XXL Nutrition

Eens in de week alcohol

Bezoekers in dit topic

Ik geloof dat TS en later AJ dat heus wel beseffen maar het zich meer afvroegen. Mijn tante is, als gevolg van een mafketel die zijn prioriteiten niet op orde had, doodgereden. Van achteren en toen schoof ze zo in de achterkant van een vrachtwagen. Zelf had hij een schrammetje, en levenslang het besef iemand doodgereden te hebben als gevolg van alcohol.

:thumbup:

Ja is ook even goed dat het weer duidelijk is wat de gevolgen kunnen zijn en dat het gewoon onverantwoord is. Ik ga dr zaterdag rekening mee houden ;)
 
Haha, een taxi voor n rit van 50 km kost hier in Nederland een vermogen. Ben ik serieus 200 euro kwijt ofzo. Bussen en treinen rijden niet meer om 2:30 helaas.

Een boete nav art 8 is duurder , en mocht je een ongeval veroorzaken dan ben je je leven lang aan het betalen
 
Jullie hebben 200% gelijk.
Voortaan vrijdags met de fiets

Jullie doen ogen laten openen!
 
Eens. Over dat gesproken... als ik aardig wat biertjes naar binnen werk en t vervolgens 4 uur duurt voordat ik de auto in stap, is dat nog wel verantwoordelijk toch? Vraag het alvast voor zaterdag :D. Ben in die tussentijd van 4 uur wel van plan om ook goed wat water naar binnen te werken.

Zolang je alleen jezelf dood rijdt tegen een boom aan is alles prima. Maar helaas neem je 95% van de tijd ook even een ander mee die dood gaat, vaak komen die egoïstische klootzakken die met drank op rijden er met wat schrammetjes van af.
 
Zolang je alleen jezelf dood rijdt tegen een boom aan is alles prima. Maar helaas neem je 95% van de tijd ook even een ander mee die dood gaat, vaak komen die egoïstische klootzakken die met drank op rijden er met wat schrammetjes van af.

Heb al genoeg slachtoffers van dronken chauffeurs moeten gaan ophalen. En zatlappen met hun auto rond een betonnen pijler geplooid ook.
 
Lever eerst maar eens "bewijsmateriaal" dat jullie zelf ueberhaupt bestaan, denken valt daar i.i.g. niet onder.

Ik denk juist wel.

Westmalle tripel bevat 9,5% alcohol, ca. 2 maal zoveel als in een standaard pilsje, met jouw gewicht zit je dan tussen de 0,75 en 1,0‰. Jij wilt zeggen dat je dan een veel betere voertuigbeheersing bent dan wanneer je nuchter bent? Dan ben ik benieuwd hoe slecht je rijdt als je nuchter bent.
 
Ik denk juist wel.

Westmalle tripel bevat 9,5% alcohol, ca. 2 maal zoveel als in een standaard pilsje, met jouw gewicht zit je dan tussen de 0,75 en 1,0‰. Jij wilt zeggen dat je dan een veel betere voertuigbeheersing bent dan wanneer je nuchter bent? Dan ben ik benieuwd hoe slecht je rijdt als je nuchter bent.

Mensen die onder invloed beter rijden dan nuchter zouden ze zeker uit het verkeer moeten halen.
 
Het gaat om klaverbladracen met de motor, bij Rijswijk was vroeger een zogenaamde scene waar veel motorrijders op af kwamen en er waren af en toe valpartijen. Het effect van alcohol is dat het de scherpe kantjes afhaalt van "wedstrijd"spanning, vergelijkbaar met beroepsdarters die met 6 pilsjes op een veel vastere hand hebben dan zonder. Met alcohol reed ik juist voorzichtiger.
 
Het gaat om klaverbladracen met de motor, bij Rijswijk was vroeger een zogenaamde scene waar veel motorrijders op af kwamen en er waren af en toe valpartijen. Het effect van alcohol is dat het de scherpe kantjes afhaalt van "wedstrijd"spanning, vergelijkbaar met beroepsdarters die met 6 pilsjes op een veel vastere hand hebben dan zonder. Met alcohol reed ik juist voorzichtiger.

man man man 3 westmalle tripples om beter te rijden met de moto.
 
man man man 3 westmalle tripples om beter te rijden met de moto.

Best of both worlds!

Edit: bij mijn mountainbikeclub, de Noordbikers, heb ik het bierdrinken geintroduceerd om harder te kunnen fietsen, met minder spierpijn of kramp. In het begin waren de andere wedstrijdjongens geheelonthouder, maar ik heb ze allemaal over de streep gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel meegemaakt dat iemand na het nemen van een XTC tablet reed alsof je in een computerspelletje zat. Epic. Nu je ouder bent doe je dat niet meer maar voor je 21e probeer je soms wat uit.
 
Best of both worlds!

Edit: bij mijn mountainbikeclub, de Noordbikers, heb ik het bierdrinken geintroduceerd om harder te kunnen fietsen, met minder spierpijn of kramp. In het begin waren de andere wedstrijdjongens geheelonthouder, maar ik heb ze allemaal over de streep gehaald.
op de mount ventou gaven paters altijd abdij bier aan de wielrenners
 
Ik denk dat we allemaal willen groeien. In de ideale wereld zo snel mogelijk, maar zoals aangegeven is dit echt even het momentje van de week met de collega's met het harde zwoegen in de werkplaats. Zou het betekenen dat ik bij wijze van spreke de helft van de progressie hierdoor weg gooi. Dan is dat wel heel zonder natuurlijk.

Bedoel je geen relatief groot effect? Want anders snap ik er helemaal niks meer van. De rest is zeker goed op orde, enigste cheat zou zijn de 5 flesjes bier. (+- 80 gram alcohol).
gewoon genieten man , heb van mijn 25e tot mijn 30e teveel getrained en teveel focus gelegd op physique goals werd er niks gelukkiger van . Nou is mijn beste geniet momentje als ik op vrijdag avond met mijn vrouw en kids aan het gebak of andere delicatessen zit.... ik weet het is geen bier , maar de boog kan niet altijd gespannen zijn
 
Heb wel meegemaakt dat iemand na het nemen van een XTC tablet reed alsof je in een computerspelletje zat. Epic. Nu je ouder bent doe je dat niet meer maar voor je 21e probeer je soms wat uit.
heh , heb zelf bizarre maar vermakelijke ervaringen met xtc en nachttelijke boswandelingen
 
Onder invloed?
Doe niet net of ik een alcohollist en helemaal lammetje de weg op ga.
Voor ik weg rij (reed, ga nu met de fiets) was ik vaak al 4 uur verder waar de eerste 3 biertjes al uit zijn gewerkt. Dan heb ik inderdaad nog van 2 biertjes alcohol in mijn lichaam. Ik weet zo niet hoeveel promille je in je lichaam mag hebben maar ik zal er echt niet bizar veel boven hebben gezeten ;)
Wat niet wegneemt dat dit alsnog verkeerd is overigens
 
Doe niet net of ik een alcohollist en helemaal lammetje de weg op ga.
Voor ik weg rij (reed, ga nu met de fiets) was ik vaak al 4 uur verder waar de eerste 3 biertjes al uit zijn gewerkt. Dan heb ik inderdaad nog van 2 biertjes alcohol in mijn lichaam. Ik weet zo niet hoeveel promille je in je lichaam mag hebben maar ik zal er echt niet bizar veel boven hebben gezeten ;)
Wat niet wegneemt dat dit alsnog verkeerd is overigens

Als je dit neerpent Jullie doen ogen laten openen! dan denk ik van wel. :D
 
Back
Naar boven