Fitness Seller

Eenhoorn ontdekt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fatload

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 aug 2008
Berichten
115
Waardering
0
Eenhoorn ontdekt in Italiaans natuurpark

art_large_412869.jpg
De eenhoorn is te zien in een Italiaanse natuuroase.

In het Italiaanse Toscane hebben wetenschappers een reebok met een hoorn op zijn voorhoofd ontdekt. Het gaat om een jong dier van ongeveer tien maanden oud dat sinds kort in een natuuroase bij Prato leeft. Dat berichtte de Italiaanse krant La Repubblica vandaag.

"Het is het eerste bewijs, dat de legendarische eenhoorn echt kan bestaan hebben", verklaarde Gilberto Tozzi, directeur het Centrum voor Natuurwetenschappen in Prato, niet zonder trots.

Anomalie
Waarschijnlijk werden in het verleden al herten, reeën of andere dieren met een gelijkaardige morfologische anomalie gezien. Geïnteresseerden kunnen de eenhoornige ree zelf in het natuurpark bewonderen. "Men moet weliswaar geduld hebben", aldus Tozzi. "Het dier is zich immers bewust van zijn uniekheid en toont zich niet zo vaak".

In de mythologie is de eenhoorn een paardachtig, meestal wit en soms ook vleugelachtig fabeldier, met een hoorn op het voorhoofd. (dpa/ka) 11/06/08 16u20

http://www.demorgen.be/dm/nl/992/We...enhoorn-ontdekt-in-Italiaans-natuurpark.dhtml
 
wat nou eenhoorn , gewoon een mislukte reebok
 
idd gewoon een misbaksel :roflol:
 
hehehe... de eenhoorn...
seig Fatload.. uwen avatar moet dringend es goed... aan zenne kop te zien ;)
 
Hhmm ik las "eekhoorn" dus dacht dat het topic ging over een eekhoorn die je in je huis ontdekt had ofzo :o
 
11/06/08, dacht al dat ik dit ergens eerder had gezien. In het nieuwsarchief wezen snuffelen? ;)
 
ik denk nah daar komt ie, eenhoorn...plaatje van je lul ofzo:D
 
art_large_412869.jpg


Volgens mij is het gewoon een stukje van de achtergrond die toevallig dezelfde kleur heeft als t hert:P
 
Heb er gister ook een ontdekt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
tis een hert op de voorgrond en de penisplant achter het hert;)
 
er bestaan ook diertjes die schildpad worden genoemd.. wil dat zeggen dat de teenage mutant ninja turtles hebben bestaan? :eek:
 
11/06/08, dacht al dat ik dit ergens eerder had gezien. In het nieuwsarchief wezen snuffelen? ;)

Nee men zusje kwam ineens tegen me zeggen dat ze in een of ander tijdschrift had gelezen dat eenhoornen echt bestaan want dat ze er gevonden hadden. Ik dacht bij mezelf wat is dat nu weer voor zever dus even gegoogled :p
 
@ kristof

wil jij nu beweren dat die niet bestaan? hoe weet jij dat nou??


nou?? nou?/:D
 
Laatst bewerkt:
idd! die leven dus wel in de riolen hé!!
 
gewoon je zusje 5 euro geven en dr een ijsje laten kopen;)
 
Gewoon een mislukt hert, zo heb je toch ook geiten die met 5 poten worden geboren etc.

Mensen krijgen gelijk hele waanideeën en hopen hier nog geld op te verdienen ook als ze zoiets zien, terwijl het verhaal van de Eenhoorn, gewoon ooit door iemand als spookje is geschreven.
 
Back
Naar boven