MuscleMeat

Een voedingsschema van "6W6P"

Bezoekers in dit topic

Coone

Novice
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
88kg
Dag iedereen,

na een jaar van stevig diëten wil ik nu beginnen sporten en wat spieren aankweken. Nothing fancy, gewoon een beetje strakker worden.

Uit interesse heb ik me geabonneerd op de website van fitnessman Peter Carvell en zijn "6-Pack Factory".

Hij geeft je op dagbasis een stevige workout door en geeft ook tips voor een gezond dieet om die spieropbouw te helpen.

Hij geeft drie voedingsschema's: een gebalanceerd plan, een high carb plan en een low carb plan. Die drie wisselen elkaar elke week af.

Nu, ik ken helemaal niks van zulke voedingsschema's, dus vroeg ik me af of jullie er eens naar willen kijken en jullie mening willen geven?

In de bijlage vind je een voorbeeld van zo'n gebalanceerd weekplan en de food list met voorbeelden van voedingswaren om het schema verder te personaliseren.

Wat denken jullie ervan? Goed schema voor een beginner om af te vallen, wat vet kwijt te raken en goed om te helpen bij spieropbouw?

6W6P meal plan.jpg


6W6P meal plan2.JPG


6W6P food list.JPG
 
Interessant geneuzel zeg, protein porton, 6 meals, mid morning snack, high carb low carb
Waarom zou je low carb dagen inplannen als je wilt aankomen?

En zolang er geen hoeveelheden bij staan zegt het helemaal niets.
Lees stickies en topics, en neem de volgende richtlijnen aan:

Bereken onderhoud: www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte
Aankomen = +250-500 kcal, afvallen = -10 tot -20%
2g eiwit per kg lichaamsgewicht,
minstens 1g vet,
rest koolhydraten

Probeer gevarieerd te eten, het derde plaatje geeft prima aan wat je zou kunnen eten.
 
Interessant geneuzel zeg, protein porton, 6 meals, mid morning snack, high carb low carb
Waarom zou je low carb dagen inplannen als je wilt aankomen?

En zolang er geen hoeveelheden bij staan zegt het helemaal niets.
Lees stickies en topics, en neem de volgende richtlijnen aan:

Bereken onderhoud: www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte
Aankomen = +250-500 kcal, afvallen = -10 tot -20%
2g eiwit per kg lichaamsgewicht,
minstens 1g vet,
rest koolhydraten

Probeer gevarieerd te eten, het derde plaatje geeft prima aan wat je zou kunnen eten.
Dit

Echt veel BS staat erin 6 meals a day tradition...:rolleyes: high carb low carb fk dat eet gewoon
 
Back
Naar boven