XXL Nutrition

Een vollere borst?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je kan bovenkant en onderkant borst wel trainen en eenbeetje isoleren.
Binnen en buitenkant kan je niet isoleren.

Die (buiten en binnen) ontwikkelen zich gewoon dus door algemene borstoefs. te doen
 
Die (buiten en binnen) ontwikkelen zich gewoon dus door algemene borstoefs. te doen

buitenborst = drukoefeningen (niet geisoleerd, massa komt vanzelf zo)
binnenborst = flyes (niet geisoleerd, maar pak je wel wat meer mee zo)
 
buitenborst = drukoefeningen (niet geisoleerd, massa komt vanzelf zo)
binnenborst = flyes (niet geisoleerd, maar pak je wel wat meer mee zo)

Ah, echt super man .. heb echt veel aan jou

Heb nu super zin in morgen :D
 
veel eten + hard trainen + geduld = beest :thumb:

Ben trouwens 1.74 m en 19 jaar

Ben in 5 maanden 9 kilo aangekomen, ben van 69 kilo naar 78 kilo gegaan .. alhoewel ik een (endo lichaam type heb) volgens mij heb ik het zo goed (las gisteren over lichaamtypes) .. dus ben ook in vet aangekomen bij me buik/billen en beetje borst ..

Zou ik daarvoor het beste een fatburner bij pakken? .. dus gewoon hard trainen veel eten (geen vetten natuurlijk) en dan nog zo'n fatburner met af en toe cardio tussen door na de KT ..
 
Ben trouwens 1.74 m en 19 jaar

Ben in 5 maanden 9 kilo aangekomen, ben van 69 kilo naar 78 kilo gegaan .. alhoewel ik een (endo lichaam type heb) volgens mij heb ik het zo goed (las gisteren over lichaamtypes) .. dus ben ook in vet aangekomen bij me buik/billen en beetje borst ..

Zou ik daarvoor het beste een fatburner bij pakken? .. dus gewoon hard trainen veel eten (geen vetten natuurlijk) en dan nog zo'n fatburner met af en toe cardio tussen door na de KT ..

ikke ook endo.. ikke ook snel vetopslag.. ikke ook veel eten.. ikke ook verbranden tijdens KT.. ikke alleen cardio'en wanneer het uit de had loopt..

ennuh;

fatburner niet nodig, eerst kijken hoe het gaat zonder..

wat je wél kunt doen is een pomp supplement nemen, argenine bevordert vetverbranding, EN je blijft lekker groeien.. zonder al te veel te cardio'en ;)

en de pump wajOo de pump mang :D
 
ikke ook endo.. ikke ook snel vetopslag.. ikke ook veel eten.. ikke ook verbranden tijdens KT.. ikke alleen cardio'en wanneer het uit de had loopt..

ennuh;

fatburner niet nodig, eerst kijken hoe het gaat zonder..

wat je wél kunt doen is een pomp supplement nemen, argenine bevordert vetverbranding, EN je blijft lekker groeien.. zonder al te veel te cardio'en ;)

en de pump wajOo de pump mang :D

Kun je me vertellen wat een pomp supp is?

En een fatburner is toch beter als je dan goed eet en dat gebruikt dat het dan wat droger word?

En wat is een ideale gewicht voor iemand van 1.74 die gaat voor een mooie spieromvang met een BF van onder de 10% ( ik zelf heb rond de 13-15 )
 
Altijd lachen, die typische dbb topics waar de cliches je om de oren vliegen :D
 
zeker minstens 2 keer per week aanpakken, 1 keer lijkt me zo weinig :-)
 
Kun je me vertellen wat een pomp supp is?

En een fatburner is toch beter als je dan goed eet en dat gebruikt dat het dan wat droger word?

