Fitness Seller

Een verschrikkelijke fout! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Neeeeeeeeeeeeee, na precies 4 maanden niet te hebben gefrituurd en gefrituurde troep te hebben gegeten, is het dan toch gebeurd vandaag

:bawling: ik heb er spijt van :sad:














:p(maar t was wel lekker)


Hoe zit dat bij jullie knakkers, nog lekker gefrituurd in de vakantie? :D
 
Gister nog :cry:
 
als je er maar van genoten hebt, af en toe heb je ee vette hap nodig
 
Had ik al 11 weken niets van de MacD gegeten, is het in Spanje toch gebeurd.

God strafte echter onmiddelijk want de rij waarin ik instond duurde absurd lang en de lauwe BigMac smaakte voor geen meten. :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van de week ook weer eens bij de Mac gegeten, ik snap echt niet meer waarom mensen die troep lekker vinden. :barf:
 
Zelda zei:
Ik heb van de week ook weer eens bij de Mac gegeten, ik snap echt niet meer waarom mensen die troep lekker vinden. :barf:

Het stomme is, de gedachte eraan is lekker.

Maar als je eenmaal zit met je lauwe en kleffe broodje plus een bakje zout met wat patat valt het zo erg tegen. :p
 
k hoop dat je er van hebt genoten. En tenzij je aan het cutten bent, kan ik me echt niet voorstellen dat het zooooo slecht zal zijn.
Maar dat er mensen zijn die de Mac zo lekker vinden.... yuch... vette drek vind ik het.
 
gewoon een goed pak friet met stoofvlees, DAT is hemels :D
 
niets aan de hand!!! Gewoon frituren in olijfolie en je weet het: 1 dag in de week mag je gerust iets bunkeren. Dit verhoogt je metabolisme omdat je lichaam effe iets meer moet werken. En dat is weer perfect als je daarna 6 dagen 'vroom' leeft :D
 
CitizenDildo zei:
Neeeeeeeeeeeeee, na precies 4 maanden niet te hebben gefrituurd en gefrituurde troep te hebben gegeten, is het dan toch gebeurd vandaag

:bawling: ik heb er spijt van :sad:














:p(maar t was wel lekker)


Hoe zit dat bij jullie knakkers, nog lekker gefrituurd in de vakantie? :D

Moge uwe ziel verbanden in den hel der bodybuilders ende krachtsporters!!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
vakantie in turkije alleen maar vette hap kunnen eten hadden al inclusive in hotel mavi bodrum helaas was het eten daar niet normaal en moest ik dus alleen van de snacks leven maar 1 kg aangekomen en gelukkig maar 8 dagen :) zit alweer op me ouwe niveau :D
 
Heerlijk al die vette troep.
 
Back
Naar boven