AndroidHealthClinic

Eerst kuur

Bezoekers in dit topic

Gregge85

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
31
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
85kg
Ik heb reeds via via perfect gesloten verpakking Ad gel 50mg gekocht 1 doos
ik wou 2/3 dagelijks smeren ...om de ballen productie of eigen hormonen productie niet helemaal te killen op lang termijn ....tijdens kuur stop dat uiteraard


2/3 is ruw geschat dat juist inschatten is onmogelijk kom ik uit op 5 weken kuur
Komt op dagelijks 3,5 a 4mg Testo
Want lichaam zou maar 10% van op nemen .

Ik wil weten wat de gevolgen zijn lichaamelijk als ik door ga en 10 weken kuur ....met achteraf nakuur nolvadex
Ik vermoed dat de man nog zijn 2de doos niet verkocht heeft

Ik wil niet weten wat internet schrijft ik wil eige ervaring weten want dat verschild van mens tot mens
Wat gebeurde na 5 weken en nakuur en wat gebeurd er na 10 weken met nakuur kwa herstel eigen Testo

Internet staat hoe langer hoe slechter voor herstel maar wat is waar en wat is overdreven

Ik weet dat na 5 weken eige Testo zeker voor 80 a 90% zal herstellen met nolvadex
Maar hoe is dat na 10 weken

Ik ben 3,5 ver ballen krimpen uiteraard
Spieren zijn groter zeker zo lang de gel werkt
Ik slaap beter
ademen gaat beter
Maar ik hou best wat vocht vast vergelijkbaar met creatine of zelfs 5% meer dan creatine
 
Laatst bewerkt:
Ik heb reeds via via perfect gesloten verpakking Ad gel 50mg gekocht 1 doos
ik wou 2/3 dagelijks smeren ...om de ballen productie of eigen hormonen productie niet helemaal te killen op lang termijn ....tijdens kuur stop dat uiteraard


2/3 is ruw geschat dat juist inschatten is onmogelijk kom ik uit op 5 weken kuur
Komt op dagelijks 3,5 a 4mg Testo
Want lichaam zou maar 10% van op nemen .

Ik wil weten wat de gevolgen zijn lichaamelijk als ik door ga en 10 weken kuur ....met achteraf nakuur nolvadex
Ik vermoed dat de man nog zijn 2de doos niet verkocht heeft

Ik wil niet weten wat internet schrijft ik wil eige ervaring weten want dat verschild van mens tot mens
Wat gebeurde na 5 weken en nakuur en wat gebeurd er na 10 weken met nakuur kwa herstel eigen Testo

Internet staat hoe langer hoe slechter voor herstel maar wat is waar en wat is overdreven

Ik weet dat na 5 weken eige Testo zeker voor 80 a 90% zal herstellen met nolvadex
Maar hoe is dat na 10 weken
En nu een beetje in begrijpelijke taal svp?

Naast dat die gel gebruiken dom is en niks gaat doen.
 
Ik heb reeds via via perfect gesloten verpakking Ad gel 50mg gekocht 1 doos
ik wou 2/3 dagelijks smeren ...om de ballen productie of eigen hormonen productie niet helemaal te killen op lang termijn ....tijdens kuur stop dat uiteraard


2/3 is ruw geschat dat juist inschatten is onmogelijk kom ik uit op 5 weken kuur
Komt op dagelijks 3,5 a 4mg Testo
Want lichaam zou maar 10% van op nemen .

Ik wil weten wat de gevolgen zijn lichaamelijk als ik door ga en 10 weken kuur ....met achteraf nakuur nolvadex
Ik vermoed dat de man nog zijn 2de doos niet verkocht heeft

Ik wil niet weten wat internet schrijft ik wil eige ervaring weten want dat verschild van mens tot mens
Wat gebeurde na 5 weken en nakuur en wat gebeurd er na 10 weken met nakuur kwa herstel eigen Testo

Internet staat hoe langer hoe slechter voor herstel maar wat is waar en wat is overdreven

Ik weet dat na 5 weken eige Testo zeker voor 80 a 90% zal herstellen met nolvadex
Maar hoe is dat na 10 weken
I


En nu een beetje in begrijpelijke taal svp?

Naast dat die gel gebruiken dom is en niks gaat doen.
Waarom zou dat niet werken ?
Ik zie vooruitgang ik zit aan 210mg Testo op een maand..

Ik heb Adri gel 50mg
Ik smeer 2/3 van een zakje dagelijks
Voeding is scherp en iets aangepast aan een Testo kuur

Ik dacht aanvankelijk 1 boost kuur voor groeien van spieren te boesten en nakuur met nolvadex

Nu twijfel ik om 2de doos te bestelen
En door te gaan tot een kuur van 10 weken

Vraag is hoe is het herstel na 10 weken 210mg per maand Testo

Ik ben 36jaar
Hoe staat het dan met herstel eigen hormonen productie

Ik wil niet weten wat internet verteld ik wil weten wat jullie ervaringen zijn
 
Laatst bewerkt:
I




Waarom zou dat niet werken ?
Ik zie vooruitgang ik zit aan 210mg Testo op een maand
Dan kun je net zo goed naturel blijven met 210mg in een maand.

Wat is nou je vraag? Test gel is geen kuur.
 
