Fitness Seller

Een verfrissende visie op 9-11

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
BUSH: So, what's the plan again?

CHENEY: Well, we need to invade Iraq and Afghanistan. So what we've decided to do is crash a whole bunch of remote-controlled planes into Wall Street and the Pentagon, say they're real hijacked commercial planes, and blame it on the towelheads; then we'll just blow up the buildings ourselves to make sure they actually fall down.

RUMSFELD: Right! And we'll make sure that some of the hijackers are agents of Saddam Hussein! That way we'll have no problem getting the public to buy the invasion.

CHENEY: No, Dick, we won't.

RUMSFELD: We won't?

CHENEY: No, that's too obvious. We'll make the hijackers Al Qaeda and then just imply a connection to Iraq.

RUMSFELD: But if we're just making up the whole thing, why not just put Saddam's fingerprints on the attack?

CHENEY: (sighing) It just has to be this way, Dick. Ups the ante, as it were. This way, we're not insulated if things go wrong in Iraq. Gives us incentive to get the invasion right the first time around.

BUSH: I'm a total idiot who can barely read, so I'll buy that. But I've got a question. Why do we need to crash planes into the Towers at all? Since everyone knows terrorists already tried to blow up that building complex from the ground up once, why don't we just blow it up like we plan to anyway, and blame the bombs on the terrorists?

RUMSFELD: Mr. President, you don't understand. It's much better to sneak into the buildings ourselves in the days before the attacks, plant the bombs and then make it look like it was exploding planes that brought the buildings down. That way, we involve more people in the plot, stand a much greater chance of being exposed and needlessly complicate everything!

CHENEY: Of course, just toppling the Twin Towers will never be enough. No one would give us the war mandate we need if we just blow up the Towers. Clearly, we also need to shoot a missile at a small corner of the Pentagon to create a mightily underpublicized additional symbol of international terrorism -- and then, obviously, we need to fake a plane crash in the middle of ****ing nowhere in rural Pennsylvania.

RUMSFELD: Yeah, it goes without saying that the level of public outrage will not be sufficient without that crash in the middle of ****ing nowhere.

CHENEY: And the Pentagon crash -- we'll have to do it in broad daylight and say it was a plane, even though it'll really be a cruise missile.

BUSH: Wait, why do we have to use a missile?
CHENEY: Because it's much easier to shoot a missile and say it was a plane. It's not easy to steer a real passenger plane into the Pentagon. Planes are hard to come by.

BUSH: But aren't we using two planes for the Twin Towers?

CHENEY: Mr. President, you're missing the point. With the Pentagon, we use a missile, and say it was a plane.

BUSH: Right, but I'm saying, why don't we just use a plane and say it was a plane? We'll be doing that with the Twin Towers, right?

CHENEY: Right, but in this case, we use a missile. (Throws hands up in frustration) Don, can you help me out here?

RUMSFELD: Mr. President, in Washington, we use a missile because it's sneakier that way. Using an actual plane would be too obvious, even though we'll be doing just that in New York.

BUSH: Oh, OK.

RUMSFELD: The other good thing about saying that it was a passenger jet is that that way, we have to invent a few hundred fictional victims and account for a nonexistent missing crew and plane. It's always better when you leave more cover story to invent, more legwork to do and more possible holes to investigate. Doubt, legwork and possible exposure -- you can't pull off any good conspiracy without them.

BUSH: You guys are brilliant! Because if there's one thing about Americans -- they won't let a president go to war without a damn good reason. How could we ever get the media, the corporate world and our military to endorse an invasion of a secular Iraqi state unless we faked an attack against New York at the hands of a bunch of Saudi religious radicals? Why, they'd never buy it. Look at how hard it was to get us into Vietnam, Iraq the last time, Kosovo?

CHENEY: Like pulling teeth!

RUMSFELD: Well, I'm sold on the idea. Let's call the Joint Chiefs, the FAA, the New York and Washington, D.C., fire departments, Rudy Giuliani, all three networks, the families of a thousand fictional airline victims, MI5, the FBI, FEMA, the NYPD, Larry Eagleburger, Osama bin Laden, Noam Chomsky and the fifty thousand other people we'll need to pull this off. There isn't a moment to lose!

