MuscleMeat

Eenvoudige betrouwbare personenweegschaal. Welk merk?

Bezoekers in dit topic

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2013
Berichten
32.846
Waardering
17.259
Lengte
1m68
Ik ben op zoek naar een eenvoudige betrouwbare weegschaal (niet te duur). Geen poespas en hoeft eigenlijk enkel gewicht aan te geven. Ben zelf niet bekend met merken en betrouwbaarheid ervan.
 
Medisana heeft goede weegschalen. Voor zo'n 25 euro ongeveer.
 
Voor minder dan 20 euro heb je al een prima digitale weegschaal van Soehnle, o.a. bij Blokker. Degelijk merk, gaat hier al heel lang mee. Belangrijk is dat je 'm op een vlakke harde ondergrond plaatst voor een betrouwbare meting.
 
Laatst bewerkt:
Ff opletten of je de weegschaal, duidelijk kunt aflezen. Als ik er een bord op zet, verdwijnt het aflees scherm in het donker. Dus telkens alles overscheppen van bakje op bord. Misschien heb je ze met verlicht display.
 
Medisana heeft goede weegschalen. Voor zo'n 25 euro ongeveer.

heel tevreden mee

bij aldi of lidl online even kijken en basismerken vergelijken
kost geen drol en vertonen geen gekke kuren, mijn vorige gaf bij drie keer wegen drie keer een ander gewicht aan :p :scratch:
 
mijn vorige gaf bij drie keer wegen drie keer een ander gewicht aan :p :scratch:
Dat ken ik dus... en in mijn geval was dit zo een 5% ... deze heeft t dus echt begeven....
 
Silvercrest, bij de lidl of aldi besteld.
De ene heeft meen ik silvercrest de ander medisana, beiden zijn top.
 
Ik heb een medisana weegschaal besteld bij bol.com, prima ding
 
Thanks allen :)

Staat nu een simpele medisana boven. Alleen wel apart... opmerking: mag niet in een vochtige ruimte staan :o
 
Behalve gewicht dus ook iets over lichaamssamenstelling, misschien iets voor Kathlinoo, die zegt ook dergelijke ambitie te hebben.
Zwak hoor. Ik gebruik ondertussen gewoon de weegbrug van het recyclagepark :piggy:
IMG_20200616_160521.jpg
 
Digitale weegschaal geeft vaak een een ander gewicht weer. Hou t gewoon old skool bij een analoge
 
Back
Naar boven