AndroidHealthClinic

Eenmaal met anabolen gebulkt altijd met anabolen cutten?

Bezoekers in dit topic

Hmmm

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 mrt 2013
Berichten
309
Waardering
10
Lengte
1m85
Massa
93kg
De laatste tijd heb ik over dit onderwerp een paar topics zien openen en heb ook oude topics erover gelezen, maar heb nooit een echte conclusie kunnen trekken. De reden daarvoor was omdat de topic opener te onduidelijk was of dat er te veel grappen over werden gemaakt.

Ik zou graag van jullie serieuze antwoorden willen, omdat ik best benieuwd hiernaar ben.

Ik ben zelf klaar met mijn 1e bulkkuur en ben nog steeds erg droog, dus volgende kuur ga ik bulken. Op een gegeven moment zal ik niet meer droog zijn en zou ik moeten cutten. Als je gelijk na je nakuur gaat cutten is het natuurlijk logisch dat je veel spiermassa gaat verliezen en misschien zelfs alle gewonnen spiermassa. Hoe zit het nou als je paar maanden hersteld of volledig herstel bent en je wilt zonder een kuur cutten. Is dit mogelijk zonder dat je veel spiermassa gaat verliezen of zonder dat je alle gewonnen spiermassa gaat verliezen?

Graag ook ervaringen meedelen a.u.b., is voor iedereen ook gelijk wat interessanter.

Mijn excuses voor de titel kon niks beters verzinnen. :D
 
Ik vraag me af waarom je dusdanig zou willen bulken dat je echt vet zou willen worden. Je kan ook redelijk droog uit je kuur komen natuurlijk. Dat is het mooie extra voordeel van kuren.
Daarna naturel gaan cutten is voor de meesten gewoon ruk.

Begin de kuur met lichte bulk een paar weken en later overgaan naar lichte cut en met de daarbij passende middelen. Zodat je groot en droog uit je kuur komt.
Richting einde van de kuur pas je ook de training en voeding aan zodat je na de laatste injects gewoon lekker lang goed kan door knallen zonder echt verlies te krijgen.
 
Ligt eraan wat je stats zijn.
Iemand met beesten stats verliest natuurlijk veel meer dan een ecto die zijn eerste kuur veel te vroeg pakt.
Ervan uitgaande dat ze allebei goed zouden eten.
 
@martinnoppert met hoge vetpercentage bedoel ik max. 15%. Ik bedoel ook niet dat ik het op deze manier ga doen, ik ben benieuwd hoe het precies zit.

@ment0s ik had juist andersom verwacht. :P
 
@martinnoppert met hoge vetpercentage bedoel ik max. 15%. Ik bedoel ook niet dat ik het op deze manier ga doen, ik ben benieuwd hoe het precies zit.

@ment0s ik had juist andersom verwacht. :P

Ja bij 15% uit een kuur komen en dan naturel cutten gaat je massa kosten.
Ik zou daarom laag uit de kuur komen. Als je boven de 12% komt gewoon al gaan cutten in je kuur met massa winst in plaats van verlies. Dan na de kuur gelijk weer gaan bouwen.
 
Op een gegeven moment doe je er goed aan om lekkere cutkuurtjes te doen en te bulken als je off bent. Zeker niet andersom.

Wat mentos ook al zei; tegen de tijd dat je echt een beest bent moet je echt niet gaan cutten als je off bent, dan verdamp je de massa zo weg.
 
Op een gegeven moment doe je er goed aan om lekkere cutkuurtjes te doen en te bulken als je off bent. Zeker niet andersom.

Wat mentos ook al zei; tegen de tijd dat je echt een beest bent moet je echt niet gaan cutten als je off bent, dan verdamp je de massa zo weg.

Mee eens!
 
Dus, conclusie.

Beter tijdens je kuur je voeding aanpassen dat je er droog uit komt, of met gear cutten ?

Naturel cutten na gebruik zorgt dus voor veel verlies (beter niet kunnen kuren en gewoon cutten) ?
 
Gewoon blasten/cruisen. Eerst lekkere cutblast en droogknallen naar 7-8% dan 4-6 weken cruisen en dan een flinke bulkblast. En dit proces blijven herhalen! :D
 
Bedoel je dit in de zin van nooit meer off, of halfjaar kuren, herstel, repeat
 
Gewoon blasten/cruisen. Eerst lekkere cutblast en droogknallen naar 7-8% dan 4-6 weken cruisen en dan een flinke bulkblast. En dit proces blijven herhalen! :D

Dit klinkt sws als een succesformule. Nooit meer off. Hahha.
 
Dat lijkt me ook het meest ideale idd. Nooit meer off, daar moet je echt goed over nadenken en imo zou je beter eerst 3\4 losse kuren (met of zonder bridge) kunnen pakken alvorens hieraan te beginnen. Kan het niet echt onderbouwen maar vind dat je beter wat ervaring kunt hebben met losse cycles voordat je gaat blast\cruisen met in je achterhoofd je nooit meer off gaat. Wss ook alleen wanneer iemand pro bber wilt worden.
 
Back
Naar boven