MuscleMeat

Een vraag

Bezoekers in dit topic

Ranqee

Novice
Lid geworden
17 apr 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
70kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal,

Ik train nu 2 jaar lang 4-5 dagen in de week. Ik heb redelijke progressie gemaakt maar kom de laatste tijd niet meer verder qua gains. Ik zit eraan te denken om groeimiddelen te gaan gebruiken. Wat is een aanrader met minimale schade voor je lichaam?

Groet.
 
Beetje plantenvoeding ochtends door de thee doen
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Wat is jouw voeding ? Meer duiding graag.
 
Post eerst eens je volledige voeding met macro's (kcal, grammen eiwit/vet/koolhydraten) en je onderhoud.
 
Hallo allemaal,

Ik train nu 2 jaar lang 4-5 dagen in de week. Ik heb redelijke progressie gemaakt maar kom de laatste tijd niet meer verder qua gains. Ik zit eraan te denken om groeimiddelen te gaan gebruiken. Wat is een aanrader met minimale schade voor je lichaam?

Groet.

Zou eerst progressive overload proberen met basisoefeningen, 80kg moet toch haalbaar zijn bij 16% BF.
 
Creatine 5g per dag. Maandje on en maandje off is een goed schema.
 
Substral.

Je traint nog maar 2j bedoel je.
 
Hallo allemaal,

Ik train nu 2 jaar lang 4-5 dagen in de week. Ik heb redelijke progressie gemaakt maar kom de laatste tijd niet meer verder qua gains. Ik zit eraan te denken om groeimiddelen te gaan gebruiken. Wat is een aanrader met minimale schade voor je lichaam?

Groet.

Meer eten, als je zonder niet vooruit komt dan heeft het grijpen naar middelen geen zin, wellicht moet je je voedingschema eens beter bekijken en aanpassen, je traint nota bene pas 2 jaar
 
wat zijn je stats? met kracht en trainingsschema?
 
Back
Naar boven