BUSH: Don't forget to call all of those Wall Street hotshots who donated $100 million to our last campaign. They'll be thrilled to know that we'll be targeting them for execution as part of our thousand-tentacled modern-day bonehead Reichstag scheme! After all, if we're going to make martyrs -- why not make them out of our campaign paymasters? Shit, didn't the Merrill Lynch guys say they needed a refurbishing in their New York offices?

RUMSFELD: Oh, they'll get a refurbishing, all right. Just in time for the "Big Wedding"!

ALL THREE: (cackling) Mwah-hah-hah!


Geweldig stukje van de site van het blad Rolling Stone dat de waanzinnigheid en onwaarschijnlijkheid van complot theorieen aan de kaak stelt.

Rolling Stone : THE LOW POST: The Hopeless Stupidity of 9/11 Conspiracies

Vooral de fictieve conversatie tussen Bush, Cheney en Rumsfeld is hilarisch. De rest van het artikel is ook lezenswaardig.
 
je moet de laatste epi van southpark zien, :bow:
 
Briljant !
 
idd grappig maar weer worden de terechte vragen uit de documentaire loose change niet beantwoordt.
 
het is wel duidelijk dat 9/11 een complot was.. binnen honderd jaar ofzo weten onze kleinkinderen er probably het fijne van in de geschiedenisboekjes.

Ik denk of het een complot is van die machtige olie/wapen lobby die 2 vliegen in één klap wou slaan.
Dat zijn nu eenmaal organisaties die weing geven om mensenlevens..

Een olie rijk land binnenvallen onder een excuus van WMD & ondertussen voldoende raketten afknallen op kosten van de amerikaanse bevolking

de media als sidekick van die organisaties om de normale mensen te doen beven van angst en niet denkend hun zonen & dochters hun dood tegemoet te sturen
 
het is wel duidelijk dat 9/11 een complot was.. binnen honderd jaar ofzo weten onze kleinkinderen er probably het fijne van in de geschiedenisboekjes.

Ik denk of het een complot is van die machtige olie/wapen lobby die 2 vliegen in één klap wou slaan.
Dat zijn nu eenmaal organisaties die weing geven om mensenlevens..

Een olie rijk land binnenvallen onder een excuus van WMD & ondertussen voldoende raketten afknallen op kosten van de amerikaanse bevolking

de media als sidekick van die organisaties om de normale mensen te doen beven van angst en niet denkend hun zonen & dochters hun dood tegemoet te sturen

Ik had het niet beter kunnen samenvatten
 
Volgens mij hebben jullie het stuk nepconversatie dat ik heb geplaatst niet gelezen. Kan niet missen, zo verblind door het idee dat het een complot moet zijn dat alle realiteitszin is verdwenen. Die nepconversatie laat nou precies zien hoe debiel hoe de meeste complottheorieen zijn of eigenlijk alle 9-11 complottheorieen.
 
het is wel duidelijk dat 9/11 een complot was.. binnen honderd jaar ofzo weten onze kleinkinderen er probably het fijne van in de geschiedenisboekjes.

Ik denk of het een complot is van die machtige olie/wapen lobby die 2 vliegen in één klap wou slaan.
Dat zijn nu eenmaal organisaties die weing geven om mensenlevens..

Een olie rijk land binnenvallen onder een excuus van WMD & ondertussen voldoende raketten afknallen op kosten van de amerikaanse bevolking

de media als sidekick van die organisaties om de normale mensen te doen beven van angst en niet denkend hun zonen & dochters hun dood tegemoet te sturen

Als je nu nog in complotten geloofd ben je wel heel erg koppig en blind ;p
 
Ik geloof niet per se in complottherorieen. ik geloof in het feit dat het 9/10 rapport van de commissie vol gaten zit. Er zijn tientallen vragen waarop de amerikaasne overheid geen antwoord heeft gegeven. Loosse change stelt een paar pertinente vragen die zeker eenantwoord verdienen. Zoland de Amerikaanse overheid deze vragen negeert zullen deze complottheorieen niet verdwijnen.
Van alle complottheorieen is e loose change theorie de best gedocumenteerde en geargumenteerde.
 
Loose Change makers zijn een stelletje idioten van de bovenste plank en dat hele filmpje is van een dermate triest niveau dat er allicht geen repliek op komt van welke instantie dan ook. Overigens gaat de Amerikaanse overheid wel in op complot theorieen in het algemeen, daar wordt ook de vloer aangeveegd met al die buitennissige onzin.
 
Loose Change makers zijn een stelletje idioten van de bovenste plank en dat hele filmpje is van een dermate triest niveau dat er allicht geen repliek op komt van welke instantie dan ook. Overigens gaat de Amerikaanse overheid wel in op complot theorieen in het algemeen, daar wordt ook de vloer aangeveegd met al die buitennissige onzin.


Is het niet een beetje makkellijk om zomaar te zeggen dat die hele loose change film fout is?
voorbeeld: waarom smelt staal bij 700 gr celcius? smelt normaal bij 2200 gr.
Waarom storrten de torens in? in het verleden waren er al tientallen vliegtuigen in gebouwen gevlogen en deze zijn nooit ingestort, zelf niet na een brand van 24 uur.Maar de twin towers stortten in na 1u00. En hoe storten ze in? Pijlrecht naar beneden 'controlled demolition"). En bush liet het puin verschepen naar het buitenland voor ecyclage terwijl het onderzoek nog liep; er is zelg tot op vandaag geen strafrechtelijk onderzoek opgestart.Er was geen straaljager te bespeuren. Het gat in het pentagon is te klein en er zijn geen sporen van een groot vliegtuig gevonden. Een journalist voor cnn stond aan het pentagon toen hij het zei: "er ligt hier niks van een lijnvliegtuig. Commissie 9/11 zegt dat ze niet weten waarom gebouw nummer 7 is ingestort terwijl ze weten dat de eigenaar aan de brandweer heeft gevraagd het neer te halen!
Er zjn geen lijken gevonden van vlucht 93 die in de bossen is neergestort. De lijkschouwer zegt dat er geen lijken waren.

enz...

Tuurlijk wil de overheid dit stilzwijgen. ze gaan zichzelf niet opknopen he!
 
Die hele zooi is al hier al vele malen aan de orde gekomen. Als ik wil kan ik iedere seconde van Loosechange weer eens onderuit gaan halen maar heb geen zin in die herhaling van zetten.
 
Die hele zooi is al hier al vele malen aan de orde gekomen. Als ik wil kan ik iedere seconde van Loosechange weer eens onderuit gaan halen maar heb geen zin in die herhaling van zetten.

inderdaad. Ik heb dan ook die hele thread doorgenomen maar vond dat men de weerleggingen wel heel makkelijk slikte. Het is net alsof men de helft van de film looe change niet heeft begrepen;

maar ja , das weer zo'n welles nietes discussie..
laten we zeggen dat ik er van overtuigd en dat moose change er dicheter bij zit dan de verklaringen van de overheid.

Voor de rest zal ik me niet meer uitlaten over dit onderwerp omdat, zoals je reeds zei, deze discussie al werd uitgemolken.
 
Loose Change niet begrepen? Dat je moet gaan nadenken was het toch? Als ze dat willen hadden ze wel iets beter werk mogen afleveren. Zelfs voor die paar duizend dollar die het heeft gekost is het nog steeds puin.

Probeer nou eens die fictieve conversatie te begrijpen tussen Cheney,Rumsfeld en Bush. Dat toont goed aan hoe belachelijk de complot theorieen zijn.
 
Als het een complot is dan is het gedaan op de meest omslachtige, risicovolle, ondoordachte en idiote manier. Ik weet dat jullie complottheoristen geen hoge dunk hebben van Bush, maar je kan toch niet geloven dat hij werkelijk zo dom was? Of dat die zogenaamde oliebazen die op zoek zijn naar werelddominatie zo'n belachelijk plan in elkaar zetten?

Kijk eens naar het grote geheel, niet naar sommige details waar je nog geen antwoord op weet. Kijk het geheel en dan zie je toch meteen met wat voor belachelijk plan de regering op de proppen is gekomen. Het gesprek verwoord het heel mooi, lees het een paar keer zou ik zeggen.
 
idd ik wil er dan ook nooit meer iets over horen
 
was funny idd
maar ik gaf gewoon even mijn mening..
Ben er zeker van dat er een complot was..
 
Back
Naar boven