Fitness Seller

Een vreemde blessure in mijn bovenarm

Bezoekers in dit topic

Ralph Barten

Novice
Lid geworden
3 sep 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m78
Vetpercentage
15%
Ik heb sinds kort een blessure in mijn bovenarm maar ik heb geen idee waar. Vorige week was ik aan het deadliften en ik had genoeg zelfvertrouwen om eens een keer 3 x 8 100 kilo te pakken. Alles ging helemaal goed tot ik klaar was. Toen begon ik ineens pijn te voelen in mijn bovenarm. De pijn zit ongeveer achter op mijn biceps, dicht tegen het bot aan. Heeft iemand enig idee wat dit is? Ik merk vooral dat ik moeite heb met mijn arm in balans houden. Vandaag pakte ik al een 14 kilo dumbbell op, wat al heel wat lichter is dan ik normaal pak, en deed ik de chest press maar ik kon hem de eerste keer amper omhoog krijgen en mijn arm ging alle kanten op. Na 3 herhalingen is het weer weg. Wat me vooral op valt is dat ik er buiten training gelukkig geen last van heb. Heeft iemand enig idee wat er mis is gegaan en hoe ik van deze blessure af kom en welke spier nou precies geblesseerd is? B.v.d
 
weet je zeker dat het een blessure is?
 
weet je zeker dat het een blessure is?

Nouja ik kan er wel van uit gaan. Ik liep de blessure vorige week op en 5 dagen erna besloot ik om weer te trainen en het was weer terug gekomen. Maar het kan goed zijn dat ik het verrekt heb
 
Nouja ik kan er wel van uit gaan. Ik liep de blessure vorige week op en 5 dagen erna besloot ik om weer te trainen en het was weer terug gekomen. Maar het kan goed zijn dat ik het verrekt heb

Ok, dacht dat het ook gewoon spierpijn kon zijn (en de pijn direct na de oefening zou dan gewoon een kleine overbelasting zijn), maar klinkt idd als een blessure. Ik zou even langs de fysio gaan.
 
Back
Naar boven