- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
en wat doe je voor bench en deadlift? ook zoiets?dj_phreak zei:Ach, ik voel me altijd slecht als ik moet kniebuigen.
Dit ga ik vanaf volgende week tenminste proberen:
maandag:
6x3x80% -- relatief licht voor anderen, maar ik heb nu eenmaal een erg groot verval.
dinsdag:
6x3x60% -- snelheid
woensdag:
6x1x90% -- limit strength. 90% lijkt niet veel, maar ben natuurlijk pre-exhausted
donderdag:
6x3x60% -- snelheid
Gewoon hetzelfde. Voor bankdrukken is dat geen probleem. Ik hou bewust mn bank lager dan mn squat. Ik mag van mezelf niet meer drukken dan 75% van mn squat. Dus dat doe ik slapend. Deadlift doe ik ook hetzelfde, maar baseer ik alles op 85-90% van mn 1RM. Als ik het kan buigen kan ik het ook DLen, maar dan moet ik wel de vorm goed houden. Dus vooral veel herhalingen doen; echt zwaar hoeft het niet te zijn.Wakaera zei:
idddj_phreak zei:Gewoon hetzelfde. Voor bankdrukken is dat geen probleem. Ik hou bewust mn bank lager dan mn squat. Ik mag van mezelf niet meer drukken dan 75% van mn squat. Dus dat doe ik slapend. Deadlift doe ik ook hetzelfde, maar baseer ik alles op 85-90% van mn 1RM. Als ik het kan buigen kan ik het ook DLen, maar dan moet ik wel de vorm goed houden. Dus vooral veel herhalingen doen; echt zwaar hoeft het niet te zijn.
aha, je was een single bench-press wussy hé!dj_phreak zei:Die insteek heb ik ook. Vooral omdat ik SQ en DL nog nooit echt getraind heb. DL helemaal nooit en SQ soms een paar weken. Langste was 3 maanden. Ik was vroeger liever lui dan moe. Nu wordt dat beter.
Dat mocht niet van mn vriendje.Wakaera zei:
onder de sloefdj_phreak zei:
doe ik ook, kijk maar in men log, staat niet veel meer in dan squat, deadlift en bench-press nuUnregistered zei:Hey Wakaera, waaorm niet direct voor de wedstrijd wat meer de grote 3 beoefenen, maar niet maximaal, zodat het niet zoveel belast.
Als ik terugkijk op dit Russische schema vind ik het totaal niet extreem, persoonlijk ga ik nog wel verder dan dit soort schema's. Volume bij dit soort schemas is prachtig imo
ja woensdag nog ff maxen of bench-press en dan weekje deloading, gevolgd door halve week rust, en dan knallen de 23steUnregistered zei:Ja maar je piekt erop voor de wedstrijd wat niet echt mijn idee is.
Lees de delayed transformation en circa maximal phase op elitefts.com nog maar eens hahah. Persoonlijk heb ik niet zoveel problemen qua techniek, is niet verslechterd sinds de conjugate methode. Of misschien is mn techniek wel nooit goed geweest en heb ik goede techniek nog nooit ervaren LOL