Dan kun je net zo goed naturel blijven met 210mg in een maand.

Wat is nou je vraag? Test gel is geen kuur.
Ik ben mis 4mg x7 X 4 is 280mg

Maar ik wil weten hoe goed je eigen productie of natuurlijk lichaamelijk aanmaak van Testo en vruchtbaarheid zich hersteld na 10 weken met nakuur
Zal mijn vruchtbaarheid na 10 weken zware schade op lopen ?


Ik dacht dat iedereen dat anabole of Testo behandeling start een kuur genoemd werd
 
Laatst bewerkt:
4x7 = 28
28x4= 112
Toch ?
 
Klopt ik zit aan 28 mg per week
Maar ik ga dan optrekken naar korte periode van 35 per week
 
Ik weet dat een 20 jarige tussen de vaarden van 15 en 20 zelf aanmaakt ik wou daar een klein stuk boven zitten 28 a 35mg

Mijn verstand zegt hoe hoger Testo is dan je lichaam binnen krijgt hoe ongezonder het is voor je lichaam .....volledig uit mijn nek lullen ben ik niet aan het doen ....ik probeer mijn gezond verstand te gebruiken bij Testo behandeling
 
Ik train naturel. En weet er niet genoeg van om te adviseren.
Maar als ik jou was zou ik mij meer verdiepen in wat wél werkt. En waarbij je ongeveer weet, welke risico's je aangaat. Er wordt hier m.i. goede info gegeven voor een eerste kuur of hoe daarna verder. Het wiel proberen opnieuw uit te vinden, is niet nodig.
 
3de week bezig met Testo ogel

gemerkt dat ik daar mee veel meer energie van heb vooral mentaal = actiever = beter vet verbranding

Ik merk ook dat het geen leuke Testo is
Smorgens staan je spieren tot je de gel smeer zo slap als een vod ......nadien
een uurtje of 2 later gaan de spieren weer vol lopen
Kracht is beetje toegenomen maar massa neemt niet toe ....miss kcal klein beetje opdrijven

Ik hou heel klein beetje meer vocht vast dan bij creatine ...wat bij mij ook goed mee vald met creatine

Gel opgetrokken naar geschat 70mg
= 7mg a 7,5 Testo dagelijks ....dozering is moeilijk in te schatten zo maar ik zit zeker rond de 70mg
7x7x4= kom ik uit op ongeveer 200mg testo op een maand .....2 dozen = 6 weken kuur
Hoeveel mg nolva raden jullie aan bij een lage kuur ? 20mg nolva of is 10 genoeg
.....kwestie van voorbereid te zijn als ik stop met Testo gel......word er nog iets sterk aangeraden om eigen Testo aan maar weer te stimuleren ?

.
 
Waarom zal je Test gel gebruiken als kuur? :roflol::roflol: En de hoeveelheid wat je doet zoals vntl zegt kan je net zo goed gewoon naturel blijven en is geen kuur te noemen. Waarom probeer je het toch als mensen je het afraden !
 
Ik weet dat een 20 jarige tussen de vaarden van 15 en 20 zelf aanmaakt ik wou daar een klein stuk boven zitten 28 a 35mg

Mijn verstand zegt hoe hoger Testo is dan je lichaam binnen krijgt hoe ongezonder het is voor je lichaam .....volledig uit mijn nek lullen ben ik niet aan het doen ....ik probeer mijn gezond verstand te gebruiken bij Testo behandeling
Doe eerst maar eens je research en ga niet uit van jou verstand want dat lijkt er op van een goudvis als je je een beetje ingelezen had.
 
Doe eerst maar eens je research en ga niet uit van jou verstand want dat lijkt er op van een goudvis als je je een beetje ingelezen had.
Ik heb veel gelezen dat sommige 250mg wouden Kuren
En daar werd positief op gereageerd
Daarom wou ik dat ook 200a250

Maar dan zeg jij dat het niet zo goed is 250mg
.......dan heb ik mij Indd fout ingelezen
Sorry
 
Ik heb veel gelezen dat sommige 250mg wouden Kuren
En daar werd positief op gereageerd
Daarom wou ik dat ook 200a250

Maar dan zeg jij dat het niet zo goed is 250mg
.......dan heb ik mij Indd fout ingelezen
Sorry
Dat is per week niet in een maand.
 
Dat is per week niet in een maand.
Ow dan ben ik fout met inlezen 😱
Sorry nu begrijp ik jullie reacties al beter waarom ik best moet stoppen

Maar is dan iets van nakuur nodig als ik zo laag zit in Testo

ballen zijn Indd gekrompen dat gebeurd bij het minste dat ons lichaam iets in neemt van Testo of hormonen dat niet door ons eigen lichaam word aangemaakt ....als ik het goed gelezen heb
 
Laatst bewerkt:
Forum hier word gekker met de dag
 
Heb deze man, meerdere keren in een prive conversatie gesproken. Het gaat echt nergens over en wilt niet luisteren of iig iets aannemen zelfs niet wat de eigenaren hier zeggen. En de foto gestuurd van wat een beginnerskuur is. Deze man is tijdsverdoening. Hij wilt ook niet 'te groot' worden namelijk maar wel kuren.
 
Back
Naar boven