XXL Nutrition

een vraagje over massa

Users who are viewing this thread

pinda26

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
17 sep 2007
ik heb een vraagje, nu ben ik flink aan het trainen en heb een schema van internet voor massa 3 dagen in de week,

ik combineer dit met cell-mass en no-explode,

het gaat super maar ik weeg nu 75 kg en wil eigenlijk naar de 90 ongeveer.

wat is een echt goed product om massa te krijgen samen met mijn normale voedings schema, dus gezond en goed eten.

alvast bedankt

The Locust

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
12 mei 2005
cell-mass en no-explode schrappen en vervangen door zware squats meermaals per week

philosopher

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2005
Je moet niet denken in de vorm van producten. Voedingssupplementen kunnen goede aanvullingen zijn maar zullen je geen van alle 15kg aan laten komen. Het komt erop neer dat je hard er tegen aan zult moeten ism met een goed dieet met als aanvulling daarop bijv wat whey, multi's en misschien wat creatine. Verder heb je flink wat doorzettingsvermogen nodig. Houd je het dan een paar jaar goed vol dan kun je een heel eind komen

OP
P

pinda26

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
17 sep 2007
ik zal zowiso doorzetten en inderdaad ik zal het met mijn voeding moeten doen, dat komt goed en ik zal hier wel effe wat tips zoeken over voeding,

bedankt voor de reacties

philosopher

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2005
ik zal zowiso doorzetten en inderdaad ik zal het met mijn voeding moeten doen, dat komt goed en ik zal hier wel effe wat tips zoeken over voeding,

bedankt voor de reacties

Daar zijn we hiervoor. Succes in ieder geval en als je iets niet weten kan je het altijd vragen. Genoeg mensen hier op dit forum met zowel ervaring als kennis van zaken.

Cyan

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Niet teveel focussen op de supplementen dus. Gewoon ervoor zorgen dat je voeding in orde is( niet cell mass etc schrappen, dat hoort ook bij je voeding) en je training en daarna geduld uitoefenen.

15 kg spiermassa is aardig wat.

Rocky6

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
14 jun 2007
Het belangrijkste blijft goede gevarieerde voeding.
Je trainingsmethode rust slaap en zo weinig mogelijk opwinding stress en zo.

En die supplementen zijn een aanvulling op je voeding ik zou altijd 1 a 2 keer perdag een whey shake nemen.

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
goed eten en vol gaan trainen misschien in combi met een weightgainer