En wat is een ideale gewicht voor iemand van 1.74 die gaat voor een mooie spieromvang met een BF van onder de 10% ( ik zelf heb rond de 13-15 )

sorry voor de wat late reactie, was @ the gym nl.

in een goede pomp supp zit meestal creatine, argenine en nog wat dingen.. argenine veroorzaakt de pump ;) creatine snap je zelf wel.. de energie en de argenine die in zo'n supp zit, versnelt ook je verbranding iets tijdens het bb'en.

voorbeelden van goede pomp supp's zijn bijv. SuperPump250, Animal Pump, Dymatize Xpand.. NOX Pump hoor je ook goede dingen over, ga ik vanaf a.s. maandag gebruiken.

enne ik zou helemaal niet te veel bezig zijn met cutten als ik jou was, 13-15% is zo slecht nog niet.. gaan voor die massa! buffel worden! ja toggh :D
 
sorry voor de wat late reactie, was @ the gym nl.

in een goede pomp supp zit meestal creatine, argenine en nog wat dingen.. argenine veroorzaakt de pump ;) creatine snap je zelf wel.. de energie en de argenine die in zo'n supp zit, versnelt ook je verbranding iets tijdens het bb'en.

voorbeelden van goede pomp supp's zijn bijv. SuperPump250, Animal Pump, Dymatize Xpand.. NOX Pump hoor je ook goede dingen over, ga ik vanaf a.s. maandag gebruiken.

enne ik zou helemaal niet te veel bezig zijn met cutten als ik jou was, 13-15% is zo slecht nog niet.. gaan voor die massa! buffel worden! ja toggh :D

Maak niet uit, de website lag er ook tijdelijk uit ..

Ah, bedankt voor de info .. houd me op de hoogte hoe het werkt bij je ;)

Ah oke, ff flink bulken dan maar weer en de 80 ingaan :D .. tijdens de bulk was ik ook veel sterker
 
Maak niet uit, de website lag er ook tijdelijk uit ..

Ah, bedankt voor de info .. houd me op de hoogte hoe het werkt bij je ;)

Ah oke, ff flink bulken dan maar weer en de 80 ingaan :D .. tijdens de bulk was ik ook veel sterker

kijk, als jij er 24/7 kurkdroog bij wilt lopen, tjaa..... maar dan ben je maar zo'n ventje weet je wel :D mocht je écht zwaar en groot worden, gooi er dan een stevige cut tegenaan en kijken wat er overblijft.

het is net wat jij wil..

ook ik voel me prettiger tijdens de bulk. man, het ene na de andere record gaat naar de tyfus, worden meer spiervezels aangesproken etc. etc. etc.

enne ik hou je op de hoogte wat betreft NOX Pump :D
 
kijk, als jij er 24/7 kurkdroog bij wilt lopen, tjaa..... maar dan ben je maar zo'n ventje weet je wel :D mocht je écht zwaar en groot worden, gooi er dan een stevige cut tegenaan en kijken wat er overblijft.

het is net wat jij wil..

ook ik voel me prettiger tijdens de bulk. man, het ene na de andere record gaat naar de tyfus, worden meer spiervezels aangesproken etc. etc. etc.

enne ik hou je op de hoogte wat betreft NOX Pump :D


Ja, ik wil er pas droog bijstaan als ik echt massa heb gegained .. ben beetje gaan cardioen vanwege het vet rondom me buik en billen die ik had gegained tijdens het bulken vandaar .. zelf wil ik wel groter en sterker worden (Hoe kan ik dat dan beetje bijhouden tijdens de bulk, dat dat niet echt veel word)

Juist ja, tijdens het cutten was ik echt verzwakt en ben ik minder kunnen tillen .. wat echt balen was


Relax, top ;)
 

Thanks, kan ik wel wat mee ;)

Je traint wel 3 x je borst per week met dit schema .. is dat goed .. ik zelf vind het wel goed vanwege de achterstand van me borsten maar kan die dan genoeg rusten en groeien?

EDIT:

Ik zie ook dat dit een speciale trainingsschema is voor ong. 3 a 4 weken en dan weer terug te gaan naar je oude schema .. voor een volle mooie effect
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven