MuscleMeat

eerder inkicken hgh

Bezoekers in dit topic

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2003
Berichten
1.147
Waardering
1
hey jongens,

ik was eff een nieuw kuurtje aan het samen stellen.... en nu kan ik me herrineren eens op een amerikaans forum te hebben gelezen dat als je bij hgh igf-1 gebruikt de hgh hierdoor sneller inkickt..... dus niet pas na 8weken....

ik weet niet zeker of het werkt maar opzich klinkt het alsof het wel zou kunne...

maar mischien kan iemand hier me meer vertellen ...onder tussen zoek ik al eff of ik die post vind...

grt eddy

p.s its good too be back :D
 
HGH wordt grotendeels door je lever omgezet in IGF-1.

De hoeveelheid IGF-1 die je gebruikt is redelijk wat meer dan dat er uit de HGH wordt omgezet, dus ja, je hebt sneller effect.
 
MrJ zei:
HGH wordt grotendeels door je lever omgezet in IGF-1.

De hoeveelheid IGF-1 die je gebruikt is redelijk wat meer dan dat er uit de HGH wordt omgezet, dus ja, je hebt sneller effect.

en de hgh kickt dus ook eerder in?... je zou dus een goeie kuur met hgh altijd moeten proberen in het begin igf-1 te gebruiken om zo lang mogelijk van het max potentieel van de hgh te profiteren...

verbaast me trouwens dat er zo weinig op gereageerd word aangezien dit toch wel heel intressant is... vind ik dan :D
 
net zoiets als dat de test enanthaat niet eerder daat werken door de kickstart met d-boll :rolleyes: :D
 
Navy zei:
Omdat je de IGF zet zal je dus resultaat hebben van de IGF, maar hierdoor zal echt de Hgh niet sneller gaan werken.

greetz
pcies...door igf gaat niet hgh eerder werken...
 
eddycaminos zei:
en de hgh kickt dus ook eerder in?... je zou dus een goeie kuur met hgh altijd moeten proberen in het begin igf-1 te gebruiken om zo lang mogelijk van het max potentieel van de hgh te profiteren...

verbaast me trouwens dat er zo weinig op gereageerd word aangezien dit toch wel heel intressant is... vind ik dan :D

Nee, de HGH blijft in z'n eigen tempo omzetten in IGF-1.

Dat je eerder iets merkt ligt dus aan de IGF-1 en niet aan de HGH.
 
Back
Naar boven