XXL Nutrition

Een van onze DBB-ers

Bezoekers in dit topic

jep, lees alleen niet veel meer van em hier.

Jep ik weet wel wie het is.

is het niet kris kuipers?

:nana:

Zo he D.! Hoe ben je erachter gekomen :P

Ja, nu herinner ik het me ook weer. Helaas komt Kris niet meer zo vaak hier.
Mocht hij dit lezen... dan heb ik nog wel een paar leuke dingen voor hem.
Inderdaad: visolie oftewel levertraan. Maar ook supplementen als coenzym Q10 (in olie-oplossing ipv als vaste tablet), mineralen als magnesium in hogere dosis dan nu wordt geleverd (600mg).
En SPLENDA... in de winkels is die zoetstof hier niet te koop en ik heb geen zin alweer online te gaan bestellen.

Dit allemaal naar aanleiding van de aanbevelingen in Protein Power...

Espi

:)

Ja that's me... 8)

Willem Koert heeft me ge-interviewed. Aardige kerel en leuk eens te zien welk gezicht bij de Ergogenics website hoort!

Esperantisto zei:
..... visolie oftewel levertraan. .....

Levertraan is wel visolie maar visolie is niet noodzakelijkerwijs levertraan Espi.

Vaak worden hoge doses visolie aangeraden bij bepaalde aandoeningen. Het gebruik van veel levertraan is echter niet zo gezond. Daar zit veel vitamine A en D in. Die vetoplosbare vitamines zijn al snel schadelijk bij hoge doseringen.

Staan precies wel wat foutjes in, al neem ik aan dat dat gewoon is om alles op een verstaanbaar niveau te houden ...

Ik denk inderdaad dat het in dit geval niet nodig is om te veel op de details in te gaan (veel aspecten van de werking van glucosamine en zeker chondroitine zijn overigens nog onderhevig aan discussie). Het is in dit geval belangrijker om een begrijpelijke tekst te hebben.

[edit] betere verwoording

Laatst bewerkt:
Aan de ene kant geef ik je gelijk, aan de andere hand is physiologie een paradigma en is een degelijke en correcte kennis de enige juiste manier om de correcte keuzes te maken. Zo kan iets best werken en toch een incorrecte keuze zijn.

Uitgaande van onderstaande signature en in acht nemende mijn huwelijkse status concludeer ik dat ik een mooie verschijning moet zijn.

Terug
Naar boven