Fitness Seller

een vraagske

  • Topic starter kinky
  • Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 715
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

kinky

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2003
Berichten
50
Waardering
0
ik neem nu weight gainer al een tijd en daar krijgt ge een buikske van maar nu ga ik proteine shake pakken en de vraag is
krijgt ge daar ook een buik van of ni
want anders pak ik die na de zomer
want als ge over strand loopt met een schoon borst en daaronder nen buik das ook maar nix
anders begin ik er al mee
 
Alle daar kunt ge wel nen buikske van krijgen maar als ge dan wat extra lopen doet is dat ook geen probleem.;)
 
en helpt da eigenlijk goed proteine shake zet ge daar ook goed van uit???
 
Daar zet ge juist goed van uit; het bevat voor 80% hoogwaardige eiwitten en niet zoals bij gainers 35% of minder en de rest suikers.

Maar post eens je voedingsschema als ge zo vriendelijk zou willen zijn
 
proteine shake is zeker goed.. vooral smorgens of na een training omdat je lichaam dan t meeste zo snel mogelijk eiwitten moet hebben
 
mijn voedingsschemaeuhhhhmmmmm da was shaken en eten niets anders gewoon eten alleen niet teveel vet
 
Originally posted by kinky
mijn voedingsschemaeuhhhhmmmmm da was shaken en eten niets anders gewoon eten alleen niet teveel vet


aargh....

de kans bestaat dat je verhoudingen vet-eiwit kh verkeerd liggen en je te weinig eiwitten en o.v.s binnen krijgt. Ik zou als ik jou was eens wat schema's gaan bekijken
 
Originally posted by kinky
ik neem nu weight gainer al een tijd en daar krijgt ge een buikske van maar nu ga ik proteine shake pakken en de vraag is
krijgt ge daar ook een buik van of ni
want anders pak ik die na de zomer
want als ge over strand loopt met een schoon borst en daaronder nen buik das ook maar nix
anders begin ik er al mee

Zelfde probleem als je weight gainer! Als die proteine shake meer cals bevat dan je nodige energiebehoefte (en daarmee bedoel ik om je energieverbruik te dekken, evenals je nodige cals voor suppercompensatie), dan komt dat buikje ook. Maar het is niet je weightgainer die je het buikje geeft maar je totaal aantal cals. Wil je je weightgainer of proteine shake behouden, berekend deze dan in je nodige energiebehoefte!

Tenslotte kan je een proteine shake maken die meer cals bevat dan een weight gainer!
Snap je!
 
a bedankt squat en de rest ook bedankt
 
nog een opmerking: zie een shake als aanvulling op je normale voeding; niet als een vervanger (haal ook eiwitten uit bijv vis / magere kwark e.d.)
 
Back
Naar boven