen maar is een totaal beeld

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gezeik allemaal he damn!!! Kan ik het helpen dat ik op dit moment nog geen andere foto's heb ?? Die komen nog wel...........En als ik nou trots op mijn imposante spierbal ben!!?? Maar ja die andere foto's zijn togh niet bijzonder........Wat kortzichtig allemaal zeg........

• Topic Starter Topic Starter
Ook bedankt voor de complimenten of de goede commentaren!!:thumb:

Sorry voor mijn brakke nederlands dan... kan er weinig aan doen ... grammatica en shit is nooit mijn sterkste punt geweest

Hiekie zei:
lekkere kortzichtige post ... als hij nou verder geen pics heb nog?

Is niet kortzichtig bedoeld maat! Het is een aardige bal ja, maar ik probeer em uit te lokken om nog meer foto's te schieten van de rest. Zoals Juriaan al zegt; BB gaat over je hele lijf en niet alleen 1 arm...

Roy zei:
Is niet kortzichtig bedoeld maat! Het is een aardige bal ja, maar ik probeer em uit te lokken om nog meer foto's te schieten van de rest. Zoals Juriaan al zegt; BB gaat over je hele lijf en niet alleen 1 arm...
Juist anders zou de sport wel "Armbuilding" heten ipv bodybuilding :p

Mensen die zeggen dat hij alleen maar zn bal wil laten zien , ondersteun ik.

Ik bedoel, al heb je nog geen andere foto's maar alleen deze, wacht dan gewoon even met foto's posten totdat je een totaalbeeld kunt geven met andere foto's.

Want nu komt zo over van: "Kijk mij met mn bal" . Dan moet je niet zeuren als er zulke reacties komen want die lok je dan gewoon uit. Misschien onbewust maar waarschijnlijk niet. Dit is al te zien aan de titel van de post " Een van mijn biceps.........geef eens een reactie" . Deze post had ook wel "Streel mijn ego a.u.b..." kunnen heten.

:whip:

Laatst bewerkt:
**** **** f**** dacht dat de mijne groot was.... bah
okay its cool

:rocker:

ben benieuwd naar de rest...

Niks mis mee, zeker als je het vergelijkt met die van mij

Terug
Naar boven